KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Doprava    Nákladní vozidla    TATRA PHOENIX míří výš

TATRA PHOENIX míří výš

Publikováno: 9.8.2011
Rubrika: Nákladní vozidla

Společnost TATRA, a.s. oficiálně představuje svou novou modelovou řadu civilních nákladních vozidel s označením TATRA PHOENIX.
 

TATRA PHOENIX je nový začátek, start do nejvyšších pater konkurenceschopnosti na poli produktu i poprodejních služeb. S novým vozidlem se otevírá další kapitola světově úspěšného „románu s názvem TATRA“.

Díky spojení s významným výrobcem nákladních vozidel DAF a skupinou PACCAR vstupujeme do éry zcela zásadní globalizace nabídky našich výrobků a služeb.

TATRA PHOENIX je jistotou pro naše partnery a zákazníky, že se zrodila nová řada vozidel s mimořádnými jízdními vlastnostmi, vysokou produktivitou a efektivitou provozu, komfortem pro řidiče a dlouhou životností.

Unikátní inovovaný tatrovácký podvozek s novou přídavnou převodovkou a pneumatickým odpružením všech náprav doplněný o kabinu DAF CF 85 (krátká nebo spací), motor PACCAR MX s výkonem 265 kW až 375 kW a převodovku ZF Ecosplit - manuálně řazená, nebo AS-Tronic – automatizovaná, znamená pro značku TATRA, její zákazníky, obchodní partnery a příznivce jednoznačný vstup do nové éry v rámci segmentu komerčních vozidel.

TATRA PHOENIX zachovává tradici pohonu všech kol s možností připojení či odpojení pohonu přední nápravy kdykoliv během jízdy bez nutnosti zastavení. Ve standardní konfiguraci budou k dispozici vozidla 4x4, 6x6, 8x8 a nově také 8x6. Vozidlo tak nemá problém pohybovat se v tom nejtěžším terénu, ale zároveň je nyní lépe přizpůsobeno pro smíšený provoz.

Tatrovácká koncepce podvozku vozidla nabízí centrální nosnou rouru a s ní pomocí příčníků spojený svařovaný rám, které tvoří extrémně tuhý nosný systém vozidla. Vysoká tuhost nosné struktury ovlivňuje rozhodujícím způsobem jízdní vlastnosti a namáhání rámu a nástaveb.

Podvozek světoznámé tatrovácké koncepce může fungovat bez svařovaného horního rámu, to znamená, že některé nástavby mohou být připojeny pomocí příčníků přímo k centrální rouře. Díky tomu se především u sklápěčů zvyšuje užitečné zatížení a vozidla se tak stávají produktivnější. Podobné řešení si nemůže klasická koncepce vozidla s žebřinovým rámem dovolit. Tuhá nosná struktura podvozku ve spojení s nezávisle odpruženými výkyvnými polonápravami umožňuje vyšší rychlost jízdy v terénu ve srovnání s vozidly klasické koncepce při zachování komfortu jízdy, ke kterému vysokou měrou přispívá kompletní vzduchové odpružení vozidla TATRA PHOENIX, kde jsou zadní nápravy odpruženy pomocí patentovaného řešení TATRA King Frame, a také modernizovaný systém řízení.

Důkazem robustnosti a spolehlivosti vozidla je 36měsíční záruční doba (nebo průběh 300 000 km) na hnací trakt vozidla, což je v současnosti v dané třídě vozidel nejvíce.

Informace pro veřejnost jsou od dnešního dne k dispozici na www.tatraphoenix.com
 

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


Fotogalerie
TATRA PHOENIX

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

TATRA PHOENIX míří výšTATRA PHOENIX míří výš (24x)
Společnost TATRA, a.s. oficiálně představuje svou novou modelovou řadu civilních nákladních vozidel s označením TATRA PH...
Tvrdší konkurence vyžaduje inovace ve výrobě Tvrdší konkurence vyžaduje inovace ve výrobě (22x)
Doba implementace od návrhu k hotovému produktu se stále zkracuje a úloha spotřebitele v procesu vývoje produktu je čím ...
Lehkých nákladních vozů Isuzu řady N bylo vyrobeno již 5 miliónů kusůLehkých nákladních vozů Isuzu řady N bylo vyrobeno již 5 miliónů kusů (21x)
Pětimiliontý kus lehkého nákladního vozu Isuzu řady N byl letos v květnu vyroben v montážním závodu Fujisawa na okraji T...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice