KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Mosty    Nový most spojí na Ústecku dvě průmyslové zóny

Nový most spojí na Ústecku dvě průmyslové zóny

Publikováno: 20.5.2011, Aktualizováno: 24.5.2011 13:49
Rubrika: Mosty

Obyvatelé Trmic na Ústecku od dnešního dne mohou oficiálně využívat nový 22 metrů dlouhý most, který vede přes železniční trať mezi Ústím nad Labem a Teplicemi. Most je významný především tím, že spojuje průmyslové zóny v Ústí nad Labem a Trmicích, uvedl dnes krajský radní pro dopravu Jiří Šulc. Jeho stavba Ústecký kraj vyšla téměř na 70 milionů korun a trvala necelý rok.

Podle Šulce most neměl původně vůbec existovat, původní přemostění a silnice byla jen pracovní komunikací využitá během stavby nedaleké dálnice D8. Kraj se ale nakonec s Trmicemi, kterým komunikace a most patřily, asi před třemi lety dohodl na tom, že vybuduje most řádný. Podle starostky Trmic Jany Oubrechtové je to pro místní obyvatele důležité, protože za mostem jsou průmyslové podniky, ve kterých řada obyvatel města pracuje. Do nich v minulosti museli dojíždět velikou oklikou.

Most funguje již od konce loňského prosince, podařilo se jej dokončit s čtyřměsíčním předstihem. Od té doby byl jen ve zkušebním provozu, údajně ho ale využívá hodně lidí. Umožní také snazší přístup k dálnici D8 pro obyvatele nedalekých Chabařovic.

Podle vedoucího odboru investic krajského úřadu Jiřího Smrčky kraj každý rok podobně opraví nebo nově postaví asi pět mostů.
 

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor

Společnost KONSTRUKCE Media, s.r.o. využívá zpravodajství ČTK, jehož obsah je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.


NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Rekonstrukce Negrelliho viaduktuRekonstrukce Negrelliho viaduktu (72x)
Od dubna roku 2017 probíhá komplexní rekonstrukce Negrelliho viaduktu v Praze podle projektové dokumentace zpracované pr...
Žďákovský most z pohledu historieŽďákovský most z pohledu historie (64x)
Na jaře příštího roku si připomeneme 50. výročí zprovoznění mohutné konstrukce Žďákovského mostu pro automobilový provoz...
Rekonstrukce mostu přes Labe mezi Brandýsem nad Labem a Starou BoleslavíRekonstrukce mostu přes Labe mezi Brandýsem nad Labem a Starou Boleslaví (53x)
Obyvatelé souměstí Brandýs nad Labem – Stará Boleslav se dne 6. 8. 2012 dočkali otevření posledního ze soustavy sedmi mo...

NEJlépe hodnocené související články

Most přes údolí Gottleuby (Gottleubatalbrücke) v Pirně se představujeMost přes údolí Gottleuby (Gottleubatalbrücke) v Pirně se představuje (5 b.)
Článek představuje stavbu mostu přes údolí Gottleuby (Gottleubatalbrücke) v rámci přeložky spolkové silnice B172 v Pirně...
PONVIA CONSTRUCT s. r. o.: nejen provizorní mostyPONVIA CONSTRUCT s. r. o.: nejen provizorní mosty (5 b.)
Společnost PONVIA CONSTRUCT s. r. o. je českou stavební společností. Součástí širokého portfolia služeb a činností ve st...
Mostní závěry s jednoduchým těsněním spáry v ČRMostní závěry s jednoduchým těsněním spáry v ČR (5 b.)
Mostní závěry s jednoduchým těsněním spáry – druh 4 dle TP 86:2009 jsou nejvíce používané na novostavbách a rekonstrukcí...

NEJdiskutovanější související články

Posouzení indikací ve svarech lamelových pásnic mostu přes Lochkovské údolíPosouzení indikací ve svarech lamelových pásnic mostu přes Lochkovské údolí (3x)
Stavba spřaženého ocelobetonového mostu byla zahájena na podzim roku 2007. Jeho nosná konstrukce byla dokončena koncem r...
Rekonstrukce železničního mostu v Boršově nad VltavouRekonstrukce železničního mostu v Boršově nad Vltavou (2x)
V roce 2015 byl uveden do provozu zrekonstruovaný most, který je součástí stavby “Revitalizace trati České Budějovice – ...
ODPOVĚĎ: K vyjádření prof. Ing. Jiřího Stráského, DSc., ke kritice zavěšeného mostu přes Odru – uveřejněno v časopise Silnice Železnice, v čísle 4/2009 (2x)
Cílem kritiky je, aby naše stavby byly trvanlivé s minimální údržbou, hospodárné a aby si investor, projektant a zhotovi...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice