KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Mosty    ŘSD otevírá nově rekonstruovaný most přes dálnici D1 u Prahy. Významně zlepší napojení z dálnice do místních průmyslových zón i do Říčan

ŘSD otevírá nově rekonstruovaný most přes dálnici D1 u Prahy. Významně zlepší napojení z dálnice do místních průmyslových zón i do Říčan

Publikováno: 12.12.2011
Rubrika: Mosty

Ředitelství silnic a dálnic zprovozní v sobotu 10.12. 2011 most na silnici II/101 přes dálnici D1. Most byl v rámci dokončovacích prací na křižovatce dálnice D1 a Pražského okruhu letos na jaře odstraněn a postaven v novém uspořádání zcela nový.

Výstavba mostu probíhala od konce března a trvala celkem 8,5 měsíců. Harmonogram prací se i přes obtížné provádění stavebních prací při zachování provozu na dálnici D1 podařilo dodržet přesně podle plánu.

Nový most je výrazně delší, neboť oproti původním šesti jízdním pruhům dálnice D1 dnes vede nejen přes dálnici, ale také přes kolektorové vozovky, které spojují dálnici D1 s Pražským okruhem a silnicí II/101. Celkem tak vede před 10 jízdních pruhů.

Se zprovozněním mostu budou zrušeny objížďky, které zejména ve směru z Prahy do Říčan velmi komplikovaly dopravu a zatěžovaly obce ležící na objízdných trasách.

Úprava křižovatky dálnice D1 a Pražského okruhu bude pokračovat v příštím roce stavbou dalších dvou nadjezdů nad dálnicí D1, pro které jsou v současné době již připraveny pilíře. Jeden z mostů bude sloužit pro připojení připravovaného úseku Silničního okruhu kolem Prahy mezi Běchovicemi a dálnicí D1, druhý most bude využit pro převedení dopravy z dálnice D1 ve směru na již provozovanou část Pražského okruhu a nahradí současné směrově a výškově ne zcela vyhovující provizorium.


 

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Ocelové mostnice – moderní alternativa mostnic dřevěnýchOcelové mostnice – moderní alternativa mostnic dřevěných (83x)
Ocelové mostnice jsou moderní alternativou pro dřevěné mostnice, které jsou nákladné a náročné na údržbu. Ocelové mostni...
Žďákovský most z pohledu historieŽďákovský most z pohledu historie (56x)
Na jaře příštího roku si připomeneme 50. výročí zprovoznění mohutné konstrukce Žďákovského mostu pro automobilový provoz...
Volný mostní průřez dle ČSN 73 6201:2008 a bezpečnost provozování dráhy (54x)
Volný mostní průřez (dále jen VMP) zavedený normou ČSN 73 6201:2008 kontinuálně z hlediska bezpečnosti železnice navazuj...

NEJlépe hodnocené související články

Most přes údolí Gottleuby (Gottleubatalbrücke) v Pirně se představujeMost přes údolí Gottleuby (Gottleubatalbrücke) v Pirně se představuje (5 b.)
Článek představuje stavbu mostu přes údolí Gottleuby (Gottleubatalbrücke) v rámci přeložky spolkové silnice B172 v Pirně...
PONVIA CONSTRUCT s. r. o.: nejen provizorní mostyPONVIA CONSTRUCT s. r. o.: nejen provizorní mosty (5 b.)
Společnost PONVIA CONSTRUCT s. r. o. je českou stavební společností. Součástí širokého portfolia služeb a činností ve st...
Mostní závěry s jednoduchým těsněním spáry v ČRMostní závěry s jednoduchým těsněním spáry v ČR (5 b.)
Mostní závěry s jednoduchým těsněním spáry – druh 4 dle TP 86:2009 jsou nejvíce používané na novostavbách a rekonstrukcí...

NEJdiskutovanější související články

Posouzení indikací ve svarech lamelových pásnic mostu přes Lochkovské údolíPosouzení indikací ve svarech lamelových pásnic mostu přes Lochkovské údolí (3x)
Stavba spřaženého ocelobetonového mostu byla zahájena na podzim roku 2007. Jeho nosná konstrukce byla dokončena koncem r...
Rekonstrukce železničního mostu v Boršově nad VltavouRekonstrukce železničního mostu v Boršově nad Vltavou (2x)
V roce 2015 byl uveden do provozu zrekonstruovaný most, který je součástí stavby “Revitalizace trati České Budějovice – ...
ODPOVĚĎ: K vyjádření prof. Ing. Jiřího Stráského, DSc., ke kritice zavěšeného mostu přes Odru – uveřejněno v časopise Silnice Železnice, v čísle 4/2009 (2x)
Cílem kritiky je, aby naše stavby byly trvanlivé s minimální údržbou, hospodárné a aby si investor, projektant a zhotovi...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice