KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Doprava    Kolejový průmysl    MITERAL nabízí nejmodernější zvedáky pro silniční i kolejová vozidla

MITERAL nabízí nejmodernější zvedáky pro silniční i kolejová vozidla

Publikováno: 25.7.2014, Aktualizováno: 28.7.2014 07:36
Rubrika: Kolejový průmysl

Unikátně řešený zapuštěný (podúrovňový) zvedák pro 21. století plně nahrazuje klasické pístové zvedáky a bourá jejich hlavní nedostatky – vysoké stavební a následně provozní náklady. Klade přitom důraz na ekologii i ekonomiku.

ECO znamená ekologický – podstatně menší objem oleje i umístění celé olejové náplně vně jámy v ovládacím boxu minimalizuje ekologická rizika a umožňuje velmi jednoduchý přístup, a tedy i rychlou výměnu.

ECO znamená ekonomický – proč zbytečně kopat dlouhé a hluboké jámy? Proč platit složité ocelové stavební konstrukce? Proč utrácet za tuny betonu? Proč riskovat ekologickou havárii a následné pokuty pro stovky litrů oleje v instalačních jámách? Proč zbytečně každé dva roky měnit stovky litrů oleje navíc? Proč zbytečně zavádět do kanálu vysoké napětí?

Proč dělat něco složitě postaru, když vývoj jde dopředu: řešením je ECOLIFT – jedinečný nůžkový zapuštěný zvedák – vystačí s 1/3 stavební výšky. Díky unikátní konstrukci je vyloučeno poškození vlivem nebezpečného jednostranného přetěžování.

SKYLIFT
Plošinový zvedák v moderní dílně plně nahradí kanál. Proč zbytečně utrácet za stavební práce na výstavbu kanálu? Přesun zeminy, tuny betonu, osvětlení, odvětrávání? Dodržování přísných hygienických podmínek? Nebezpečí úrazu, běhání pracovníků po schodech jámy nahoru a dolů?

Toto všechno u zvedáku SKYLIFT odpadá. Lze jej zapustit do země (400 mm) a v klidové poloze je zarovnán s podlahou. Lze samozřejmě instalovat i na podlahu. Délky 7 – 29 m. Další možností je zvedák v pozinkované podobě umístit ven nebo do myčky.

EARTHLIFT
Elektrohydraulické mobilní sloupy – tichý chod, dlouhá životnost, téměř bezúdržbový, vysoká spolehlivost.

FIRMA MITERAL NABÍZÍ NEJMODERNĚJŠÍ ZVEDÁKY I PRO KOLEJOVÁ VOZIDLA
Moderní kompaktní zvedáky mobilní/stacionární, s pevným/posuvným adaptérem o nosnostech 5 – 40 t. Všechny parametry zvedáků upravíme dle individuálních potřeb zákazníků – výšku zdvihu, šířku, délku, typ pojezdu a další parametry.

Tabulka - Porovnání klasického pístového zvedáku se zvedákem ECOLIFT

  Klasický pístový zvedák ECOLIFT
Hloubka stavební jámy 3 m - 1,8 m (teleskopický) 0,9 m
Zdvih 1,7 - 1,9 m 1,75 m 
Rámy, ocelové výstuhy ano, navíc množství betonu ne
Napětí silové 400 V ke každému pístu jen ovládací
Olejová náplň na píst 55 - 100 l dle typu 16 l
Umístění olej. náplně v jámě u každého pístu vně jámy
Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor

www.miteral.cz


Fotogalerie
Porovnání klasického pístového zvedáku se zvedákem ECOLIFTZvedák ECOLIFT se složí na 1/3Zvedák ECOLIFT se složí na 1/3Zvedák ECOLIFT v akciZvedák SKYLIFTZvedák EARTHLIFT

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Předpis SŽDC D4 – RADIOBLOKPředpis SŽDC D4 – RADIOBLOK (51x)
Přesně 14. prosince 2014 se změnou grafikonu vlakové dopravy vstoupil v platnost zcela nový předpis SŽDC D4 – Předpis pr...
Modernizovaná vozidla ze ŠumperkaModernizovaná vozidla ze Šumperka (35x)
Zástupci šumperské společnosti Pars nova a Českých drah podepsali v průběhu loňského roku dva významné kontrakty. Na poč...
Centrální dispečerské pracoviště v Praze na BalabenceCentrální dispečerské pracoviště v Praze na Balabence (33x)
O centrálním dispečerském pracovišti (tedy CDP), které by se mělo postavit (někde) v Praze, se hovoří již poměrně dlouho...

NEJlépe hodnocené související články

Švýcarská firma STADLER investuje do svého vývojového centra v České republiceŠvýcarská firma STADLER investuje do svého vývojového centra v České republice (5 b.)
Když se majitel společnosti STADLER Rail, A.G., pan Peter Spuhler rozhodl v roce 2009 založit v Praze konstrukční kancel...
Elektrické jednotky RegioPanter pro Plzeňský krajElektrické jednotky RegioPanter pro Plzeňský kraj (5 b.)
Od konce listopadu 2018 uvádějí České dráhy do provozu nové elektrické jednotky RegioPanter, které jsou určeny pro regio...
STADLER Praha, s. r. o.: česká expanze v hávu švýcarského gigantuSTADLER Praha, s. r. o.: česká expanze v hávu švýcarského gigantu (5 b.)
Rok 1989 přinesl zásadní změnu nejen do budováním socialismu už unavené Československé republiky, ale i do tehdy ještě p...

NEJdiskutovanější související články

Typový rozbor nástupišť a stanic na železniční síti České republiky (3x)
Zásadním technickým elementem pro přístup cestujících do/ze zastavujících vlakových souprav jsou nástupiště. Cestující v...
Čtvrtý železniční balíček: konečně dohoda, která EU posune k liberalizaciČtvrtý železniční balíček: konečně dohoda, která EU posune k liberalizaci (1x)
Po šestiměsíčním vyjednávání dosáhly v dubnu Evropský parlament, Evropská komise a Rada EU dohody o politickém pilíři tz...
České firmy na Uralu navážou na "mrtvou trať" gulagu (1x)
Uralská dráha, kterou se chystají stavět české firmy podle dohody, podepsané dnes v Praze při návštěvě ruského prezident...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice