KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Mosty    Čtyřproudovou silnici ve Vsetíně přemostí do prázdnin nová lávka

Čtyřproudovou silnici ve Vsetíně přemostí do prázdnin nová lávka

Publikováno: 29.4.2010, Aktualizováno: 6.5.2010 15:37
Rubrika: Mosty

Čtyřproudovou silnici I/57 na Bobrkách ve Vsetíně přemostí už brzy nová lávka. Lidé, kteří se zde nyní chtějí dostat z jedné strany vozovky na druhou bez porušení dopravních předpisů, musí ujít asi 1,7 kilometru dlouhý úsek přes semetínský most. To se ale již brzy změní, řekla dnes ČTK mluvčí vsetínské radnice Eva Stejskalová. Stavba lávky si vyžádá přibližně 30 milionů korun.

 "V tuto chvíli máme stavební povolení pro vybudování lávky a rada na svém posledním zasedání rozhodla o převodu práv ze stavebního povolení na zlínskou správu Ředitelství silnic a dálnic, která bude investorem stavby," poznamenala vsetínská starostka Květoslava Othová.

Lávka, která bude mít dřevěnou lepenou konstrukci, bude určena pro pěší, cyklisty i pro imobilní občany. "Lávka přemostí všech šest komunikací – to znamená dělený čtyřpruh a doprovodnou a kolektorovou komunikaci. Bude dlouhá 61 metrů a z obou stran budou bezbariérové nájezdy dlouhé asi 50 metrů," přiblížil místostarosta Jaromír Kudlík.

Podle Karla Chudárka, ředitele zlínské správy Ředitelství silnic a dálnic by se mohlo začít stavět již v květnu. "V tuto chvíli už čekáme jen na nabytí právní moci stavebního povolení," řekl. Podle Stejskalové by tak obě strany silnice měly být spojeny novou lávkou ještě před prázdninami.
 

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor

Společnost KONSTRUKCE Media, s.r.o. využívá zpravodajství ČTK, jehož obsah je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.


NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Ocelové mostnice – moderní alternativa mostnic dřevěnýchOcelové mostnice – moderní alternativa mostnic dřevěných (83x)
Ocelové mostnice jsou moderní alternativou pro dřevěné mostnice, které jsou nákladné a náročné na údržbu. Ocelové mostni...
Žďákovský most z pohledu historieŽďákovský most z pohledu historie (56x)
Na jaře příštího roku si připomeneme 50. výročí zprovoznění mohutné konstrukce Žďákovského mostu pro automobilový provoz...
Volný mostní průřez dle ČSN 73 6201:2008 a bezpečnost provozování dráhy (54x)
Volný mostní průřez (dále jen VMP) zavedený normou ČSN 73 6201:2008 kontinuálně z hlediska bezpečnosti železnice navazuj...

NEJlépe hodnocené související články

Most přes údolí Gottleuby (Gottleubatalbrücke) v Pirně se představujeMost přes údolí Gottleuby (Gottleubatalbrücke) v Pirně se představuje (5 b.)
Článek představuje stavbu mostu přes údolí Gottleuby (Gottleubatalbrücke) v rámci přeložky spolkové silnice B172 v Pirně...
PONVIA CONSTRUCT s. r. o.: nejen provizorní mostyPONVIA CONSTRUCT s. r. o.: nejen provizorní mosty (5 b.)
Společnost PONVIA CONSTRUCT s. r. o. je českou stavební společností. Součástí širokého portfolia služeb a činností ve st...
Mostní závěry s jednoduchým těsněním spáry v ČRMostní závěry s jednoduchým těsněním spáry v ČR (5 b.)
Mostní závěry s jednoduchým těsněním spáry – druh 4 dle TP 86:2009 jsou nejvíce používané na novostavbách a rekonstrukcí...

NEJdiskutovanější související články

Posouzení indikací ve svarech lamelových pásnic mostu přes Lochkovské údolíPosouzení indikací ve svarech lamelových pásnic mostu přes Lochkovské údolí (3x)
Stavba spřaženého ocelobetonového mostu byla zahájena na podzim roku 2007. Jeho nosná konstrukce byla dokončena koncem r...
Rekonstrukce železničního mostu v Boršově nad VltavouRekonstrukce železničního mostu v Boršově nad Vltavou (2x)
V roce 2015 byl uveden do provozu zrekonstruovaný most, který je součástí stavby “Revitalizace trati České Budějovice – ...
ODPOVĚĎ: K vyjádření prof. Ing. Jiřího Stráského, DSc., ke kritice zavěšeného mostu přes Odru – uveřejněno v časopise Silnice Železnice, v čísle 4/2009 (2x)
Cílem kritiky je, aby naše stavby byly trvanlivé s minimální údržbou, hospodárné a aby si investor, projektant a zhotovi...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice