KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Informace o autorovi - Metrostav a.s.

Metrostav a.s.

Články tohoto autora:

Od června 2019 se jezdí po dalším úseku jihočeské dálnice D3 mezi obcemi Bošilec a Ševětín

Od června 2019 se jezdí po dalším úseku jihočeské dálnice D3 mezi obcemi Bošilec a Ševětín
Publikováno: 2.8.2019

Před letními prázdninami se nám podařilo zprovoznit v plánovaném termínu 24. 6. 2019 další úsek důležité dálniční tepny, která by měla po jejím celkovém dokončení spojit Prahu s jihem Čech a dále s Rakouskem....

Celý článek zde

Další úsek pražského metra slouží cestujícím Metrostav předal Dopravnímu podniku hl. m. Prahy trasu V.A

Další úsek pražského metra slouží cestujícím Metrostav předal Dopravnímu podniku hl. m. Prahy trasu V.A
Publikováno: 22.6.2015

K dosavadním 60 kilometrům linek A, B a C, na nichž je 57 stanic, přibylo 6. dubna 2015 dalších 6 134 metrů a 4 stanice – Bořislavka, Nádraží Veleslavín, Petřiny, Nemocnice Motol (všechny bezbariérové). Zhotovitelem nového úseku „zelené“ trasy A bylo Sdružení metro V.A (Dejvická – Motol), s vedoucím účastníkem Metrostav a. s., a členem HOCHTIEF CZ a. s. Od podpisu smlouvy do uvedení do provozu uplynulo pět let, tři měsíce, dva týdny a jeden den. ...

Celý článek zde

Metrostav pokračuje na stavbě S8 ve Varšavě podle plánu

Metrostav pokračuje na stavbě S8 ve Varšavě podle plánu
Publikováno: 31.3.2015

Novou nosnou ocelovou konstrukci mostu generála Stefana Grota-Roweckiego na silničním průtahu S8 Varšavou dokončil v minulých dnech tým Radima Čápa z Metrostavu. Zvládl tak jeden z důležitých milníků na mimořádně sledované modernizaci 4,65kilometrového úseku nejdůležitějšího silničního průtahu hlavním městem Polska....

Celý článek zde

Spojnice mezi pražskou Blankou a Malovankou

Spojnice mezi pražskou Blankou a Malovankou
Publikováno: 2.2.2011

Při cestě po Městském okruhu ze Smíchova vyjíždějí auta ze Strahovského tunelu na mimoúrovňovou křižovatku Malovanka, kterou pod názvem SAT 2A dokončuje tým Ing. Tomáše Kohouta z divize 5. Aby řidiči mohli po okruhu v budoucnosti pokračovat směrem do Troji, je kromě tunelového komplexu Blanka zapotřebí dokončit i asi 400 m dlouhý úsek tunelů pod Patočkovou ulicí. Jeho stavbu – SAT 2B – řídí sdružení společností EUROVIA CS a Energie &n...

Celý článek zde

Ražby pod Letnou skončily

Ražby pod Letnou skončily
Publikováno: 2.2.2011

V pondělí 10. ledna ukončilo slavnostní fárání ražby tunelového komplexu Blanka na stavbě s ev. číslem 0079 Špejchar–Pelc-Tyrolka (ŠPEL C). Kromě pracovníků Metrostavu a dalších pozvaných hostů při té příležitosti sestoupili do podzemí i nový první náměstek primátora hl. m. Prahy Ing. Karel Březina a generální ředitel naší společnosti Ing. Pavel Pilát (titulní foto zleva, uprostřed Ing. Miroslav Padevět z divize 2)....

Celý článek zde

Subterra už pracuje na prvním Tomickém tunelu

Subterra už pracuje na prvním Tomickém tunelu
Publikováno: 9.12.2010

Divize 1 společnosti Subterra zahájila 20. října ražbu už třetího železničního tunelu, který buduje v rámci modernizace trati Votice–Benešov u Prahy. Začátkem prosince zahájí ražbu posledního – u stanice Bystřice....

Celý článek zde

Divize 5 zahájila ražby v Helsinkách

Divize 5 zahájila ražby v Helsinkách
Publikováno: 8.11.2010

V září 2010 zahájila divize 5 ražby přístupových tunelů v Helsinkách, které umožní prodloužení metropolitní linky finské podzemní dráhy trasy Länsimetro z dosavadní konečné stanice Ruoholahti na západ do  stanice Matinkylä. Nová trasa tak spojí sousední města Helsinky a E spoo (mapa). Podzemní stavba, kterou Metrostav realizuje ve sdružení s místní společností Destia Oy, by měla skončit přesně za rok, v září 2011....

Celý článek zde

Islandskými tunely se jezdí!

Islandskými tunely se jezdí!
Publikováno: 4.11.2010

Cesta na Islandu ze Siglufjörđuru do Ólafsfjörđuru v létě měřila 62 a v zimě 234 km. V sobotu 2. října ji na pouhých patnáct kilometrů zkrátilo otevření dvou dosud nejdelších tunelů, jaké Metrostav dosud postavil....

Celý článek zde

Prohlášení Metrostav a.s. k havárii tunelu Myslbekova-Prašný most ze dne 5. července tohoto roku

Publikováno: 13.7.2010

Uvedeného dne ve 23:35 došlo ke ztrátě stability nadloží severního tunelu ve středním části profilu. Nad tunelem vznikl kráter cca 24 x 15 metrů, který byl do konce minulého týdne vyplněn betonem a okolí tak plně stabilizováno.Jde sice již o třetí propad nadloží tunelů na této stavbě, ale typově jde o zcela jiné případy....

Celý článek zde

Podzemní technologické centrum na Letné

Podzemní technologické centrum na Letné
Publikováno: 17.9.2009, Aktualizováno: 6.10.2009 15:50

Ke stavbě dopravního komplexu Blanka patří i vybudování pomocných objektů, které v tunelech zajistí bezpečný provoz. Prostorovou skladbou je největší a nejsložitější technologické centrum TG C 4, které bude ukryto ve skále pod obytnou zástavbou na Letné. V ulici Nad Královskou oborou už začal jednu z jeho dvou výdechových a nasávacích šachet razit tým Ing. Pavla Kacíře ze střediska podzemí divize 1....

Celý článek zde

Cesta za lepšími výsledky a profesním růstem

Cesta za lepšími výsledky a profesním růstem
Publikováno: 16.9.2009, Aktualizováno: 6.10.2009 15:35

Zkušenosti z vyhodnocení předešlých zakázek a střízlivý pohled na současnost dovedly vedení divize 5 k rozhodnutí změnit systém řízení divizních vnitropodnikových nosných technologií tunelových ražeb a železobetonových konstrukcí dopravních staveb a mostů. Od dubna jsou zaměstnanci, kteří na nich pracují, zařazeni do dvou podobně zorganizovaných nových provozů. Provoz VNT -tunely, který zajišťuje ražby, vede Ing. Jaromír Heřt, druhý provoz řídí B...

Celý článek zde

Tajnosti brněnského podzemí

Tajnosti brněnského podzemí
Publikováno: 14.9.2009, Aktualizováno: 6.10.2009 15:31

V historických dobách provrtávaly podzemí měst tajné chodby a sklepení. Dnes se pod ulicemi a domy nejčastěji ukrývá doprava. V moravské metropoli se pro ni buduje velký městský okruh (VMO), který v právě rozestavěné části, propojující Královo Pole s Žabovřeskami, bude procházet Královopolským tunelem....

Celý článek zde
  • <<
  • <
  • 1
  • >
  • >>

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice