KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Mosty    Oprava mostu na D1 u Velkého Meziříčí přinese dopravní problémy

Oprava mostu na D1 u Velkého Meziříčí přinese dopravní problémy

Publikováno: 25.8.2011, Aktualizováno: 7.9.2011 09:18
Rubrika: Mosty

Řidiče čekají na dálnici D1 od září kolony. Od 10. září začne oprava mostu u Velkého Meziříčí. Doprava bude v obou směrech na dva měsíce svedena do pravé poloviny mostu. Dopravní policisté se obávají značných komplikací nejen na D1, ale i na souběžných trasách. ČTK to dnes sdělila krajská policejní mluvčí Dana Čírtková.

Během uzavírky by mělo být využito systému dva plus jeden jízdní pruh. Provoz bude na D1 organizován tak, že od středečního odpoledne do nedělního poledne budou na pravé polovině mostu postaveny dva pruhy ve směru na Brno a jeden ve směru na Prahu a ve zbývající části týdne to bude opačně, tedy dva pruhy ve směru na Prahu a jeden na Brno. I přes nesouhlasné stanovisko dopravních policistů z Vysočiny nepřipravilo Ředitelství silnic a dálnic podle Čírtkové žádnou nadregionální objízdnou trasu. "Veškerý provoz tedy bude koncentrován na jedné polovině dálnice D1," dodala mluvčí.

I když policisté budou v místě téměř nepřetržitě dohlížet na bezpečnost a plynulost provozu, nedokážou podle mluvčí zabránit snížení plynulosti průjezdu a v případě dopravní nehody ani úplnému zastavení, uvedl Oldřich Novák z odboru služby dopravní policie Kraje Vysočina.

Řidiči podle něj musí u Velkého Meziříčí počítat s kolonami. Ti, kteří se budou chtít zdržení v koloně vyhnout, budou hledat nějaké náhradní řešení. Podle Nováka řidiči zvolí z jejich pohledu nejjednodušší řešení – na nejbližším exitu sjedou na souběžnou komunikaci, jíž je silnice II/602. Tuto krajskou komunikaci pak při průjezdu Velkým Meziříčím podle Nováka totálně zablokují. "Pokud taková situace nastane a provoz se zablokuje, budou policisté kamiony odstavovat na dálnici a neumožní jim sjezd na vedlejší komunikace," varuje řidiče kamionů Novák.
 

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor

Společnost KONSTRUKCE Media, s.r.o. využívá zpravodajství ČTK, jehož obsah je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.


NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Ocelové mostnice – moderní alternativa mostnic dřevěnýchOcelové mostnice – moderní alternativa mostnic dřevěných (83x)
Ocelové mostnice jsou moderní alternativou pro dřevěné mostnice, které jsou nákladné a náročné na údržbu. Ocelové mostni...
Žďákovský most z pohledu historieŽďákovský most z pohledu historie (56x)
Na jaře příštího roku si připomeneme 50. výročí zprovoznění mohutné konstrukce Žďákovského mostu pro automobilový provoz...
Volný mostní průřez dle ČSN 73 6201:2008 a bezpečnost provozování dráhy (54x)
Volný mostní průřez (dále jen VMP) zavedený normou ČSN 73 6201:2008 kontinuálně z hlediska bezpečnosti železnice navazuj...

NEJlépe hodnocené související články

Most přes údolí Gottleuby (Gottleubatalbrücke) v Pirně se představujeMost přes údolí Gottleuby (Gottleubatalbrücke) v Pirně se představuje (5 b.)
Článek představuje stavbu mostu přes údolí Gottleuby (Gottleubatalbrücke) v rámci přeložky spolkové silnice B172 v Pirně...
PONVIA CONSTRUCT s. r. o.: nejen provizorní mostyPONVIA CONSTRUCT s. r. o.: nejen provizorní mosty (5 b.)
Společnost PONVIA CONSTRUCT s. r. o. je českou stavební společností. Součástí širokého portfolia služeb a činností ve st...
Mostní závěry s jednoduchým těsněním spáry v ČRMostní závěry s jednoduchým těsněním spáry v ČR (5 b.)
Mostní závěry s jednoduchým těsněním spáry – druh 4 dle TP 86:2009 jsou nejvíce používané na novostavbách a rekonstrukcí...

NEJdiskutovanější související články

Posouzení indikací ve svarech lamelových pásnic mostu přes Lochkovské údolíPosouzení indikací ve svarech lamelových pásnic mostu přes Lochkovské údolí (3x)
Stavba spřaženého ocelobetonového mostu byla zahájena na podzim roku 2007. Jeho nosná konstrukce byla dokončena koncem r...
Rekonstrukce železničního mostu v Boršově nad VltavouRekonstrukce železničního mostu v Boršově nad Vltavou (2x)
V roce 2015 byl uveden do provozu zrekonstruovaný most, který je součástí stavby “Revitalizace trati České Budějovice – ...
ODPOVĚĎ: K vyjádření prof. Ing. Jiřího Stráského, DSc., ke kritice zavěšeného mostu přes Odru – uveřejněno v časopise Silnice Železnice, v čísle 4/2009 (2x)
Cílem kritiky je, aby naše stavby byly trvanlivé s minimální údržbou, hospodárné a aby si investor, projektant a zhotovi...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice