KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Mosty    Řidiče čekají v Karviné kvůli stavbě nového mostu komplikace

Řidiče čekají v Karviné kvůli stavbě nového mostu komplikace

Publikováno: 1.3.2011, Aktualizováno: 7.3.2011 15:57
Rubrika: Mosty

Řidiče v Karviné čekají od dnešního dne dopravní komplikace. Silničáři kvůli stavbě nového mostu přes řeku Olši omezili hlavní silniční spojení na Ostravu pouze do jednoho jízdního pruhu, který řídí semafory. Od května do září bude úsek uzavřen úplně, protože stavbaři strhnou starý most a začnou stavět nový. Stavbu nového mostu si vynutilo další poškození pilíře během povodní loni v květnu. ČTK to sdělila mluvčí karvinského magistrátu Šárka Swiderová.

Řidiči se proto musejí připravit při cestě do Karviné na zdržení. Most totiž leží na jediném kvalitním silničním spojení s Ostravou. Radnice nyní upřesňuje s dopravci a vlastníkem mostu, Ředitelstvím silnic a dálnic (ŘSD), přesné trasy objížděk pro květen až září.

ŘSD se rozhodlo vystavět most nový, jinak ukotvený, aby jej přívaly vody už nemohly tak snadno poničit. Zaplatí za něho 144 milionů korun. "Město Karviná bohužel nemá obchvat a je tu i minimální možnost objíždět po kvalitních cestách. Čekáme tedy na jaře a v létě poměrně velké komplikace hlavně na výjezdových trasách do Ostravy, Bohumína i v opačném směru na Těšín," konstatoval primátor Tomáš Hanzel (ČSSD).

Objížďky bude muset využívat i tranzitní doprava. Karvinou denně projede minimálně 20 000 aut včetně kamionů. "Řidiči se budou muset obrnit trpělivostí," dodal primátor.

Aktuální informace o pokračujících pracích a omezeních dopravy bude magistrát průběžně doplňovat a zveřejňovat na webu města www.karvina.cz. Nový most by měl být zprovozněn 1. října.

Rozvodněná Olše loni v květnu podemlela podpěry mostu a zvětšila trhlinu na středovém pilíři natolik, že se ŘSD rozhodlo na základě odborných posudků celý most zdemolovat. Nahradí jej nová konstrukce se třemi poli. Místo středové podpěry bude oblouk se zavěšenou mostovkou. Stavební práce začaly už loni. Stavbaři nyní montují souběžně s mostem lávku pro pěší.
 

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor

Společnost KONSTRUKCE Media, s.r.o. využívá zpravodajství ČTK, jehož obsah je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.


Volný mostní průřez dle ČSN 73 6201:2008 a bezpečnost provozování dráhy (56x)
Volný mostní průřez (dále jen VMP) zavedený normou ČSN 73 6201:2008 kontinuálně z hlediska bezpečnosti železnice navazuj...
Přepočet železničního mostu v km 41,791 trati Tábor – Písek, Červená nad VltavouPřepočet železničního mostu v km 41,791 trati Tábor – Písek, Červená nad Vltavou (48x)
Předmětem projektu byl přepočet stávající mostní konstrukce podle nových zásad daných Metodickým pokynem pro určování za...
Most přes údolí Gottleuby (Gottleubatalbrücke) v Pirně se představujeMost přes údolí Gottleuby (Gottleubatalbrücke) v Pirně se představuje (45x)
Článek představuje stavbu mostu přes údolí Gottleuby (Gottleubatalbrücke) v rámci přeložky spolkové silnice B172 v Pirně...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

 
otočit obrázek o 90 stupnů dolevapředchozíspustit prezentacidalšíotočit obrázek o 90 stupnů doprava
loading
zavřít
zastavit prezentacispustit prezentaci