KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Doprava    Železniční infrastruktura    Pražská strojírna a. s. vyrábí klíčové komponenty pro stavbu tramvajových tratí

Pražská strojírna a. s. vyrábí klíčové komponenty pro stavbu tramvajových tratí

Publikováno: 15.7.2017
Rubrika: Železniční infrastruktura

Společnost Pražská strojírna a. s. je významným strojírenským podnikem v Praze s téměř dvousetletou tradicí strojírenské výroby. Od počátku zavedení tramvajové dopravy v Praze se naše společnost zabývá výrobou a dodávkou tramvajových výhybek, křížení, dilatací, odvodnění a dalších komponentů pro moderní stavbu tramvajových tratí. V posledních pěti letech jsme radikálně obnovili naše výrobky jako např. monobloková tramvajová výměna nebo moderní výhybkový systém VSP-12-K se světovými technickými parametry. Vzhledem k výše uvedenému jsme významně investovali do moderních obráběcích strojů.

Klíčovými milníky pro naši společnost jsou výstavy InnoTrans v Berlíně, které se pořádají každé dva roky. Jedná se o nejdůležitější světový veletrh v oblasti hromadné dopravy. Tyto výstavy a kontakty nás posouvají dále nejen v oblasti expanze našeho odbytu, ale též v požadavcích na udržení světové kvality našich výrobků.

Náš výrobní program sestává z výroby:

  • moderních monoblokových výměn, které jsou frézovány z jednoho kusu speciální bramy z železniční oceli. Tato výměna se vyznačuje vysokou tuhostí a životností. Do těchto výměn frézujeme pružné jazyky z otěruvzdorných ocelí, jako jsou např. Hardox, Dillidur apod.,
  • výhybkových systémů, které jsou na technologicky nejvyšší úrovni zajišťující maximální bezpečnost průjezdu tramvají výhybkou,
  • kompletních tramvajových křižovatek za použití výrobků zmíněných výše.

Naše portfolio služeb jsme v posledních dvou letech rozšířili o údržbu křižovatek a celých tramvajových tratí. V současné době jsme vybaveni speciálními stroji pro robotické navařování opotřebených kolejnic a jejich následné broušení. Zabýváme se též broušením vlnkovitosti kolejnic nejen na tramvajových tratí, ale též v kolejové trati metra v Praze.

Naší konkurenční výhodou jsou vynikající profesní i lidské vztahy se stálými odběrateli, kterými jsou dopravní podniky v jednotlivých městech nebo stavební firmy, které staví či renovují tramvajové tratě. Stavební firmy vítězí v tendrech zpravidla možností zkrácení dodacích lhůt.

Tato skutečnost nás nutí do předvýroby standardních produktů a do takové konstrukce našich výrobků, aby se vyznačovali nejen kvalitou a životností, ale též minimální časovou náročností jejich výroby. V kontaktu s našimi odběrateli striktně ctíme dodržování dohod a termínů dodávek. Zásadním faktorem, který nám umožňuje zkrácení dodacího termínu, je vlastní vývoj a inovace výrobků tak, abychom se udrželi mezi špičkou dodavatelů co do kvality i délky dodacích termínů.

Export našich produktů se podílí v současné době z 50 % na našem obratu. Tramvajové výhybky a křižovatky exportujeme hlavně do Německa, Austrálie a Švédska, dále dodáváme pravidelně na Slovensko, do Ruska, Běloruska, Estonska atd. Výhybkové systémy, které přestavují jazyky ve výměnách do požadovaného směru, vyvážíme především do Polska, Austrálie, Estonska atd.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor

www.pstroj.cz


Fotogalerie
Výroba tramvajových křižovatek v nových halách Pražské strojírny a. s.Část křižovatky Anděl připravované pro přejímku odběratelemMonobloková tramvajová výměna s výměnnými otěruvzdornými jazykyHannover – Raschplatz sestaven ve výrobní hale Pražské strojírnyHannover – Raschplatz již zabudovaný na místěAtypické řešení kolejové konstrukce – přesmyk „přešlap“ zabudováno v Liberci 2017

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Poloostrovní nástupiště a jejich přínos pro osobní železniční dopravuPoloostrovní nástupiště a jejich přínos pro osobní železniční dopravu (68x)
Nástupiště, jako zařízení železničního spodku s upravenou zvýšenou dopravní plochou v železniční stanici nebo zastávce u...
Rekonstrukce haly ve stanici Praha hlavní nádražíRekonstrukce haly ve stanici Praha hlavní nádraží (57x)
Hlavní nádraží v Praze je jedním z nejvýznamnějších železničních uzlů v České republice. Nádraží je v provozu od začátku...
Rekonstrukce ŽST Horažďovice předměstíRekonstrukce ŽST Horažďovice předměstí (48x)
Nejvýznamnější železniční spojnicí Plzeňského a Jihočeského kraje je železniční trať č. 190 Plzeň – České Budějovice. Tr...

NEJlépe hodnocené související články

Mezi Sudoměřicemi a Voticemi se pojede 200 km/hMezi Sudoměřicemi a Voticemi se pojede 200 km/h (5 b.)
Téměř dvacetikilometrový modernizovaný úsek na čtvrtém železničním koridoru z Prahy do Českých Budějovic čeká přeprojekt...
Provoz Posázavského pacifiku je plně obnovenProvoz Posázavského pacifiku je plně obnoven (5 b.)
Od pátku 28. června znovu jezdí vlaky podél Sázavy mezi Kácovem a Zručí nad Sázavou. Stalo se tak po dvou letech, kdy by...
Rekonstrukce žst. ŘeteniceRekonstrukce žst. Řetenice (5 b.)
Stavba se nachází v prostoru železniční stanice Řetenice, mezistaničních úseků Teplice v Čechách – Řetenice, Řetenice – ...

NEJdiskutovanější související články

Vysokorychlostní trať Praha – DrážďanyVysokorychlostní trať Praha – Drážďany (2x)
V současné době je na území České republiky v předinvestiční fázi přípravy několik úseků novostaveb vysokorychlostních t...
Mezi Sudoměřicemi a Voticemi se pojede 200 km/hMezi Sudoměřicemi a Voticemi se pojede 200 km/h (1x)
Téměř dvacetikilometrový modernizovaný úsek na čtvrtém železničním koridoru z Prahy do Českých Budějovic čeká přeprojekt...
Aktuální stav modernizace IV. tranzitního železničního koridoruAktuální stav modernizace IV. tranzitního železničního koridoru (1x)
Modernizace koridoru začala již v říjnu roku 2005, a sice prvním úsekem Strančice – Praha Hostivař. Následovali úseky Be...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice