KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Mosty    Most v Českobratrské ulici v Ostravě začal sloužit dopravě

Most v Českobratrské ulici v Ostravě začal sloužit dopravě

Publikováno: 4.12.2011, Aktualizováno: 13.12.2011 14:47
Rubrika: Mosty

Dopravě dnes začal sloužit jižní most v Českobratrské ulici v Ostravě. Dosud se jezdilo pouze po severním mostě, nyní bude každý z mostů sloužit pro jeden směr, čímž se zvýší plynulost dopravy do i z centra města. Další zlepšení přijde, až se dokončí napojení centra na dálnici a silnici R56, uvedli představitelé města a kraje.

Stavět se začalo více než před rokem. Na mostě se ještě dodělávají chodníky, hotové budou v úterý. Stavba stála téměř 180 milionů korun. Mluvčí krajského úřadu Šárka Vlčková uvedla, že 70 procent pokryjí evropské dotace. Na financování se podílejí kraj i město.

Mosty vedou přes železniční trať a Cingrovu a Cihelní ulici, ze které se postupně stává dálniční přivaděč. "Doufám, že nebudou problémy s financováním obou připravovaných nájezdů, které bude zajišťovat Ředitelství silnic a dálnic ČR," uvedl hejtmanův náměstek Miroslav Novák.

Náměstek ostravského primátora Aleš Boháč připomněl investici, kterou na příští rok připravuje město: přestavbu Porážkové ulice, která propojí mosty v Českobratrské ulici s Frýdlantskými mosty a budovanou čtvrtí Nová Karolina. "Bude to varianta pro řidiče, kteří budou moci centrum objet a vyhnout se zatížené Nádražní a Poděbradově ulici," řekl náměstek Boháč. Mosty v Českobratrské ulici podle něj zatím nebudou využity naplno, tak jak by si město představovalo. "Až budou v provozu všechny nájezdy a přivaděče na dálnici, výrazně to prospěje dopravě. Auta bez problémů projedou celým městem, bude to šetrnější i pro životní prostředí," řekl Boháč.
 

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor

Společnost KONSTRUKCE Media, s.r.o. využívá zpravodajství ČTK, jehož obsah je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.


NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Ocelové mostnice – moderní alternativa mostnic dřevěnýchOcelové mostnice – moderní alternativa mostnic dřevěných (83x)
Ocelové mostnice jsou moderní alternativou pro dřevěné mostnice, které jsou nákladné a náročné na údržbu. Ocelové mostni...
Žďákovský most z pohledu historieŽďákovský most z pohledu historie (56x)
Na jaře příštího roku si připomeneme 50. výročí zprovoznění mohutné konstrukce Žďákovského mostu pro automobilový provoz...
Volný mostní průřez dle ČSN 73 6201:2008 a bezpečnost provozování dráhy (54x)
Volný mostní průřez (dále jen VMP) zavedený normou ČSN 73 6201:2008 kontinuálně z hlediska bezpečnosti železnice navazuj...

NEJlépe hodnocené související články

Most přes údolí Gottleuby (Gottleubatalbrücke) v Pirně se představujeMost přes údolí Gottleuby (Gottleubatalbrücke) v Pirně se představuje (5 b.)
Článek představuje stavbu mostu přes údolí Gottleuby (Gottleubatalbrücke) v rámci přeložky spolkové silnice B172 v Pirně...
PONVIA CONSTRUCT s. r. o.: nejen provizorní mostyPONVIA CONSTRUCT s. r. o.: nejen provizorní mosty (5 b.)
Společnost PONVIA CONSTRUCT s. r. o. je českou stavební společností. Součástí širokého portfolia služeb a činností ve st...
Mostní závěry s jednoduchým těsněním spáry v ČRMostní závěry s jednoduchým těsněním spáry v ČR (5 b.)
Mostní závěry s jednoduchým těsněním spáry – druh 4 dle TP 86:2009 jsou nejvíce používané na novostavbách a rekonstrukcí...

NEJdiskutovanější související články

Posouzení indikací ve svarech lamelových pásnic mostu přes Lochkovské údolíPosouzení indikací ve svarech lamelových pásnic mostu přes Lochkovské údolí (3x)
Stavba spřaženého ocelobetonového mostu byla zahájena na podzim roku 2007. Jeho nosná konstrukce byla dokončena koncem r...
Rekonstrukce železničního mostu v Boršově nad VltavouRekonstrukce železničního mostu v Boršově nad Vltavou (2x)
V roce 2015 byl uveden do provozu zrekonstruovaný most, který je součástí stavby “Revitalizace trati České Budějovice – ...
ODPOVĚĎ: K vyjádření prof. Ing. Jiřího Stráského, DSc., ke kritice zavěšeného mostu přes Odru – uveřejněno v časopise Silnice Železnice, v čísle 4/2009 (2x)
Cílem kritiky je, aby naše stavby byly trvanlivé s minimální údržbou, hospodárné a aby si investor, projektant a zhotovi...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice