KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Mosty    Skončila oprava mostu u Třebušic na severočeském hlavním tahu

Skončila oprava mostu u Třebušic na severočeském hlavním tahu

Publikováno: 30.8.2011, Aktualizováno: 7.9.2011 11:24
Rubrika: Mosty

Skončila oprava mostu u Třebušic na hlavním severočeském silničním tahu mezi Chomutovem a Mostem. Rekonstrukce stála více než 318 milionů korun. Do tří let chce Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) podle mluvčí Martiny Vápeníkové dokončit i mimoúrovňovou křižovatku, záleží prý ale na penězích. Informovala o tom v tiskové zprávě.

Silnice I/13 vede od polských hranic na Frýdlantsku do Karlových Varů, na území Ústeckého kraje spojuje města Teplice, Most, Chomutov a Klášterec nad Ohří. Mezi Chomutovem a Teplicemi je čtyřproudá až na úsek od Mostu po zaniklou obec Třebušice a teplárnu Komořany. To se má do budoucna změnit.

V místě odbočování na Litvínov a Postoloprty u Třebušic má vzniknout i čtyřproudá mimoúrovňová křižovatka. "Pokud se nám podaří získat finanční prostředky, pak bychom mohli na druhou část vypsat výběrové řízení už v roce 2012. V takovém případě dokončení a uvedení do provozu vidím nejdříve v roce 2014," řekl ředitel výstavby ŘSD René Poruba.

Při opravě mostu přes hlavní železniční trať museli silničáři přeložit i část horkovodu, který vedl po opravovaném mostě, a množství inženýrských sítí. Stavba také na čas omezila provoz na železnici. V prostoru zasaženém dřívější těžbou uhlí sanovali během stavby také důlní komory, na které narazili při geologickém průzkumu před stavbou.
 

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor

Společnost KONSTRUKCE Media, s.r.o. využívá zpravodajství ČTK, jehož obsah je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.


NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Ocelové mostnice – moderní alternativa mostnic dřevěnýchOcelové mostnice – moderní alternativa mostnic dřevěných (83x)
Ocelové mostnice jsou moderní alternativou pro dřevěné mostnice, které jsou nákladné a náročné na údržbu. Ocelové mostni...
Žďákovský most z pohledu historieŽďákovský most z pohledu historie (56x)
Na jaře příštího roku si připomeneme 50. výročí zprovoznění mohutné konstrukce Žďákovského mostu pro automobilový provoz...
Volný mostní průřez dle ČSN 73 6201:2008 a bezpečnost provozování dráhy (54x)
Volný mostní průřez (dále jen VMP) zavedený normou ČSN 73 6201:2008 kontinuálně z hlediska bezpečnosti železnice navazuj...

NEJlépe hodnocené související články

Most přes údolí Gottleuby (Gottleubatalbrücke) v Pirně se představujeMost přes údolí Gottleuby (Gottleubatalbrücke) v Pirně se představuje (5 b.)
Článek představuje stavbu mostu přes údolí Gottleuby (Gottleubatalbrücke) v rámci přeložky spolkové silnice B172 v Pirně...
PONVIA CONSTRUCT s. r. o.: nejen provizorní mostyPONVIA CONSTRUCT s. r. o.: nejen provizorní mosty (5 b.)
Společnost PONVIA CONSTRUCT s. r. o. je českou stavební společností. Součástí širokého portfolia služeb a činností ve st...
Mostní závěry s jednoduchým těsněním spáry v ČRMostní závěry s jednoduchým těsněním spáry v ČR (5 b.)
Mostní závěry s jednoduchým těsněním spáry – druh 4 dle TP 86:2009 jsou nejvíce používané na novostavbách a rekonstrukcí...

NEJdiskutovanější související články

Posouzení indikací ve svarech lamelových pásnic mostu přes Lochkovské údolíPosouzení indikací ve svarech lamelových pásnic mostu přes Lochkovské údolí (3x)
Stavba spřaženého ocelobetonového mostu byla zahájena na podzim roku 2007. Jeho nosná konstrukce byla dokončena koncem r...
Rekonstrukce železničního mostu v Boršově nad VltavouRekonstrukce železničního mostu v Boršově nad Vltavou (2x)
V roce 2015 byl uveden do provozu zrekonstruovaný most, který je součástí stavby “Revitalizace trati České Budějovice – ...
ODPOVĚĎ: K vyjádření prof. Ing. Jiřího Stráského, DSc., ke kritice zavěšeného mostu přes Odru – uveřejněno v časopise Silnice Železnice, v čísle 4/2009 (2x)
Cílem kritiky je, aby naše stavby byly trvanlivé s minimální údržbou, hospodárné a aby si investor, projektant a zhotovi...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice