Metrostav a.s.
Články tohoto autora:
Od června 2019 se jezdí po dalším úseku jihočeské dálnice D3 mezi obcemi Bošilec a Ševětín
Před letními prázdninami se nám podařilo zprovoznit v plánovaném termínu 24. 6. 2019 další úsek důležité dálniční tepny, která by měla po jejím celkovém dokončení spojit Prahu s jihem Čech a dále s Rakouskem....
Celý článek zdeDalší úsek pražského metra slouží cestujícím Metrostav předal Dopravnímu podniku hl. m. Prahy trasu V.A
K dosavadním 60 kilometrům linek A, B a C, na nichž je 57 stanic, přibylo 6. dubna 2015 dalších 6 134 metrů a 4 stanice – Bořislavka, Nádraží Veleslavín, Petřiny, Nemocnice Motol (všechny bezbariérové). Zhotovitelem nového úseku „zelené“ trasy A bylo Sdružení metro V.A (Dejvická – Motol), s vedoucím účastníkem Metrostav a. s., a členem HOCHTIEF CZ a. s. Od podpisu smlouvy do uvedení do provozu uplynulo pět let, tři měsíce, dva týdny a jeden den. ...
Celý článek zdeMetrostav pokračuje na stavbě S8 ve Varšavě podle plánu
Novou nosnou ocelovou konstrukci mostu generála Stefana Grota-Roweckiego na silničním průtahu S8 Varšavou dokončil v minulých dnech tým Radima Čápa z Metrostavu. Zvládl tak jeden z důležitých milníků na mimořádně sledované modernizaci 4,65kilometrového úseku nejdůležitějšího silničního průtahu hlavním městem Polska....
Celý článek zdeSpojnice mezi pražskou Blankou a Malovankou
Při cestě po Městském okruhu ze Smíchova vyjíždějí auta ze Strahovského tunelu na mimoúrovňovou křižovatku Malovanka, kterou pod názvem SAT 2A dokončuje tým Ing. Tomáše Kohouta z divize 5. Aby řidiči mohli po okruhu v budoucnosti pokračovat směrem do Troji, je kromě tunelového komplexu Blanka zapotřebí dokončit i asi 400 m dlouhý úsek tunelů pod Patočkovou ulicí. Jeho stavbu – SAT 2B – řídí sdružení společností EUROVIA CS a Energie &n...
Celý článek zdeRažby pod Letnou skončily
V pondělí 10. ledna ukončilo slavnostní fárání ražby tunelového komplexu Blanka na stavbě s ev. číslem 0079 Špejchar–Pelc-Tyrolka (ŠPEL C). Kromě pracovníků Metrostavu a dalších pozvaných hostů při té příležitosti sestoupili do podzemí i nový první náměstek primátora hl. m. Prahy Ing. Karel Březina a generální ředitel naší společnosti Ing. Pavel Pilát (titulní foto zleva, uprostřed Ing. Miroslav Padevět z divize 2)....
Celý článek zdeSubterra už pracuje na prvním Tomickém tunelu
Divize 1 společnosti Subterra zahájila 20. října ražbu už třetího železničního tunelu, který buduje v rámci modernizace trati Votice–Benešov u Prahy. Začátkem prosince zahájí ražbu posledního – u stanice Bystřice....
Celý článek zdeDivize 5 zahájila ražby v Helsinkách
V září 2010 zahájila divize 5 ražby přístupových tunelů v Helsinkách, které umožní prodloužení metropolitní linky finské podzemní dráhy trasy Länsimetro z dosavadní konečné stanice Ruoholahti na západ do stanice Matinkylä. Nová trasa tak spojí sousední města Helsinky a E spoo (mapa). Podzemní stavba, kterou Metrostav realizuje ve sdružení s místní společností Destia Oy, by měla skončit přesně za rok, v září 2011....
Celý článek zdeIslandskými tunely se jezdí!
Cesta na Islandu ze Siglufjörđuru do Ólafsfjörđuru v létě měřila 62 a v zimě 234 km. V sobotu 2. října ji na pouhých patnáct kilometrů zkrátilo otevření dvou dosud nejdelších tunelů, jaké Metrostav dosud postavil....
Celý článek zdeProhlášení Metrostav a.s. k havárii tunelu Myslbekova-Prašný most ze dne 5. července tohoto roku
Uvedeného dne ve 23:35 došlo ke ztrátě stability nadloží severního tunelu ve středním části profilu. Nad tunelem vznikl kráter cca 24 x 15 metrů, který byl do konce minulého týdne vyplněn betonem a okolí tak plně stabilizováno.Jde sice již o třetí propad nadloží tunelů na této stavbě, ale typově jde o zcela jiné případy....
Celý článek zdePodzemní technologické centrum na Letné
Ke stavbě dopravního komplexu Blanka patří i vybudování pomocných objektů, které v tunelech zajistí bezpečný provoz. Prostorovou skladbou je největší a nejsložitější technologické centrum TG C 4, které bude ukryto ve skále pod obytnou zástavbou na Letné. V ulici Nad Královskou oborou už začal jednu z jeho dvou výdechových a nasávacích šachet razit tým Ing. Pavla Kacíře ze střediska podzemí divize 1....
Celý článek zdeCesta za lepšími výsledky a profesním růstem
Zkušenosti z vyhodnocení předešlých zakázek a střízlivý pohled na současnost dovedly vedení divize 5 k rozhodnutí změnit systém řízení divizních vnitropodnikových nosných technologií tunelových ražeb a železobetonových konstrukcí dopravních staveb a mostů. Od dubna jsou zaměstnanci, kteří na nich pracují, zařazeni do dvou podobně zorganizovaných nových provozů. Provoz VNT -tunely, který zajišťuje ražby, vede Ing. Jaromír Heřt, druhý provoz řídí B...
Celý článek zdeTajnosti brněnského podzemí
V historických dobách provrtávaly podzemí měst tajné chodby a sklepení. Dnes se pod ulicemi a domy nejčastěji ukrývá doprava. V moravské metropoli se pro ni buduje velký městský okruh (VMO), který v právě rozestavěné části, propojující Královo Pole s Žabovřeskami, bude procházet Královopolským tunelem....
Celý článek zde- <<
- <
- 1
- >
- >>