KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Doprava    Silniční infrastruktura    „Jsme připraveni spolupracovat i na návrhu asfaltových směsí“

„Jsme připraveni spolupracovat i na návrhu asfaltových směsí“

Publikováno: 30.8.2019
Rubrika: Silniční infrastruktura

říká Petr Janeček, ředitel divize silničních staveb Chládek a Tintěra, Pardubice a. s. V portfoliu má od roku 2015 Obalovnu Týniště a od června 2019 i Obalovnu Chvaletice.

Jaké obalovny má skupina enteria ve svém holdingu a jaké mají technologie?
Skupina Enteria má třetinový podíl v Obalovně Týniště, kde je osazena technologie Unibatch 180 od firmy AMMANN. Tato obalovna zahájila provoz v roce 2016 a vyrobila již přes 250 tis tun asfaltových směsí. Druhou obalovnou, v které je skupina Enteria 100% vlastníkem, je 18. června 2019 otevřená Obalovna Chvaletice. Zde jsme zvolili opět technologii od firmy AMMANN, ale s vyšším hodinovým výkonem pod označením UNIBATCH 210.

Obalovna ve Chvaleticích je relativně nová, změnilo se za léta technologické vybavení obaloven a v čem?
Nová obalovna ve Chvaleticích má velkou výhodu v podobě druhého topného média, kterým je uhelný prach. Můžeme tak zvýšit denní výkon obalovny bez ohledu na rezervovanou kapacitu dodávky plynu.

Jaký sortiment asfaltových směsí můžete nabídnout?
Ceník Obalovny Týniště čítá přes 30 položek. Troufám si tvrdit, že nabízíme téměř kompletní sortiment od standardních směsí přes nízkohlučné až po směsi s vysokým modulem tuhosti. V podobném rozsahu bude i nabízený sortiment Obalovny Chvaletice.

Děláte i speciální směsi na míru zákazníkovi?
Ano i to je možné. Jsme připraveni spolupracovat na návrhu směsi. Například v loňském roce se v Obalovně Týniště vyráběla směs, ve které byla do pojiva přidávána nanosilika.

Změnila se nějak i logistika vzhledem k tlaku zákazníků na čas oprav a výstavby komunikací?
Z pohledu obaloven se logistika příliš nemění. Jen Obalovna Týniště to má trochu složitější, protože musí uspokojit požadavky 3 společníků.

Jak řešíte vliv na okolí a životní prostředí?
Obě naše obalovny odpovídají svými technologiím posledním celosvětovým trendům. Jsou tedy i šetrné k životnímu prostředí. Ve Chvaleticích je například osazen filtr o velikosti 1 000 m2, přes který nehrozí únik škodlivin do ovzduší. Dále zde pracujeme na skrápění skládek kameniva a zakrytování násypek, abychom své okolí obtěžovali co nejméně.

Foto: Kateřina Klenorová

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


Fotogalerie
Obalovna Týniště (Foto: Kateřina Klenorová)Obalovna Týniště (Foto: Kateřina Klenorová)Obalovna Chvaletice (Foto: Kateřina Klenorová)Obalovna Chvaletice (Foto: Kateřina Klenorová)Slavnostní otevření Obalovny Chvaletice (červen 2019) (Foto: Kateřina Klenorová)

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Nové pojetí dálniční sítě není zdaleka u konceNové pojetí dálniční sítě není zdaleka u konce (46x)
Osazením značek „dálnice“ na bývalé rychlostní silnice ke dni 1. 1. 2016 a následné změny v mapách či evidenci byl pouze...
Silniční obchvat KaznějovaSilniční obchvat Kaznějova (43x)
Na podzim letošního roku dokončíme pro Ředitelství silnic a dálnic ČR dokumentaci pro územní rozhodnutí stavby I/27, Kaz...
Silniční obchvat Rakovníka trasa B3Silniční obchvat Rakovníka trasa B3 (37x)
Krajská správa a údržba středočeského kraje jako investor pracuje usilovně na tom, aby si obyvatelé Rakovníka ulevili od...

NEJlépe hodnocené související články

Ohlédnutí za Gdaňskem: od zoufalství po triumfOhlédnutí za Gdaňskem: od zoufalství po triumf (5 b.)
Igor Sedláček pracoval v Polsku pět let a vedl suverénně největší projekt Metrostavu v zahraničí. O výstavbě rychlostní ...
Skanska dokončila stavbu čtrnáctikilometrového úseku dálnice D1 mezi Přerovem a Lipníkem nad BečvouSkanska dokončila stavbu čtrnáctikilometrového úseku dálnice D1 mezi Přerovem a Lipníkem nad Bečvou (5 b.)
Dnes odpoledne se řidiči poprvé projedou po nové trase dálnice D1 na Moravě. Stavbu v hodnotě téměř 3 miliardy vybudoval...
Modernizace na D1 pokračuje, pravý most Vysočina se opravil za rekordních 70 dníModernizace na D1 pokračuje, pravý most Vysočina se opravil za rekordních 70 dní (5 b.)
Nejtěžší část prací má za sebou tým Jiřího Salavy z divize 4 Metrostavu, která modernizuje úsek dálnice D1 u Velkého Mez...

NEJdiskutovanější související články

Přeložka silnice III/14539 (přes ulici M. Horákové do ulice Strakonická) – stavební část 2 – 1. etapaPřeložka silnice III/14539 (přes ulici M. Horákové do ulice Strakonická) – stavební část 2 – 1. etapa (1x)
Přeložka silnice III/14539 je významnou spojnicí dvou největších českobudějovických sídlišť Máj a Vltava. Zhruba 740 m d...
Výstavba dálnice D3 0309/I Bošilec – ŠevětínVýstavba dálnice D3 0309/I Bošilec – Ševětín (1x)
Hlavním cílem projektu je výstavba nového, více než 8 km dlouhého úseku dálnice D3 na území Jihočeského kraje mezi obcem...
Přeložka silnice I/49 Vizovice – Lhotsko je dokončenaPřeložka silnice I/49 Vizovice – Lhotsko je dokončena (1x)
Dne 21. září slavnostně skončila výstavba silnice I/49 v úseku Vizovice – Lhotsko ve Zlínském kraji. Stalo se tak o půl ...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice