KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Mosty    Bárta v Bohumíně slíbil, že stavba mostu bude pokračovat

Bárta v Bohumíně slíbil, že stavba mostu bude pokračovat

Publikováno: 27.8.2010
Rubrika: Mosty

Ministr dopravy Vít Bárta (VV) dnes při své návštěvě v Bohumíně slíbil, že stavba důležitého mostu ve městě, kterou původně zastavil, bude pokračovat. Bárta řeší také pokračování dalších důležitých silnic v Moravskoslezském kraji, například prodloužení Místecké ulice v Ostravě k dálnici D1. Kvůli zastavení obou staveb Bárta v úterý odvolal šéfa Ředitelství silnic a dálnic Alfreda Brunclíka.

Lidé dnes Bártovi při příjezdu na radnici v Bohumíně předali petici s více než 10 000 podpisy za dostavbu mostu, který je součástí přivaděče k D1.

"Bohumínský most bude stát do příštího léta. Postavíme ho tak, abychom ušetřili finance na stavbu Místecké ulice v Ostravě," uvedl po jednání na místní radnici Bárta. Most se bude podle něho stavět v nejnutnější podobě a s co nejnižšími náklady. To bude znamenat, že stavba celého přivaděče k dálnici D1, jehož součástí je most, pokračovat nebude. Podle starosty Bohumína Petra Víchy (ČSSD) se s Bártou ještě dohodli na dostavbě důležitého kruhového objezdu.

Bárta dnes v Bohumíně zopakoval svou omluvu jeho obyvatelům. Uvedl, že pro něho bylo "tragické zjištění", že most je součástí zastavené stavby přivaděče. Za velkou chybu ŘSD považuje fakt, že se starý most zboural a stavba nového se zastavila. Na svou obranu uvedl, že měl na rozhodnutí o tom, které stavby zastaví, pouze čtyři dny. "Každý den odsunutí rozhodnutí by nás stál desítky milionů korun," dodal.

Zejména obyvatelé bohumínské Skřečoně, kteří jsou kvůli chybějícímu mostu odříznuti od centra města, zprávu o dostavbě mostu přivítali. "Je to pro nás úleva. Chybějící most nám hodně komplikuje život," řekla ČTK jedna z místních obyvatelek. "Je to pozitivní zpráva pro občany Bohumína, potvrdilo se, že neprotestovali zbytečně," dodal starosta.

Bárta po jednání v Bohumíně nechtěl dopředu prozradit, jestli budou pokračovat v Moravskoslezském kraji také další zastavené stavby, prodloužení Místecké ulice jako součást dálničního přivaděče k D1, obchvatu Frýdku-Místku nebo silnice I/11 mezi Ostravou a Opavou. "O nich teprve budeme jednat," řekl na dotaz ČTK.
 

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor

Společnost KONSTRUKCE Media, s.r.o. využívá zpravodajství ČTK, jehož obsah je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.


NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Ocelové mostnice – moderní alternativa mostnic dřevěnýchOcelové mostnice – moderní alternativa mostnic dřevěných (83x)
Ocelové mostnice jsou moderní alternativou pro dřevěné mostnice, které jsou nákladné a náročné na údržbu. Ocelové mostni...
Žďákovský most z pohledu historieŽďákovský most z pohledu historie (56x)
Na jaře příštího roku si připomeneme 50. výročí zprovoznění mohutné konstrukce Žďákovského mostu pro automobilový provoz...
Volný mostní průřez dle ČSN 73 6201:2008 a bezpečnost provozování dráhy (54x)
Volný mostní průřez (dále jen VMP) zavedený normou ČSN 73 6201:2008 kontinuálně z hlediska bezpečnosti železnice navazuj...

NEJlépe hodnocené související články

Most přes údolí Gottleuby (Gottleubatalbrücke) v Pirně se představujeMost přes údolí Gottleuby (Gottleubatalbrücke) v Pirně se představuje (5 b.)
Článek představuje stavbu mostu přes údolí Gottleuby (Gottleubatalbrücke) v rámci přeložky spolkové silnice B172 v Pirně...
PONVIA CONSTRUCT s. r. o.: nejen provizorní mostyPONVIA CONSTRUCT s. r. o.: nejen provizorní mosty (5 b.)
Společnost PONVIA CONSTRUCT s. r. o. je českou stavební společností. Součástí širokého portfolia služeb a činností ve st...
Mostní závěry s jednoduchým těsněním spáry v ČRMostní závěry s jednoduchým těsněním spáry v ČR (5 b.)
Mostní závěry s jednoduchým těsněním spáry – druh 4 dle TP 86:2009 jsou nejvíce používané na novostavbách a rekonstrukcí...

NEJdiskutovanější související články

Posouzení indikací ve svarech lamelových pásnic mostu přes Lochkovské údolíPosouzení indikací ve svarech lamelových pásnic mostu přes Lochkovské údolí (3x)
Stavba spřaženého ocelobetonového mostu byla zahájena na podzim roku 2007. Jeho nosná konstrukce byla dokončena koncem r...
Rekonstrukce železničního mostu v Boršově nad VltavouRekonstrukce železničního mostu v Boršově nad Vltavou (2x)
V roce 2015 byl uveden do provozu zrekonstruovaný most, který je součástí stavby “Revitalizace trati České Budějovice – ...
ODPOVĚĎ: K vyjádření prof. Ing. Jiřího Stráského, DSc., ke kritice zavěšeného mostu přes Odru – uveřejněno v časopise Silnice Železnice, v čísle 4/2009 (2x)
Cílem kritiky je, aby naše stavby byly trvanlivé s minimální údržbou, hospodárné a aby si investor, projektant a zhotovi...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice