KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Doprava    Kolejový průmysl    AV ENGINEERING, a. s. – Vývoj kolejových vozidel

AV ENGINEERING, a. s. – Vývoj kolejových vozidel

Publikováno: 27.5.2013, Aktualizováno: 27.11.2013 11:14
Rubrika: Kolejový průmysl

Společnost AV ENGINERING, a. s. je známá jako dlouhodobý poskytovatel vývoje a vývojových služeb v automobilovém průmyslu a v dalších odvětvích strojírenství. Působíte také v oboru transportní techniky?

Společnost AV ENGINEERING, a. s. se zabývá realizací vývoje a prováděním vývojových služeb již od roku 1993. Je samozřejmé, že při našich aktivitách jsme nemohli opomenout ani oblast vývoje kolejových vozidel, neboť vývoj a výroba kolejových vozidel v České republice má silnou tradici a perspektivu. Společnost AV ENGINEERING, a.s. se zabývá vývojem široké škály kolejových vozidel od lokomotiv přes osobní a nákladní vozy, vozy městské dopravy až po speciální vozidla.

Ve kterých oblastech vývoje můžete výrobcům kolejových vozidel nejvíce pomoci?
Společnost AV ENGINEERING, a.s. pokrývá celý proces vývoje výrobku, který zahrnuje návrh konstrukčního konceptu a designu, návrhové analýzy a simulace, konstrukci, zkoušky a tvorbu výrobní a další technické dokumentace, proto můžeme našim zákazníkům pomoci v kterékoliv fázi vývoje. Naše společnost se orientuje na vývojové projekty s vyššími stupni inovace a vývojové služby s vysokou přidanou hodnotou. Zvláště v úvodních fázích vývoje můžeme významně ovlivnit funkční a nákladové parametry budoucích kolejových vozidel.

Můžete popsat typický projekt, ve kterém jste se v poslední době angažovali?
Jako typický projekt z poslední doby mohu uvést projekt vývoje nové generace speciálních vozů MVTV2.2 pro výrobce CZ LOKO, a. s. Společnost AV ENGINEERING, a. s. se na tomto projektu podílela podporou projektového řízení, prováděním vývojových služeb v oblasti konstrukce, prováděním technických simulací a analýz a zkoušek a podporou při řešení legislativních otázek. V tomto projektu společnost AV ENGINEERING, a. s. také působila v roli integrátora vývoje jednotlivých konstrukčních skupin (technika, dodavatelé, výroba, zkoušení, schvalování, …).

Můžete ve stručnosti popsat výsledky tohoto projektu?
Projekt vývoje speciálního vozu MVTV2.2 včetně výroby prvního prototypu se podařilo zrealizovat za 12 měsíců od zahájení projektu. Vozidlo splňuje legislativní podmínky odpovídající požadavkům EU.

Přínosy a výhody MVTV2.2

  • Spolehlivost
  • Výrazná úspora nákladů na provoz a údržbu
  • Prodloužení životnosti vozidla
  • Valivé uložení trakčních motorů
  • Zvýšení kilometrických proběhů mezi údržbovými cykly
  • Ekologický provoz – emisní limity EU Stage IIB
  • Moderní koncepce a design, použití unifikovaných řešení
  • Vysoký komfort a bezpečnost obsluhy
  • Výborné rozhledové poměry
  • Skluzová ochrana
  • Pracovní pojezd 1 – 5 km/h
  • Aretace podvozku
  • Izolovaná otočná a výškově stavitelná plošina
  • Nový sběrač s měřícím a vyhodnocovacím zařízením výšky a klikatosti trolejového vedení
  • Nezávislá centrála pro pohon plošiny a el. ručního nářadí
  • Možnost dosazení dálkového ovládání

Výrobce: CZ LOKO , a. s.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Fotogalerie
Speciální vůz připraven k provozu již za 12 měsíců od zahájení jeho vývoje3D model speciálního vozu MVTV2.2Typový výkres speciálního drážního vozidla MVTV2.2

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Centrální dispečerské pracoviště v Praze na BalabenceCentrální dispečerské pracoviště v Praze na Balabence (53x)
O centrálním dispečerském pracovišti (tedy CDP), které by se mělo postavit (někde) v Praze, se hovoří již poměrně dlouho...
Předpis SŽDC D4 – RADIOBLOKPředpis SŽDC D4 – RADIOBLOK (53x)
Přesně 14. prosince 2014 se změnou grafikonu vlakové dopravy vstoupil v platnost zcela nový předpis SŽDC D4 – Předpis pr...
Typový rozbor nástupišť a stanic na železniční síti České republiky (45x)
Zásadním technickým elementem pro přístup cestujících do/ze zastavujících vlakových souprav jsou nástupiště. Cestující v...

NEJlépe hodnocené související články

Švýcarská firma STADLER investuje do svého vývojového centra v České republiceŠvýcarská firma STADLER investuje do svého vývojového centra v České republice (5 b.)
Když se majitel společnosti STADLER Rail, A.G., pan Peter Spuhler rozhodl v roce 2009 založit v Praze konstrukční kancel...
Elektrické jednotky RegioPanter pro Plzeňský krajElektrické jednotky RegioPanter pro Plzeňský kraj (5 b.)
Od konce listopadu 2018 uvádějí České dráhy do provozu nové elektrické jednotky RegioPanter, které jsou určeny pro regio...
STADLER Praha, s. r. o.: česká expanze v hávu švýcarského gigantuSTADLER Praha, s. r. o.: česká expanze v hávu švýcarského gigantu (5 b.)
Rok 1989 přinesl zásadní změnu nejen do budováním socialismu už unavené Československé republiky, ale i do tehdy ještě p...

NEJdiskutovanější související články

Typový rozbor nástupišť a stanic na železniční síti České republiky (3x)
Zásadním technickým elementem pro přístup cestujících do/ze zastavujících vlakových souprav jsou nástupiště. Cestující v...
Čtvrtý železniční balíček: konečně dohoda, která EU posune k liberalizaciČtvrtý železniční balíček: konečně dohoda, která EU posune k liberalizaci (1x)
Po šestiměsíčním vyjednávání dosáhly v dubnu Evropský parlament, Evropská komise a Rada EU dohody o politickém pilíři tz...
České firmy na Uralu navážou na "mrtvou trať" gulagu (1x)
Uralská dráha, kterou se chystají stavět české firmy podle dohody, podepsané dnes v Praze při návštěvě ruského prezident...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice