KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Doprava    Kolejový průmysl    Škoda Transtech prodala helsinské tramvaje ForCity Smart Artic do německého města Schöneiche a získala německou homologaci

Škoda Transtech prodala helsinské tramvaje ForCity Smart Artic do německého města Schöneiche a získala německou homologaci

Publikováno: 26.10.2018
Rubrika: Kolejový průmysl, 2018

Finská společnost Škoda Transtech patřící do skupiny Škoda Transportation prodala dvě tramvaje typu ForCity Smart Artic německé společnosti Schöneicher-Rüdersdorfer Strassenbahn GmbH (SRS).

Kontrakt byl podepsaný  v Schöneiche u Berlína za účasti zástupců obou společností. Tramvaje Škoda ForCity Smart Artic jsou také první vozidla uvedená do provozu s cestujícími  v Německu. Jsou zároveň prvními tramvajemi Škoda, které homologaci v Německu získaly.

Prodej dvou vozidel ForCity Smart Artic nulté série se podařil díky spolupráci s Dopravním podnikem města Helsinky (HKL) a za podpory společnosti Voith Digital Solutions Austria GmbH & Co KG, a to  po dvouměsíčním zkušebním období.

„Jsem rád, že se k městu Chemnitz a společnosti Rhein-Neckar-Verkehr přidalo i město Schöneiche, které bude třetím uživatelem tramvají od Škody Transportation v Německu. Jde o první tramvaj Škoda, s níž jsme získali v tomto státě homologaci podle BoStrab. Chtěl bych poděkovat týmům Škody Transtech a SRS Schöneiche za úsilí, které pro tento úspěch vynaložily,“ řekl Zdeněk Majer, viceprezident skupiny Škoda Transportation a předseda představenstva Škody Transtech.  

„Jsme rádi, že zákazníkovi SRS v Schöneiche můžeme předat moderní, pohodlné a tiché tramvaje ForCity Smart Artic, které se stanou součástí každodenního života cestujících,“ dodal Lasse Orre, ředitel Škody Transtech.

Tramvaj ForCity Smart Artic vychází z původního konceptu Dopravního podniku města Helsinky (HKL) a byla vyvinuta ve spolupráci HKL a Škody Transtech, který je finskou dceřinou společností skupiny Škoda Transportation. Dvě tramvaje ForCity Smart Artic byly v roce 2013 uvedeny do zkušebního provozu v Helsinkách. Od roku 2016 se do Helsinek každé tři týdny dodávala další vozidla ze série.  V současnosti v Helsinkách jezdí  55 těchto tramvají. Helsinský dopravní podnik nakoupil celkem 70 tramvají ForCity Smart Artic.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


Fotogalerie
Tramvaj v Německu

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Pozemní komunikace v Jihočeském kraji – stav, zdroje, možnosti a připravovanéPozemní komunikace v Jihočeském kraji – stav, zdroje, možnosti a připravované (82x)
Jihočeský kraj (JK), neformálně „jižní Čechy“, je druhým největším krajem ČR, resp. krajem s druhou největší rozlohou a ...
SŽDC zahájila provoz v nejdelším železničním tunelu v České republice, první vlak jím projel 15. listopadu (50x)
Rekordních 4 150 metrů, tolik nově měří nejdelší železniční tunel v České republice. Trať Rokycany – Plzeň, jejíž je sou...
Elektrické jednotky RegioPanter pro Plzeňský krajElektrické jednotky RegioPanter pro Plzeňský kraj (37x)
Od konce listopadu 2018 uvádějí České dráhy do provozu nové elektrické jednotky RegioPanter, které jsou určeny pro regio...

NEJlépe hodnocené související články

Švýcarská firma STADLER investuje do svého vývojového centra v České republiceŠvýcarská firma STADLER investuje do svého vývojového centra v České republice (5 b.)
Když se majitel společnosti STADLER Rail, A.G., pan Peter Spuhler rozhodl v roce 2009 založit v Praze konstrukční kancel...
Elektrické jednotky RegioPanter pro Plzeňský krajElektrické jednotky RegioPanter pro Plzeňský kraj (5 b.)
Od konce listopadu 2018 uvádějí České dráhy do provozu nové elektrické jednotky RegioPanter, které jsou určeny pro regio...
„Založili jsme 300 staveb bez reklamací a řadu z nich v extrémních podmínkách také pro SŽDC“„Založili jsme 300 staveb bez reklamací a řadu z nich v extrémních podmínkách také pro SŽDC“ (5 b.)
říká v rozhovoru pro Silnice železnice Jiří Benda, majitel společnosti BENDA TRADE s. r. o. „Ze stavby odcházíme až poté...

NEJdiskutovanější související články

Typový rozbor nástupišť a stanic na železniční síti České republiky (3x)
Zásadním technickým elementem pro přístup cestujících do/ze zastavujících vlakových souprav jsou nástupiště. Cestující v...
Čtvrtý železniční balíček: konečně dohoda, která EU posune k liberalizaciČtvrtý železniční balíček: konečně dohoda, která EU posune k liberalizaci (1x)
Po šestiměsíčním vyjednávání dosáhly v dubnu Evropský parlament, Evropská komise a Rada EU dohody o politickém pilíři tz...
České firmy na Uralu navážou na "mrtvou trať" gulagu (1x)
Uralská dráha, kterou se chystají stavět české firmy podle dohody, podepsané dnes v Praze při návštěvě ruského prezident...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice