KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Mosty    S opravou píseckého Nového mostu se začne o dva měsíce později

S opravou píseckého Nového mostu se začne o dva měsíce později

Publikováno: 15.6.2010, Aktualizováno: 13.7.2010 10:39
Rubrika: Mosty

Oprava píseckého Nového mostu začne s více než dvouměsíčním zpožděním. Pro veškerou dopravu bude uzavřen zřejmě na konci června, původně měly být práce zahájeny na začátku dubna. Nyní bude podepsána smlouva s dodavatelem, řekl ČTK vedoucí oddělení veřejných zakázek, investic a řízení projektů odboru regionálního rozvoje krajského úřadu Jan Švarc.

Práce měly původně trvat do konce tohoto roku. Švarc uvedl, že se budou snažit dodržet původní termín, doba výstavby je ale naplánována na 30 týdnů. Rekonstrukce bude stát více než 30 milionů korun.

Zahájení prací bylo odloženo kvůli policejnímu vyšetřování páté a šesté výzvy regionálního operačního programu. Kvůli tomu nebyly podepsány smlouvy s úspěšnými žadateli i z desáté výzvy, v níž uspěl projekt opravy Nového mostu. Policie prošetřuje nejasnosti kolem přidělování dotací, stíhá kvůli tomu ředitele Úřadu regionální rady Jihozápad Jiřího Trnku a jeho podřízeného Martina Půlpytla. Desátou výzvu označili policisté za bezproblémovou a smlouvy předsedkyně Regionální rady soudržnosti Jihozápad Milada Emmerová později podepsala.

Nový most je ve špatném technickém stavu, má porušené izolace a výztuž mostu částečně koroduje. Při opravě bude třeba vybourat veškeré konstrukční vrstvy, a to až na nosnou konstrukci, která se bude ještě částečně nadzvedávat. Bude také třeba ošetřit mostní ložiska, nahradit špatné izolace a přeložit inženýrské sítě. Vozovka a chodníky se dočkají nového povrchu, nové bude i zábradlí.

Most bude uzavřen nejen pro motoristy, ale i chodce. Řidiči budou muset jezdit po obchvatu města a chodci budou využívat nedaleký Kamenný most v centru nebo lávku mezi sídlištěm Portyč a Nábřežím 1. máje.
 

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor

Společnost KONSTRUKCE Media, s.r.o. využívá zpravodajství ČTK, jehož obsah je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.


NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Ocelové mostnice – moderní alternativa mostnic dřevěnýchOcelové mostnice – moderní alternativa mostnic dřevěných (83x)
Ocelové mostnice jsou moderní alternativou pro dřevěné mostnice, které jsou nákladné a náročné na údržbu. Ocelové mostni...
Žďákovský most z pohledu historieŽďákovský most z pohledu historie (56x)
Na jaře příštího roku si připomeneme 50. výročí zprovoznění mohutné konstrukce Žďákovského mostu pro automobilový provoz...
Volný mostní průřez dle ČSN 73 6201:2008 a bezpečnost provozování dráhy (54x)
Volný mostní průřez (dále jen VMP) zavedený normou ČSN 73 6201:2008 kontinuálně z hlediska bezpečnosti železnice navazuj...

NEJlépe hodnocené související články

Most přes údolí Gottleuby (Gottleubatalbrücke) v Pirně se představujeMost přes údolí Gottleuby (Gottleubatalbrücke) v Pirně se představuje (5 b.)
Článek představuje stavbu mostu přes údolí Gottleuby (Gottleubatalbrücke) v rámci přeložky spolkové silnice B172 v Pirně...
PONVIA CONSTRUCT s. r. o.: nejen provizorní mostyPONVIA CONSTRUCT s. r. o.: nejen provizorní mosty (5 b.)
Společnost PONVIA CONSTRUCT s. r. o. je českou stavební společností. Součástí širokého portfolia služeb a činností ve st...
Mostní závěry s jednoduchým těsněním spáry v ČRMostní závěry s jednoduchým těsněním spáry v ČR (5 b.)
Mostní závěry s jednoduchým těsněním spáry – druh 4 dle TP 86:2009 jsou nejvíce používané na novostavbách a rekonstrukcí...

NEJdiskutovanější související články

Posouzení indikací ve svarech lamelových pásnic mostu přes Lochkovské údolíPosouzení indikací ve svarech lamelových pásnic mostu přes Lochkovské údolí (3x)
Stavba spřaženého ocelobetonového mostu byla zahájena na podzim roku 2007. Jeho nosná konstrukce byla dokončena koncem r...
Rekonstrukce železničního mostu v Boršově nad VltavouRekonstrukce železničního mostu v Boršově nad Vltavou (2x)
V roce 2015 byl uveden do provozu zrekonstruovaný most, který je součástí stavby “Revitalizace trati České Budějovice – ...
ODPOVĚĎ: K vyjádření prof. Ing. Jiřího Stráského, DSc., ke kritice zavěšeného mostu přes Odru – uveřejněno v časopise Silnice Železnice, v čísle 4/2009 (2x)
Cílem kritiky je, aby naše stavby byly trvanlivé s minimální údržbou, hospodárné a aby si investor, projektant a zhotovi...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice