KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Mosty    Stavbaři kvůli stavbě R6 zcela uzavřou most přes Ohři u Sokolova

Stavbaři kvůli stavbě R6 zcela uzavřou most přes Ohři u Sokolova

Publikováno: 9.3.2010, Aktualizováno: 10.3.2010 15:43
Rubrika: Mosty

Most přes Ohři na silnici I/6 u Sokolova bude kvůli stavbě rychlostní silnice R6 zcela uzavřen. Dohodli se na tom stavbaři s dopravní policií. Aby se mohla veškerá doprava z nejfrekventovanější silnice regionu svést na vedlejší silnice, policisté si vymínili upravit na dvou místech objízdnou trasu, která povede od Nového Sedla přes obchvat Sokolova na Citice a na I/6 se napojí u Černého Mlýna, řekla dnes ČTK krajská policejní mluvčí Andrea Kávová.

Původně se počítalo s tím, že se most bude uzavírat vždy jen na polovině vozovky, ale po odkrytí svršku se zjistilo, že je v horším stavu, než se čekalo. Ředitelství silnic a dálnic, které je investorem stavby, proto požádalo krajský úřad o schválení úplné uzavírky.

"Řízení bylo dočasně pozastaveno, dokud jsme nedostali všechny stanoviska. Nyní se proto může obnovit a poté krajský úřad vydá rozhodnutí," řekla dnes ČTK mluvčí Krajského úřadu Karlovarského kraje Jana Pavlíková. Definitivní termín, kdy by se měl most uzavřít, ještě nebyl stanoven.

Podle ředitele karlovarské pobočky Ředitelství silnic a dálnic Radomila Havrdy by uzavírka mohla začít platit od začátku dubna. "Úplná uzavírka mostu umožní zkrátit dobu nutnou pro rekonstrukci asi o půl roku. Pokud by se stavělo po polovinách vozovky, trvalo by to rok a půl, takhle by most měl být hotov za rok," řekl dnes ČTK Havrda.

Doprava ze současné I/6 bude po uzavření mostu směřována na severovýchodní obchvat Sokolova. Po něm už jezdí doprava dnes, ale jen ve směru z Chebu na Karlovy Vary. "Kvůli bezpečnosti dopravy si dopravní policie dala podmínku, že se musí postavit kruhová křižovatka v Kraslické ulici v Sokolově a upravit křižovatka v Černém Mlýně," doplnila Kávová.

Stavba nové kruhové křižovatky v Sokolově navíc pomůže v budoucnu, až se bude stavět západní obchvat Sokolova. Ten by měl vyústit právě do míst, kde se nyní křižovatka postaví.
Rekonstrukce mostu přes Ohři je součástí stavby úseku silnice R6 mezi Novým Sedlem a Sokolovem. Most má rozpětí oblouku 126 metrů a maximální výška nade dnem údolí řeky Ohře je 54 metrů. Celý úsek má být dokončen na podzim roku 2011 a má stát zhruba 2,5 miliardy korun.
 

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor

Společnost KONSTRUKCE Media, s.r.o. využívá zpravodajství ČTK, jehož obsah je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.


NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Rekonstrukce Negrelliho viaduktuRekonstrukce Negrelliho viaduktu (72x)
Od dubna roku 2017 probíhá komplexní rekonstrukce Negrelliho viaduktu v Praze podle projektové dokumentace zpracované pr...
Rekonstrukce mostu přes Labe mezi Brandýsem nad Labem a Starou BoleslavíRekonstrukce mostu přes Labe mezi Brandýsem nad Labem a Starou Boleslaví (59x)
Obyvatelé souměstí Brandýs nad Labem – Stará Boleslav se dne 6. 8. 2012 dočkali otevření posledního ze soustavy sedmi mo...
Žďákovský most z pohledu historieŽďákovský most z pohledu historie (58x)
Na jaře příštího roku si připomeneme 50. výročí zprovoznění mohutné konstrukce Žďákovského mostu pro automobilový provoz...

NEJlépe hodnocené související články

Most přes údolí Gottleuby (Gottleubatalbrücke) v Pirně se představujeMost přes údolí Gottleuby (Gottleubatalbrücke) v Pirně se představuje (5 b.)
Článek představuje stavbu mostu přes údolí Gottleuby (Gottleubatalbrücke) v rámci přeložky spolkové silnice B172 v Pirně...
PONVIA CONSTRUCT s. r. o.: nejen provizorní mostyPONVIA CONSTRUCT s. r. o.: nejen provizorní mosty (5 b.)
Společnost PONVIA CONSTRUCT s. r. o. je českou stavební společností. Součástí širokého portfolia služeb a činností ve st...
Mostní závěry s jednoduchým těsněním spáry v ČRMostní závěry s jednoduchým těsněním spáry v ČR (5 b.)
Mostní závěry s jednoduchým těsněním spáry – druh 4 dle TP 86:2009 jsou nejvíce používané na novostavbách a rekonstrukcí...

NEJdiskutovanější související články

Posouzení indikací ve svarech lamelových pásnic mostu přes Lochkovské údolíPosouzení indikací ve svarech lamelových pásnic mostu přes Lochkovské údolí (3x)
Stavba spřaženého ocelobetonového mostu byla zahájena na podzim roku 2007. Jeho nosná konstrukce byla dokončena koncem r...
Rekonstrukce železničního mostu v Boršově nad VltavouRekonstrukce železničního mostu v Boršově nad Vltavou (2x)
V roce 2015 byl uveden do provozu zrekonstruovaný most, který je součástí stavby “Revitalizace trati České Budějovice – ...
ODPOVĚĎ: K vyjádření prof. Ing. Jiřího Stráského, DSc., ke kritice zavěšeného mostu přes Odru – uveřejněno v časopise Silnice Železnice, v čísle 4/2009 (2x)
Cílem kritiky je, aby naše stavby byly trvanlivé s minimální údržbou, hospodárné a aby si investor, projektant a zhotovi...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice