KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Mosty    Prezentace staveb společnosti SDS EXMOST, spol. s r. o.

Prezentace staveb společnosti SDS EXMOST, spol. s r. o.

Publikováno: 1.8.2012
Rubrika: Mosty

V souvislosti s realizovanými stavbami v letošním roce chceme prezentovat několik technicky zajímavých a náročných děl, na kterých byla společnost SDS EXMOST spol. s r. o. buď generálním dodavatelem anebo na nich zajišťovala kompletní dodávku betonářských prací. Jedná se o díla: Revitalizace přednádražního prostoru Svinov II. etapa, Most ev. č. 3703-10 Sudkov, most ev. č. 58-023 a zahraniční zakázku výstavby dálničních mostů na stavbě „Budowa autostrady A-4, odcinek Rzeszów – Jarosław od km 581 + 250 do km 622 + 450”.

REVITALIZACE PŘEDNÁDRAŽNÍHO PROSTORU SVINOV II. ETAPA
Stavba se nachází v Ostravě – Svinově. Jedná se o prodloužení ulice Peterkovy, která propojí 2 nové okružní křižovatky na ul. Bílovecké s nově situovaným přestupním uzlem pod Svinovskými mosty, dokončení rekonstrukce ul. Bílovecké mezi těmito okružními křižovatkami, vybudování odstavné plochy pro autobusy MHD a nových komunikací pro pěší.

Z důvodu značné intenzity dopravy je výstavba rozdělena do 2 fází s cílem co nejmenšího omezení dopravy. Stavba navazuje na I. etapu „Rekonstrukce výpravní budovy a přednádraží železniční stanice Ostrava‑Svinov“.

Termín realizace: 8/2011 – 4/2013.

STAVBA DÁLNICE A-4 ŘEŠOV - JAROSLAV V KM DÁLNICE 581+250 - 622+450
Stavba představuje kompletní dodávku betonářské výztuže včetně montáže, montáž bednění a postupné betonáže opěr a nosných konstrukcí pro 2 dálniční mosty a 3 mosty na silnicích 1. třídy a následnou demontáž bednění.

Termín realizace: srpen 2011 – srpen 2012.

MOST EV. Č. 3703-10 SUDKOV
Na místě původního obloukového mostu s dolní mostovkou dokončujeme výstavbu nového mostu s komunikací kategorie S 7,5/40, který je tvořen prostým polem z ocelových nosníků se spřaženou železobetonovou dolní mostovkou a veřejným chodníkem na konzolách uložených na železobetonových opěrách. Nová konstrukce je směrově přímá a výškově sleduje vrcholový parabolický zakružovací oblouk poloměru oskulační kružnice 500 m. Změna příčného sklonu mostovky je řešena postupnou změnou výšky ocelových příčníků. Spřažení je realizováno pomocí trnů s železobetonovou deskou mostovky, která má tl. 220 mm. Na opěrách je NK uložena na čtyři hrncová ložiska.

Základní údaje o mostě:

  • Délka přemostění: 22,60 m v kolmé, 22,77 m v šikmé
  • Délka mostu: 33,02 m
  • Šířka mostu: 11,67 m

Výstavbou nového mostu a tím zvýšením volné výšky min. 0,5 m nad hladinou návrhového průtoku Qmax (1997) daného průtokem z povodní roku 1997 bude zajištěno bezpečné spojení obcí Sudkov a Postřelmov během povodní.

Termín realizace: srpen 2011 – květen 2012.

Presentation of SDS EXMOST, spol. s r. o. Constructions
In connection with constructions which have been implemented this year, we would like to present several technically interesting and demanding projects for which SDS EXMOST spol. s r. o. company either represented the general contractor or provided for a complete supply of concreting works. They are namely: revitalisation of the premises in the vicinity of Svinov railway station stage II, a bridge reg. No.3703-10 Sudkov, a bridge reg. No. 58-023 and a foreign contract construction of highway bridges on section: “Budowa autostrady A-4, odcinek Rzeszów – Jarosław from 581 + 250 km to 622 + 450 km”.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Fotogalerie
Boční pohled na silniční most s během osazování konstrukce pro výměnu železobetonových předpjatých nosníkůDálniční most na A-4 v km polských drah 175 + 492,53 přes železniční trať Převorsk – LublinMost na obchvatu města Převorsk v km dálnice 612 + 862,37Dokončený most ve směru od Postřelmova

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Ocelové mostnice – moderní alternativa mostnic dřevěnýchOcelové mostnice – moderní alternativa mostnic dřevěných (83x)
Ocelové mostnice jsou moderní alternativou pro dřevěné mostnice, které jsou nákladné a náročné na údržbu. Ocelové mostni...
Žďákovský most z pohledu historieŽďákovský most z pohledu historie (56x)
Na jaře příštího roku si připomeneme 50. výročí zprovoznění mohutné konstrukce Žďákovského mostu pro automobilový provoz...
Volný mostní průřez dle ČSN 73 6201:2008 a bezpečnost provozování dráhy (54x)
Volný mostní průřez (dále jen VMP) zavedený normou ČSN 73 6201:2008 kontinuálně z hlediska bezpečnosti železnice navazuj...

NEJlépe hodnocené související články

Most přes údolí Gottleuby (Gottleubatalbrücke) v Pirně se představujeMost přes údolí Gottleuby (Gottleubatalbrücke) v Pirně se představuje (5 b.)
Článek představuje stavbu mostu přes údolí Gottleuby (Gottleubatalbrücke) v rámci přeložky spolkové silnice B172 v Pirně...
PONVIA CONSTRUCT s. r. o.: nejen provizorní mostyPONVIA CONSTRUCT s. r. o.: nejen provizorní mosty (5 b.)
Společnost PONVIA CONSTRUCT s. r. o. je českou stavební společností. Součástí širokého portfolia služeb a činností ve st...
Mostní závěry s jednoduchým těsněním spáry v ČRMostní závěry s jednoduchým těsněním spáry v ČR (5 b.)
Mostní závěry s jednoduchým těsněním spáry – druh 4 dle TP 86:2009 jsou nejvíce používané na novostavbách a rekonstrukcí...

NEJdiskutovanější související články

Posouzení indikací ve svarech lamelových pásnic mostu přes Lochkovské údolíPosouzení indikací ve svarech lamelových pásnic mostu přes Lochkovské údolí (3x)
Stavba spřaženého ocelobetonového mostu byla zahájena na podzim roku 2007. Jeho nosná konstrukce byla dokončena koncem r...
Rekonstrukce železničního mostu v Boršově nad VltavouRekonstrukce železničního mostu v Boršově nad Vltavou (2x)
V roce 2015 byl uveden do provozu zrekonstruovaný most, který je součástí stavby “Revitalizace trati České Budějovice – ...
ODPOVĚĎ: K vyjádření prof. Ing. Jiřího Stráského, DSc., ke kritice zavěšeného mostu přes Odru – uveřejněno v časopise Silnice Železnice, v čísle 4/2009 (2x)
Cílem kritiky je, aby naše stavby byly trvanlivé s minimální údržbou, hospodárné a aby si investor, projektant a zhotovi...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice