KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Mosty    Přihlaste se na seminář TKP kapitola 19 Ocelové mosty a konstrukce a získejte předplatné časopisu Silnice Železnice na rok 2009 se slevou

Přihlaste se na seminář TKP kapitola 19 Ocelové mosty a konstrukce a získejte předplatné časopisu Silnice Železnice na rok 2009 se slevou

Publikováno: 2.11.2008, Aktualizováno: 23.11.2008 22:31
Rubrika: Mosty

S ohledem na situaci v oboru ocelových mostních konstrukcí, na připravované revize norem ČSN 73 2601, ČSN 73 2603, ČSN 73 2611, ČSN 73 1495 a zavádění nových norem ČSN EN 1090-1, ČSN EN 1090-2, se pořadatel a odborný garant semináře na téma TKP 19 Ocelové mosty a konstrukce – komentář autora, rozhodl o posunu termínu a obsahu semináře. Seminář bude veden formou komentáře jednotlivých článků TKP 19, pro část A zdůvodnění a vysvětlení jejich požadavků. Vše včetně ukázek z praxe, odvolávek na revize vyjmenovaných ČSN a nově zaváděných ČSN EN.

V části B budou kromě komentáře článků prezentovány předběžné výsledky ověřovacích zkoušek systémů protikorozní ochrany na CHRL, chování systémů při zkouškách, informace o speciálních komorách na urychlené zkoušky systémů PKO atd.
Koordinátorkou a garantem semináře je autorka TKP 19 Ing. Miloslava Pošvářová, Ph.D. Součástí semináře bude možnost zakoupení obou výtisků TKP 19, část A a část B (ty si můžete objednat i on-line ZDE). Jednodenní termíny a časy od 9:00-16:00 hod. (přestávka na oběd 12-13 hod.) zůstávají v platnosti.
Termín seminářů je: pro část „A“ 24. listopadu 2008 a 1. prosince 2008 pro část „B“ (kapacita sálu je 150 osob). Seminář se bude konat v Praze, v budově Magistrátu hl. m. Praha (Mariánské nám. 2, Praha 1).

PŘIHLASTE SE A ZÍSKEJTE PRO SEBE VÝHODNĚJŠÍ PŘEDPLATNÉ
V případě, že máte zájem o účast na semináři a dosud jste se nezaregistrovali, je možné toto učinit on-line ZDE. Účastník získá při objednávce elektronickou formou možnost předplatného časopisu Silnice Železnice na rok 2009 se slevou ve výši 50 %. Cena za jednodenní seminář, včetně občerstvení činí 6 188,- Kč (s DPH).
Obsah seminářů, včetně dotazů a odpovědí, ukázek fotografií a dokumentů bude součástí publikace TKP kapitola 19 Ocelové mosty a konstrukce, část A a část B – komentář autora, která vyjde v únoru 2009 jako technická publikace.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Rekonstrukce Negrelliho viaduktuRekonstrukce Negrelliho viaduktu (70x)
Od dubna roku 2017 probíhá komplexní rekonstrukce Negrelliho viaduktu v Praze podle projektové dokumentace zpracované pr...
Rekonstrukce mostu přes Labe mezi Brandýsem nad Labem a Starou BoleslavíRekonstrukce mostu přes Labe mezi Brandýsem nad Labem a Starou Boleslaví (61x)
Obyvatelé souměstí Brandýs nad Labem – Stará Boleslav se dne 6. 8. 2012 dočkali otevření posledního ze soustavy sedmi mo...
Žďákovský most z pohledu historieŽďákovský most z pohledu historie (58x)
Na jaře příštího roku si připomeneme 50. výročí zprovoznění mohutné konstrukce Žďákovského mostu pro automobilový provoz...

NEJlépe hodnocené související články

Most přes údolí Gottleuby (Gottleubatalbrücke) v Pirně se představujeMost přes údolí Gottleuby (Gottleubatalbrücke) v Pirně se představuje (5 b.)
Článek představuje stavbu mostu přes údolí Gottleuby (Gottleubatalbrücke) v rámci přeložky spolkové silnice B172 v Pirně...
PONVIA CONSTRUCT s. r. o.: nejen provizorní mostyPONVIA CONSTRUCT s. r. o.: nejen provizorní mosty (5 b.)
Společnost PONVIA CONSTRUCT s. r. o. je českou stavební společností. Součástí širokého portfolia služeb a činností ve st...
Mostní závěry s jednoduchým těsněním spáry v ČRMostní závěry s jednoduchým těsněním spáry v ČR (5 b.)
Mostní závěry s jednoduchým těsněním spáry – druh 4 dle TP 86:2009 jsou nejvíce používané na novostavbách a rekonstrukcí...

NEJdiskutovanější související články

Posouzení indikací ve svarech lamelových pásnic mostu přes Lochkovské údolíPosouzení indikací ve svarech lamelových pásnic mostu přes Lochkovské údolí (3x)
Stavba spřaženého ocelobetonového mostu byla zahájena na podzim roku 2007. Jeho nosná konstrukce byla dokončena koncem r...
Rekonstrukce železničního mostu v Boršově nad VltavouRekonstrukce železničního mostu v Boršově nad Vltavou (2x)
V roce 2015 byl uveden do provozu zrekonstruovaný most, který je součástí stavby “Revitalizace trati České Budějovice – ...
ODPOVĚĎ: K vyjádření prof. Ing. Jiřího Stráského, DSc., ke kritice zavěšeného mostu přes Odru – uveřejněno v časopise Silnice Železnice, v čísle 4/2009 (2x)
Cílem kritiky je, aby naše stavby byly trvanlivé s minimální údržbou, hospodárné a aby si investor, projektant a zhotovi...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice