KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Mosty    U Sokolova projedou auta po části nového mostu přes Ohři od dubna

U Sokolova projedou auta po části nového mostu přes Ohři od dubna

Publikováno: 4.3.2011, Aktualizováno: 9.3.2011 13:46
Rubrika: Mosty

Silniční most přes Ohři na rychlostní silnici R6 u Sokolova bude průjezdný v jednom směru od Chebu do Karlových Varů od 1. dubna. V opačném směru bude druhý pruh otevřen v červenci. Druhá polovina mostu s dalšími dvěma jízdními pruhy bude dokončena do prosince, oznámila dnes ČTK mluvčí krajského úřadu Jana Pavlíková. Podle původních plánů se měl most otevřít na jaře v obou směrech. Posun termínu ale ovlivnilo počasí, sdělil ředitel karlovarské pobočky Ředitelství silnic a dálnic Radomil Havrda.

Od dubna do července budou muset řidiči mířící z Karlových Varů do Sokolova a Chebu využívat stále objížďku kolem Královského Poříčí. Už koncem března by měl být ale dokončen a zprovozněn také úsek silnice R6 mezi Tisovou a Sokolovem.

Dubnové otevření alespoň jedné části mostu přesto pomůže vyřešit komplikovanou dopravní situaci mezi Karlovými Vary, Sokolovem a Chebem, kde je provoz sveden na dvě objížďky. "Dobrá zpráva je to hlavně pro dopravně velmi přetížený Sokolov," řekl hejtman Josef Novotný.

Úsek z Nového Sedla do Sokolova, na jehož trase leží most přes Ohři, bude dlouhý téměř 7,5 kilometru a jeho stavba bude stát bezmála 2,5 miliardy korun. Úsek Sokolov - Tisová je dlouhý asi 5,4 kilometru a bude stát také necelé 2,5 miliardy Kč. Po dokončení těchto dvou úseků bude rychlostní komunikace R6 mezi Karlovými Vary a Chebem dokončena. Pokračování stavby ve směru na Prahu je ale zatím v nedohlednu.

Zatímco Karlovarský kraj prosazuje už roky dostavbu rychlostní silnice R6 jako čtyřproudé komunikace, která by umožňovala rychlé propojení regionu s Prahou, ministerstvo chce pouze stavbu obchvatů obcí na trase. I ty by se však podle dopravní superkoncepce měly začít stavět až za dva roky okolo Lubence a za tři roky okolo Hořesedel, Hořoviček a Řevničova. Směrem z Karlových Varů na Prahu byly proto stavby dalších úseků pozastaveny.
 

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor

Společnost KONSTRUKCE Media, s.r.o. využívá zpravodajství ČTK, jehož obsah je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.


NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Rekonstrukce mostu přes Labe mezi Brandýsem nad Labem a Starou BoleslavíRekonstrukce mostu přes Labe mezi Brandýsem nad Labem a Starou Boleslaví (65x)
Obyvatelé souměstí Brandýs nad Labem – Stará Boleslav se dne 6. 8. 2012 dočkali otevření posledního ze soustavy sedmi mo...
Rekonstrukce Negrelliho viaduktuRekonstrukce Negrelliho viaduktu (62x)
Od dubna roku 2017 probíhá komplexní rekonstrukce Negrelliho viaduktu v Praze podle projektové dokumentace zpracované pr...
Žďákovský most z pohledu historieŽďákovský most z pohledu historie (55x)
Na jaře příštího roku si připomeneme 50. výročí zprovoznění mohutné konstrukce Žďákovského mostu pro automobilový provoz...

NEJlépe hodnocené související články

Most přes údolí Gottleuby (Gottleubatalbrücke) v Pirně se představujeMost přes údolí Gottleuby (Gottleubatalbrücke) v Pirně se představuje (5 b.)
Článek představuje stavbu mostu přes údolí Gottleuby (Gottleubatalbrücke) v rámci přeložky spolkové silnice B172 v Pirně...
PONVIA CONSTRUCT s. r. o.: nejen provizorní mostyPONVIA CONSTRUCT s. r. o.: nejen provizorní mosty (5 b.)
Společnost PONVIA CONSTRUCT s. r. o. je českou stavební společností. Součástí širokého portfolia služeb a činností ve st...
Mostní závěry s jednoduchým těsněním spáry v ČRMostní závěry s jednoduchým těsněním spáry v ČR (5 b.)
Mostní závěry s jednoduchým těsněním spáry – druh 4 dle TP 86:2009 jsou nejvíce používané na novostavbách a rekonstrukcí...

NEJdiskutovanější související články

Posouzení indikací ve svarech lamelových pásnic mostu přes Lochkovské údolíPosouzení indikací ve svarech lamelových pásnic mostu přes Lochkovské údolí (3x)
Stavba spřaženého ocelobetonového mostu byla zahájena na podzim roku 2007. Jeho nosná konstrukce byla dokončena koncem r...
Rekonstrukce železničního mostu v Boršově nad VltavouRekonstrukce železničního mostu v Boršově nad Vltavou (2x)
V roce 2015 byl uveden do provozu zrekonstruovaný most, který je součástí stavby “Revitalizace trati České Budějovice – ...
ODPOVĚĎ: K vyjádření prof. Ing. Jiřího Stráského, DSc., ke kritice zavěšeného mostu přes Odru – uveřejněno v časopise Silnice Železnice, v čísle 4/2009 (2x)
Cílem kritiky je, aby naše stavby byly trvanlivé s minimální údržbou, hospodárné a aby si investor, projektant a zhotovi...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice