KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Doprava    Silniční infrastruktura    „Jednou z hlavních předností nového stroje je přesnost nivelity,“

„Jednou z hlavních předností nového stroje je přesnost nivelity,“

Publikováno: 24.11.2016
Rubrika: Silniční infrastruktura

Hodnotí první zkušenosti s finišerem VOLVO 6820 Miroslav Mach, vedoucí obchodního úseku společnosti SILNICE ČÁSLAV – HOLDING, a.s.

Akciová společnost SILNICE ČÁSLAV – HOLDING má dvě kobercové čety vybavené finišérem ABG – TITAN 445. Co Vás vedlo k pořízení nového pásového finišéru VOLVO 6820?
Hlavním důvodem nákupu nového finišéru byla potřeba společnosti obnovit strojní park a zvýšit kvalitu pokládky živičných vrstev pro naše zákazníky ve veřejném i soukromém sektoru.

Jaké byly Vaše zkušenosti s nákupem stroje přes společnost ASCENDUM a jakým způsobem jste se rozhodli nový finišer financovat?
Nákup finišéru proběhl bez problémů, ocenili jsme zejména zaučení čety a o cca 2 měsíce kratší dodací lhůtu v porovnání s konkurenčními nabídkami. Financování stroje proběhlo prostřednictvím Volvo Financial Services Czech Republic s. r. o.

Finišér již má za sebou první úspěšné metry nových českých silnic. Jaké jsou první postřehy z jeho provozu? V čem spatřujete jeho jednoznačné výhody?
Finišér provozujeme zatím pouze cca 3 měsíce, jako každý nový stroj pracuje bez problémů. Naše zkušenosti jsou pouze kladné, jednou z hlavních předností nového stroje je přesnost nivelity. Objednatelé oceňují výbornou kvalitu a rychlost pokládky živičných vrstev.

Jakým způsobem hodláte zajišťovat servis stroje?
Prostřednictvím servisního střediska společnosti ASCENDUM.

Při nákupu nového finišeru bezesporu hrály roli i jeho provozní náklady. Shodují se Vaše odhady s realitou? Jak hodnotíte dosavadní provoz finišeru z ekonomického hlediska?
Naše předpoklady se shodují s realitou. Dosavadní provoz finišeru je prokazatelně ekonomičtější.

Proč jste se rozhodli pro značku VOLVO?
Rozhodla dobrá zkušenost se stroji od výrobce ABG, dnešní VOLVO.

 

 

 

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Související články


Fotogalerie
Finišer VOLVO 6820Finišer VOLVO 6820

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Asfalt modifikovaný pryžovým granulátem – tichý a ekologický kryt vozovek nové generaceAsfalt modifikovaný pryžovým granulátem – tichý a ekologický kryt vozovek nové generace (60x)
Použití asfaltu modifikovaného pryžovým granulátem (CRmB, Asphalt Rubber) při pokládkách krytových a podkladních vrstev ...
Silniční obchvat KaznějovaSilniční obchvat Kaznějova (47x)
Na podzim letošního roku dokončíme pro Ředitelství silnic a dálnic ČR dokumentaci pro územní rozhodnutí stavby I/27, Kaz...
Nové pojetí dálniční sítě není zdaleka u konceNové pojetí dálniční sítě není zdaleka u konce (45x)
Osazením značek „dálnice“ na bývalé rychlostní silnice ke dni 1. 1. 2016 a následné změny v mapách či evidenci byl pouze...

NEJlépe hodnocené související články

Ohlédnutí za Gdaňskem: od zoufalství po triumfOhlédnutí za Gdaňskem: od zoufalství po triumf (5 b.)
Igor Sedláček pracoval v Polsku pět let a vedl suverénně největší projekt Metrostavu v zahraničí. O výstavbě rychlostní ...
Skanska dokončila stavbu čtrnáctikilometrového úseku dálnice D1 mezi Přerovem a Lipníkem nad BečvouSkanska dokončila stavbu čtrnáctikilometrového úseku dálnice D1 mezi Přerovem a Lipníkem nad Bečvou (5 b.)
Dnes odpoledne se řidiči poprvé projedou po nové trase dálnice D1 na Moravě. Stavbu v hodnotě téměř 3 miliardy vybudoval...
Modernizace na D1 pokračuje, pravý most Vysočina se opravil za rekordních 70 dníModernizace na D1 pokračuje, pravý most Vysočina se opravil za rekordních 70 dní (5 b.)
Nejtěžší část prací má za sebou tým Jiřího Salavy z divize 4 Metrostavu, která modernizuje úsek dálnice D1 u Velkého Mez...

NEJdiskutovanější související články

Přeložka silnice III/14539 (přes ulici M. Horákové do ulice Strakonická) – stavební část 2 – 1. etapaPřeložka silnice III/14539 (přes ulici M. Horákové do ulice Strakonická) – stavební část 2 – 1. etapa (1x)
Přeložka silnice III/14539 je významnou spojnicí dvou největších českobudějovických sídlišť Máj a Vltava. Zhruba 740 m d...
Výstavba dálnice D3 0309/I Bošilec – ŠevětínVýstavba dálnice D3 0309/I Bošilec – Ševětín (1x)
Hlavním cílem projektu je výstavba nového, více než 8 km dlouhého úseku dálnice D3 na území Jihočeského kraje mezi obcem...
Přeložka silnice I/49 Vizovice – Lhotsko je dokončenaPřeložka silnice I/49 Vizovice – Lhotsko je dokončena (1x)
Dne 21. září slavnostně skončila výstavba silnice I/49 v úseku Vizovice – Lhotsko ve Zlínském kraji. Stalo se tak o půl ...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice