KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Mosty    Výroba a montáž nosných ocelových konstrukcí mostů v Ústí nad Orlicí

Výroba a montáž nosných ocelových konstrukcí mostů v Ústí nad Orlicí

Publikováno: 11.5.2015
Rubrika: Mosty

Jednou ze zakázek roku 2014 společnosti DT Mostárna, a. s. byla realizace akce „Průjezd železničním uzlem Ústí nad Orlicí“ pro společnost Eurovia CS sestávající z:

  • Výroby NOK mostního objektu SO 20-01 o objemu cca 548 t, SO 20-03 o objemu cca 245 t, a části SO 20-04 – NK11 o objemu cca 228 t (1/4 objektu).
  • Montáže NOK všech tří objektů (548 t + 245 t + 908 t).

Výroba byla zahájena na podzim roku 2013 objektem SO 20-03 (Langrův trám s dolní ortotropní mostovkou), počátkem roku 2014 postupně následovala výroba komorových nosníků objektů zbývajících. Výroba byla ukončena v dubnu 2014.

Od ledna 2014 souběžně s výrobou probíhala montáž NOK. Nejprve byl namontován objekt SO 20-03. Následovaly komorové nosníky objektu SO 20-04 (směr od Prahy) a zakončovalo se objektem SO 20-01 (od České Třebové). Montážní práce se ukončily v průběhu června 2014.

Práce probíhaly v koordinaci se společností EUROVIA CS, jež zajišťovala montážní plošiny. Stěžejní montážní činností bylo ustavení jednotlivých dílců a realizace montážních svarů, kdy se expediční dílce spojovaly v celek.

Společnost DT Mostárna, a. s. Prostějov patří mezi přední výrobce mostních ocelových konstrukcí v České republice. Vysoká kvalita a technická úroveň výrobků je pro nás samozřejmostí.

Realizací nejen dodávky, ale i montáže NOK projektu „Průjezd železničním uzlem Ústí nad Orlicí“ DT Mostárna jen potvrdila pověst spolehlivého dodavatele.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Fotogalerie
Dílenská sestava SO 20-03Montáž SO 20-04

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Ocelové mostnice – moderní alternativa mostnic dřevěnýchOcelové mostnice – moderní alternativa mostnic dřevěných (83x)
Ocelové mostnice jsou moderní alternativou pro dřevěné mostnice, které jsou nákladné a náročné na údržbu. Ocelové mostni...
Žďákovský most z pohledu historieŽďákovský most z pohledu historie (56x)
Na jaře příštího roku si připomeneme 50. výročí zprovoznění mohutné konstrukce Žďákovského mostu pro automobilový provoz...
Volný mostní průřez dle ČSN 73 6201:2008 a bezpečnost provozování dráhy (54x)
Volný mostní průřez (dále jen VMP) zavedený normou ČSN 73 6201:2008 kontinuálně z hlediska bezpečnosti železnice navazuj...

NEJlépe hodnocené související články

Most přes údolí Gottleuby (Gottleubatalbrücke) v Pirně se představujeMost přes údolí Gottleuby (Gottleubatalbrücke) v Pirně se představuje (5 b.)
Článek představuje stavbu mostu přes údolí Gottleuby (Gottleubatalbrücke) v rámci přeložky spolkové silnice B172 v Pirně...
PONVIA CONSTRUCT s. r. o.: nejen provizorní mostyPONVIA CONSTRUCT s. r. o.: nejen provizorní mosty (5 b.)
Společnost PONVIA CONSTRUCT s. r. o. je českou stavební společností. Součástí širokého portfolia služeb a činností ve st...
Mostní závěry s jednoduchým těsněním spáry v ČRMostní závěry s jednoduchým těsněním spáry v ČR (5 b.)
Mostní závěry s jednoduchým těsněním spáry – druh 4 dle TP 86:2009 jsou nejvíce používané na novostavbách a rekonstrukcí...

NEJdiskutovanější související články

Posouzení indikací ve svarech lamelových pásnic mostu přes Lochkovské údolíPosouzení indikací ve svarech lamelových pásnic mostu přes Lochkovské údolí (3x)
Stavba spřaženého ocelobetonového mostu byla zahájena na podzim roku 2007. Jeho nosná konstrukce byla dokončena koncem r...
Rekonstrukce železničního mostu v Boršově nad VltavouRekonstrukce železničního mostu v Boršově nad Vltavou (2x)
V roce 2015 byl uveden do provozu zrekonstruovaný most, který je součástí stavby “Revitalizace trati České Budějovice – ...
ODPOVĚĎ: K vyjádření prof. Ing. Jiřího Stráského, DSc., ke kritice zavěšeného mostu přes Odru – uveřejněno v časopise Silnice Železnice, v čísle 4/2009 (2x)
Cílem kritiky je, aby naše stavby byly trvanlivé s minimální údržbou, hospodárné a aby si investor, projektant a zhotovi...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice