KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Mosty    Černé monolitické žlaby MEA DM1500 na rekonstruovaném mostě v Plzni

Černé monolitické žlaby MEA DM1500 na rekonstruovaném mostě v Plzni

Publikováno: 20.8.2019
Rubrika: Mosty

Černá barva polymerbetonových monolitických žlabů MEA DM byla zvolena pro řešení odvodnění při rekonstrukci zvlněné vozovky Wilsonova mostu v Plzni. Od začátku července 2019 probíhají stavební práce při výměně podkladové vrstvy vozovky, zpětném osazení dlažby, provedení úprav svedení dešťové vody a další úpravy.

Polymerbetonové monolitické žlaby MEA DM 1000-15000-2000 se vyrábí standardně v přírodní barvě polymerického betonu nebo v černé (antracitové) barvě. Černá barva v tomto případě byla zvolena nejen pro lepší splynutí s okolní dlažbou, ale hlavně pro svou vysokou odolnost vůči bočním tlakům, které jsou přenášeny přes dlažbu od kol těžkých trolejbusů. Žlab je dostatečně dimenzovaný vůči očekávané zátěži a současně snižuje i hlučnost provozu díky kompaktnímu tělu bez mřížek. Tmavá barva žlabů byla zvolena například i pro odvodnění náměstí v Ostrově nad Ohří.

Žlaby DM se používají v zátěžových třídách A15- F900 kN pro odvodnění dálnic, rychlostních komunikací, autobusových zastávek nebo při příčném křížení komunikací u železničních přejezdů. Černé i přírodní provedení se vyrábí v závodě v Plzni pro české a zahraniční projekty.

Video a technické informace o monolitických žlabech pro vysokou zátěž: https://www.mea-odvodneni.cz/dm-1500/sortiment/18

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Fotogalerie
Černé žlaby MEA DM1500 - most Plzeň

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Železniční estakáda Sluncová a přechod dilataceŽelezniční estakáda Sluncová a přechod dilatace (88x)
Nové traťové spojení stanic Praha hlavní nádraží, Masarykovo nádraží se stanicemi Praha-Libeň, Vysočany, Holešovice přec...
Lávka pro pěší v RadotíněLávka pro pěší v Radotíně (48x)
Obdobně jako mnoho dalších konstrukcí přes Berounku a Vltavu byla i stávající lávka pro pěší v Radotíně zasažena povodně...
Přepočet železničního mostu v km 41,791 trati Tábor – Písek, Červená nad VltavouPřepočet železničního mostu v km 41,791 trati Tábor – Písek, Červená nad Vltavou (44x)
Předmětem projektu byl přepočet stávající mostní konstrukce podle nových zásad daných Metodickým pokynem pro určování za...

NEJlépe hodnocené související články

PONVIA CONSTRUCT s. r. o.: nejen provizorní mostyPONVIA CONSTRUCT s. r. o.: nejen provizorní mosty (5 b.)
Společnost PONVIA CONSTRUCT s. r. o. je českou stavební společností. Součástí širokého portfolia služeb a činností ve st...
SaM – silnice a mosty na Vašich cestách V.SaM – silnice a mosty na Vašich cestách V. (5 b.)
Skupina SAM realizuje silniční a mostní stavby pro partnery ve většině českých krajů. Je držitelem 11 ocenění Mostní díl...
„Když budeme pokračovat v nastoleném tempu, na cíle, které jsme si dali, dosáhneme,“ (5 b.)
říká Michal Blahovič, výrobní ředitel závodu Mosty Swietelsky stavební....

NEJdiskutovanější související články

Posouzení indikací ve svarech lamelových pásnic mostu přes Lochkovské údolíPosouzení indikací ve svarech lamelových pásnic mostu přes Lochkovské údolí (3x)
Stavba spřaženého ocelobetonového mostu byla zahájena na podzim roku 2007. Jeho nosná konstrukce byla dokončena koncem r...
Rekonstrukce železničního mostu v Boršově nad VltavouRekonstrukce železničního mostu v Boršově nad Vltavou (2x)
V roce 2015 byl uveden do provozu zrekonstruovaný most, který je součástí stavby “Revitalizace trati České Budějovice – ...
ODPOVĚĎ: K vyjádření prof. Ing. Jiřího Stráského, DSc., ke kritice zavěšeného mostu přes Odru – uveřejněno v časopise Silnice Železnice, v čísle 4/2009 (2x)
Cílem kritiky je, aby naše stavby byly trvanlivé s minimální údržbou, hospodárné a aby si investor, projektant a zhotovi...