KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Doprava    Nákladní vozidla    TATRA PHOENIX míří výš

TATRA PHOENIX míří výš

Publikováno: 9.8.2011
Rubrika: Nákladní vozidla

Společnost TATRA, a.s. oficiálně představuje svou novou modelovou řadu civilních nákladních vozidel s označením TATRA PHOENIX.
 

TATRA PHOENIX je nový začátek, start do nejvyšších pater konkurenceschopnosti na poli produktu i poprodejních služeb. S novým vozidlem se otevírá další kapitola světově úspěšného „románu s názvem TATRA“.

Díky spojení s významným výrobcem nákladních vozidel DAF a skupinou PACCAR vstupujeme do éry zcela zásadní globalizace nabídky našich výrobků a služeb.

TATRA PHOENIX je jistotou pro naše partnery a zákazníky, že se zrodila nová řada vozidel s mimořádnými jízdními vlastnostmi, vysokou produktivitou a efektivitou provozu, komfortem pro řidiče a dlouhou životností.

Unikátní inovovaný tatrovácký podvozek s novou přídavnou převodovkou a pneumatickým odpružením všech náprav doplněný o kabinu DAF CF 85 (krátká nebo spací), motor PACCAR MX s výkonem 265 kW až 375 kW a převodovku ZF Ecosplit - manuálně řazená, nebo AS-Tronic – automatizovaná, znamená pro značku TATRA, její zákazníky, obchodní partnery a příznivce jednoznačný vstup do nové éry v rámci segmentu komerčních vozidel.

TATRA PHOENIX zachovává tradici pohonu všech kol s možností připojení či odpojení pohonu přední nápravy kdykoliv během jízdy bez nutnosti zastavení. Ve standardní konfiguraci budou k dispozici vozidla 4x4, 6x6, 8x8 a nově také 8x6. Vozidlo tak nemá problém pohybovat se v tom nejtěžším terénu, ale zároveň je nyní lépe přizpůsobeno pro smíšený provoz.

Tatrovácká koncepce podvozku vozidla nabízí centrální nosnou rouru a s ní pomocí příčníků spojený svařovaný rám, které tvoří extrémně tuhý nosný systém vozidla. Vysoká tuhost nosné struktury ovlivňuje rozhodujícím způsobem jízdní vlastnosti a namáhání rámu a nástaveb.

Podvozek světoznámé tatrovácké koncepce může fungovat bez svařovaného horního rámu, to znamená, že některé nástavby mohou být připojeny pomocí příčníků přímo k centrální rouře. Díky tomu se především u sklápěčů zvyšuje užitečné zatížení a vozidla se tak stávají produktivnější. Podobné řešení si nemůže klasická koncepce vozidla s žebřinovým rámem dovolit. Tuhá nosná struktura podvozku ve spojení s nezávisle odpruženými výkyvnými polonápravami umožňuje vyšší rychlost jízdy v terénu ve srovnání s vozidly klasické koncepce při zachování komfortu jízdy, ke kterému vysokou měrou přispívá kompletní vzduchové odpružení vozidla TATRA PHOENIX, kde jsou zadní nápravy odpruženy pomocí patentovaného řešení TATRA King Frame, a také modernizovaný systém řízení.

Důkazem robustnosti a spolehlivosti vozidla je 36měsíční záruční doba (nebo průběh 300 000 km) na hnací trakt vozidla, což je v současnosti v dané třídě vozidel nejvíce.

Informace pro veřejnost jsou od dnešního dne k dispozici na www.tatraphoenix.com
 

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


Fotogalerie
TATRA PHOENIX

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Lehkých nákladních vozů Isuzu řady N bylo vyrobeno již 5 miliónů kusůLehkých nákladních vozů Isuzu řady N bylo vyrobeno již 5 miliónů kusů (24x)
Pětimiliontý kus lehkého nákladního vozu Isuzu řady N byl letos v květnu vyroben v montážním závodu Fujisawa na okraji T...
Tatra v Brně představila kompletní řadu vozidel pro hasiče a armádu (23x)
Kopřivnická automobilka Tatra dnes představila v rámci brněnského veletrhu armádní techniky IDET 2011 kompletní sérii ná...
Volvo představilo nový model Volvo FMX českým zákazníkůmVolvo představilo nový model Volvo FMX českým zákazníkům (23x)
Volvo je jediný výrobce na světě, který dokáže stavebnímu segmentu nabídnout techniku v širokém a jedinečném spektru - s...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice