KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Mosty    Nový most v Jindřichově Hradci sníží hlučnost a ochrání chodce

Nový most v Jindřichově Hradci sníží hlučnost a ochrání chodce

Publikováno: 7.10.2010
Rubrika: Mosty

Nevyhovující provizorní most v Horním Žďáru, části Jindřichova Hradce, dnes nahradilo zcela nové přemostění Nežárky. Projekt, který sníží hlučnost automobilového provozu, stál 12 mil. Kč. Stavbu dlouhou přes 30 metrů realizovala EUROVIA CS.

Most je spojnicí silnice I/34 s místní komunikací v části Horní Žďár v Jindřichově Hradci. „Provizorní ocelový příhradový most nahradil jednotrámový rámový most z předpjatého betonu o jednom poli. Kromě zajištění lepšího přemostění a snížení hlučnosti stavba také odstraní dosavadní středový pilíř z koryta řeky a tím zlepší průtočné podmínky,“ doplňuje přínos nové stavby ředitel závodu České Budějovice Ing. Zdeněk Novák.

Zároveň s výstavbou mostu bylo pod most přeloženo a nově zavěšeno vodovodní potrubí. Ostatní kabelové vedení se přesunulo do chrániček v římsách.
Součástí projektu byla také výstavba 1,25 m širokého chodníku, který zvýší bezpečnost chodců na mostu.

Základní informace:

  • Stavba: Most přes řeku Nežárku v místní části Horní Žďár
  • Objednatel: Město Jindřichův Hradec
  • Zhotovitel: EUROVIA CS, a. s.
  • Projektant: Projekční kancelář PRIS spol. s.r.o.

Základní údaje:

  • Jednopólový plnostěnný rámový most, železobetonová konstrukce
  • Délka přemostění: 24,4 m
  • Délka mostu: 32,0 m
  • Šířka mostu: 5,8 m
  • Výška mostu nad terénem: 4, 75 m
  • Stavební výška mostu: min 0,79 m
  • Zatížitelnost: B 22/40 t
Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


Fotogalerie
Nový most v Jindřichově Hradci

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Rekonstrukce Negrelliho viaduktuRekonstrukce Negrelliho viaduktu (72x)
Od dubna roku 2017 probíhá komplexní rekonstrukce Negrelliho viaduktu v Praze podle projektové dokumentace zpracované pr...
Žďákovský most z pohledu historieŽďákovský most z pohledu historie (58x)
Na jaře příštího roku si připomeneme 50. výročí zprovoznění mohutné konstrukce Žďákovského mostu pro automobilový provoz...
Rekonstrukce mostu přes Labe mezi Brandýsem nad Labem a Starou BoleslavíRekonstrukce mostu přes Labe mezi Brandýsem nad Labem a Starou Boleslaví (58x)
Obyvatelé souměstí Brandýs nad Labem – Stará Boleslav se dne 6. 8. 2012 dočkali otevření posledního ze soustavy sedmi mo...

NEJlépe hodnocené související články

Most přes údolí Gottleuby (Gottleubatalbrücke) v Pirně se představujeMost přes údolí Gottleuby (Gottleubatalbrücke) v Pirně se představuje (5 b.)
Článek představuje stavbu mostu přes údolí Gottleuby (Gottleubatalbrücke) v rámci přeložky spolkové silnice B172 v Pirně...
PONVIA CONSTRUCT s. r. o.: nejen provizorní mostyPONVIA CONSTRUCT s. r. o.: nejen provizorní mosty (5 b.)
Společnost PONVIA CONSTRUCT s. r. o. je českou stavební společností. Součástí širokého portfolia služeb a činností ve st...
Mostní závěry s jednoduchým těsněním spáry v ČRMostní závěry s jednoduchým těsněním spáry v ČR (5 b.)
Mostní závěry s jednoduchým těsněním spáry – druh 4 dle TP 86:2009 jsou nejvíce používané na novostavbách a rekonstrukcí...

NEJdiskutovanější související články

Posouzení indikací ve svarech lamelových pásnic mostu přes Lochkovské údolíPosouzení indikací ve svarech lamelových pásnic mostu přes Lochkovské údolí (3x)
Stavba spřaženého ocelobetonového mostu byla zahájena na podzim roku 2007. Jeho nosná konstrukce byla dokončena koncem r...
Rekonstrukce železničního mostu v Boršově nad VltavouRekonstrukce železničního mostu v Boršově nad Vltavou (2x)
V roce 2015 byl uveden do provozu zrekonstruovaný most, který je součástí stavby “Revitalizace trati České Budějovice – ...
ODPOVĚĎ: K vyjádření prof. Ing. Jiřího Stráského, DSc., ke kritice zavěšeného mostu přes Odru – uveřejněno v časopise Silnice Železnice, v čísle 4/2009 (2x)
Cílem kritiky je, aby naše stavby byly trvanlivé s minimální údržbou, hospodárné a aby si investor, projektant a zhotovi...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice