KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Seriály    Metro A    Výměna výhybek na trase A pražského metra

Výměna výhybek na trase A pražského metra

Publikováno: 18.7.2014
Rubrika: Metro A

O Velikonocích proběhla ve dnech od 18. 4. 2014 do 21. 4. 2014 výměna dvou výhybek ve stanici metra Náměstí Míru a také výměna jedné výhybky ve stanici metra Dejvická. Současně ještě probíhala výměna dřevěných pražců za betonové v jedné z odstavných kolejí ve stanici metra Dejvická. Na odstavné koleje totiž navazuje nově budované prodloužení trasy metra A do Motola a tak je potřeba připravit je na novou náročnější úlohu.

Práce prováděli pracovníci oblasti Městské kolejové dráhy, divize Železničního stavitelství, kteří se pravidelné údržbě pražského metra věnují již od jeho vzniku. Práce, které prováděli pracovníci společnosti Skanska, probíhaly v nepřetržitém dvousměnném nasazení. „Vše jsme museli stihnout ve velmi krátké době, a proto bych rád poděkoval všem zúčastněným kolegům za skvěle odvedenou práci a za příkladnou reprezentaci naší společnosti,“ říká Jindřich Topol výkonný ředitel Skanska, divize Železniční stavitelství.

Přípravné práce probíhaly v předstihu v nočních výlukách. Hlavní práce si vyžádaly obousměrné přerušení provozu metra v celé délce trasy A v úseku Dejvická – Depo Hostivař.

Ve vlastní výluce proběhlo po demontážích technologických zařízení snesení původních výhybek, odtěžení štěrkového lože, úprava betonového dna tunelu, zřízení nové vrstvy štěrku, montáž nové výhybky, zaštěrkování a úprava geometrické polohy. Následně byla zpět namontována technologická zařízení – prvky zabezpečovacího zařízení a napájecí kolejnice a všechna zařízení byla přezkoušena před opětovným zahájením provozu. Současně probíhala výměna dřevěných pražců za betonové, které byly ukládány do původních kolejových betonů.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


Fotogalerie

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Výstavba metra trasy V.A Dejvická – Motol: technologická částVýstavba metra trasy V.A Dejvická – Motol: technologická část (34x)
Výstavba prodloužení metra V.A navazuje na stávající trasu A ze stanice Dejvická, dále pokračuje přes stanice Bořislavka...
Větrání pražského metraVětrání pražského metra (28x)
Článek pojednává o větrání pražského metra od historie po současnou výstavbu prodloužení trasy V.A (Dejvická – Motol). S...
Zabezpečovací zařízení pro trať V.A pražského metraZabezpečovací zařízení pro trať V.A pražského metra (22x)
V současné době jsou v plném proudu práce na vybavení nové trati V.A pražského metra komplexním stacionárním zabezpečova...

NEJlépe hodnocené související články

Výstavba metra trasy V.A Dejvická – Motol: technologická částVýstavba metra trasy V.A Dejvická – Motol: technologická část (5 b.)
Výstavba prodloužení metra V.A navazuje na stávající trasu A ze stanice Dejvická, dále pokračuje přes stanice Bořislavka...
Výstavba metra V.A – realizace jednokolejných traťových tunelůVýstavba metra V.A – realizace jednokolejných traťových tunelů (5 b.)
Když se šestadvacátého listopadu loňského roku před zraky mnoha významných hostů v čele s Martinem Herrenknechtem a Bohu...
Zkušenosti z projektování a výstavby stanic na prodloužení trasy A pražského metra ze stanice Dejvická do stanice Nemocnice MotolZkušenosti z projektování a výstavby stanic na prodloužení trasy A pražského metra ze stanice Dejvická do stanice Nemocnice Motol (4 b.)
Koncem roku 2009 byla zahájena výstavba V. provozního úseku trasy A pražského metra. Tento provozní úsek délky 6 134 m m...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice