KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Mosty    Oprava Nuselského mostu se o několik týdnů posune

Oprava Nuselského mostu se o několik týdnů posune

Publikováno: 20.4.2011, Aktualizováno: 26.4.2011 10:33
Rubrika: Mosty

Oprava pražského Nuselského mostu, kterou hlavní město plánovalo od začátku května, se o několik týdnů odsune. Podle primátorského náměstka Karla Březiny (ČSSD) se budou 5. května otvírat obálky s nabídkami firem. Oprava, která bude trvat zhruba půl roku, by pak mohla začít v druhé polovině května.

Na mostě je nutné opravit spáry, kterými v prosinci do mostu natekla voda z tajícího sněhu a zastavila na několik hodin provoz metra. Během prací bude zachován provoz metra i automobilová doprava. V obou směrech by měly být zachovány vždy dva jízdní pruhy ze tří. Na mostě ale bude podle Březiny snížena rychlost.

Technická správa komunikací (TSK) rekonstrukci dlouhodobě plánuje, letos jí město v rozpočtu na tyto účely schválilo 35 milionů korun. Most je jednou z klíčových staveb pražského dopravního systému a není možné jej zcela uzavřít. Proto se bude opravovat za provozu.

Podle nedávno zveřejněné analýzy TSK jsou spáry, které se budou nyní opravovat, už za hranicí své životnosti. V dalších letech by ale podle materiálu TSK bylo potřeba rekonstruovat rovněž vnější plášť, spodní část stavby a vozovku, která je také na konci své životnosti.

Dopravu v metropoli budou v letních měsících komplikovat také další opravy a uzavírky. Mezi nejvýznamnější patří například rekonstrukce části ulice Milady Horákové nebo oprava tramvajové trati v Podolí.
 

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor

Společnost KONSTRUKCE Media, s.r.o. využívá zpravodajství ČTK, jehož obsah je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.


NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Ocelové mostnice – moderní alternativa mostnic dřevěnýchOcelové mostnice – moderní alternativa mostnic dřevěných (84x)
Ocelové mostnice jsou moderní alternativou pro dřevěné mostnice, které jsou nákladné a náročné na údržbu. Ocelové mostni...
Žďákovský most z pohledu historieŽďákovský most z pohledu historie (56x)
Na jaře příštího roku si připomeneme 50. výročí zprovoznění mohutné konstrukce Žďákovského mostu pro automobilový provoz...
Volný mostní průřez dle ČSN 73 6201:2008 a bezpečnost provozování dráhy (54x)
Volný mostní průřez (dále jen VMP) zavedený normou ČSN 73 6201:2008 kontinuálně z hlediska bezpečnosti železnice navazuj...

NEJlépe hodnocené související články

Most přes údolí Gottleuby (Gottleubatalbrücke) v Pirně se představujeMost přes údolí Gottleuby (Gottleubatalbrücke) v Pirně se představuje (5 b.)
Článek představuje stavbu mostu přes údolí Gottleuby (Gottleubatalbrücke) v rámci přeložky spolkové silnice B172 v Pirně...
PONVIA CONSTRUCT s. r. o.: nejen provizorní mostyPONVIA CONSTRUCT s. r. o.: nejen provizorní mosty (5 b.)
Společnost PONVIA CONSTRUCT s. r. o. je českou stavební společností. Součástí širokého portfolia služeb a činností ve st...
Mostní závěry s jednoduchým těsněním spáry v ČRMostní závěry s jednoduchým těsněním spáry v ČR (5 b.)
Mostní závěry s jednoduchým těsněním spáry – druh 4 dle TP 86:2009 jsou nejvíce používané na novostavbách a rekonstrukcí...

NEJdiskutovanější související články

Posouzení indikací ve svarech lamelových pásnic mostu přes Lochkovské údolíPosouzení indikací ve svarech lamelových pásnic mostu přes Lochkovské údolí (3x)
Stavba spřaženého ocelobetonového mostu byla zahájena na podzim roku 2007. Jeho nosná konstrukce byla dokončena koncem r...
Rekonstrukce železničního mostu v Boršově nad VltavouRekonstrukce železničního mostu v Boršově nad Vltavou (2x)
V roce 2015 byl uveden do provozu zrekonstruovaný most, který je součástí stavby “Revitalizace trati České Budějovice – ...
ODPOVĚĎ: K vyjádření prof. Ing. Jiřího Stráského, DSc., ke kritice zavěšeného mostu přes Odru – uveřejněno v časopise Silnice Železnice, v čísle 4/2009 (2x)
Cílem kritiky je, aby naše stavby byly trvanlivé s minimální údržbou, hospodárné a aby si investor, projektant a zhotovi...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice