KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Aktuality    2009    Novinka pro výstavbu veřejné infrastruktury

Novinka pro výstavbu veřejné infrastruktury

Publikováno: 5.3.2009, Aktualizováno: 10.4.2009 13:15
Rubrika: 2009

Průlom v budování v této oblasti představuje nová patentovaná betonová směs s trvanlivostí 100 let, která je určena pro všechny stavby v rámci infrastruktury, jako jsou silniční systémy, mosty, přístavy a přehrady. Společnost iCrete, která se zabývá vyvíjením technologií pro výrobu betonu, vytvořila první skutečně globální řešení pro výstavbu infrastruktury. Výrazně snižuje náklady a splňuje stavební normy kdekoli na světě a zároveň dosahuje té nejvyšší možné pevnosti.

Tyto vysoce trvanlivé betonové směsi zaručují minimálně stoletou trvanlivost, díky čemuž zároveň výrazně snižují cenu, skleníkové plyny a množství uhlíku, které při tuhnutí vzniká, o více než 40 procent.

Směs iCrete Global 100 byla vyvinuta v Severní Americe a je okamžitě k dispozici v oblasti zálivu, kde již probíhá výstavba nejvyšší budovy na světě a "zelených" velkoměst v Abu Dhabi, Saudské Arábii a Kataru. Ve druhém čtvrtletí tohoto roku bude směs nabízena rovněž v Latinské Americe, střední Asii a Evropě.

Generální ředitel společnosti Juan Carlos Terroba řekl: "Zejména nás těší, že můžeme tento produkt okamžitě nabídnout v oblasti zálivu, kde probíhá výstavba nejvyšší budovy na světě a "zelených" velkoměst v Abu Dhabi, Saudské Arábii, Kataru a na dalších místech na Středním východě. Již jednáme o podobných projektech v Panamě, Hong Kongu a dalších světových velkoměstech, kde hrají důležitou roli cena, trvanlivost a ekologie." Terroba dodal: "Veřejná infrastruktura představuje ekonomický základ světa. Je nepřijatelné, aby většina veřejných budov vydržela pouhých 30 nebo 40 let a ty, které vydrží déle, stály jen díky Boží vůli."

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Projektování a výstavba železničních mostů – schvalování, přejímky, uvádění do provozu (46x)
V roce 2008 došlo k významným změnám v organizaci a fungování železniční infrastruktury včetně těch jejích částí, které ...
Platnost dálničních známek (29x)
Roční dálniční známky – platí vždy od 1. 12. předchozího roku do 31.1 . roku následujícího, celková platnost je te...
Sanace 2009 začaly! (28x)
Dnes v podvečer začal ve Staré radnici města Brna další ročník konference Sanace 2009. Odborná část konference pak probě...

NEJlépe hodnocené související články

Nový Dynafleet poskytuje zákazníkům během přepravy dokonalejší kontrolu (3 b.)
Kde je náklad, a kdy se může očekávat jeho doručení? Nyní se už zákazníci během přepravy nemusejí s takovými otázkami ob...
Tatry o krok bližšie k svetuTatry o krok bližšie k svetu (2.5 b.)
Posledná chýbajúca časť diaľnice pod Vysokými Tatrami, od Mengusoviec po Poprad, je hotová. Súčasťou otvorenej zvyšnej č...
Konference Hluk 2009Konference Hluk 2009 (1.5 b.)
1. odborná konference Hluk 2009 s podtitulem Snižování hlukových zátěží – příležitost pro stavební firmy se konala...

NEJdiskutovanější související články

Děti Země u soudu neuspěly, dostavba dálnice D8 pokračuje! (18x)
Občanské sdružení Děti Země již několik měsíců soudně napadá dostavbu dálnice D8. Ministerstvo dopravy tak již několikrá...
Platnost dálničních známek (6x)
Roční dálniční známky – platí vždy od 1. 12. předchozího roku do 31.1 . roku následujícího, celková platnost je te...
Konference Hluk 2009Konference Hluk 2009 (3x)
1. odborná konference Hluk 2009 s podtitulem Snižování hlukových zátěží – příležitost pro stavební firmy se konala...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice