KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Mosty    Oprava mostu v Nelahozevsi rozdělí obec na dvě části

Oprava mostu v Nelahozevsi rozdělí obec na dvě části

Publikováno: 7.11.2011, Aktualizováno: 8.11.2011 16:31
Rubrika: Mosty

Rekonstrukce železničního nadjezdu v Nelahozevsi na Mělnicku za 25 milionů korun, která začne v lednu, na sedm měsíců výrazně zkomplikuje život v obci. Z jedné části obce do druhé budou muset obyvatelé jezdit před Kralupy nad Vltavou nebo Uhy a Lešany, sdělila ČTK starostka obce Petra Urbanová.

Obec investici kraje vítá, i když přinese komplikace. "Nedostatek prostoru na mostu je příčinou dopravních nehod a na mostě není chodník pro pěší," uvedla Urbanová. Po zahájení stavby nebude pro pěší k dispozici provizorní lávka, ti proto budou muset přecházet trať na místech vzdálených několik set metrů od mostu.

Výraznějším problémem bude doprava. Až práce začnou, nebude možné Nelahozevsí projet. Vedení obce předpokládá, že v ulici Pod Strání proto zesílí doprava. Může se tak stát, že bude zakázán průjezd touto ulicí, a tak budou místní obyvatelé nuceni z jedné části obce do druhé jezdit přes Kralupy nad Vltavou nebo obec Uhy a Lešany, doplnila starostka.

Rekonstrukce měla začít na podzim, zahájení prací je ale podle hejtmanství naplánováno až na 16. ledna. Středočeský kraj jako důvod uvádí nutné kácení dřevin před začátkem opravy a také nedořešenou skládku v prostoru budoucí otočky autobusů.

Starostka Urbanová však ČTK řekla, že předání staveniště je vázáno na zajištění výlukových řádů vlakových spojů a na změnu autobusových řádů.
 

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor

Společnost KONSTRUKCE Media, s.r.o. využívá zpravodajství ČTK, jehož obsah je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.


NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Žďákovský most z pohledu historieŽďákovský most z pohledu historie (58x)
Na jaře příštího roku si připomeneme 50. výročí zprovoznění mohutné konstrukce Žďákovského mostu pro automobilový provoz...
Nová železniční estakáda Mendrik v Ústí nad OrlicíNová železniční estakáda Mendrik v Ústí nad Orlicí (57x)
Příspěvek popisuje projekt a průběh výstavby nové železniční estakády, jež je součástí modernizace železničního uzlu Úst...
Volný mostní průřez dle ČSN 73 6201:2008 a bezpečnost provozování dráhy (57x)
Volný mostní průřez (dále jen VMP) zavedený normou ČSN 73 6201:2008 kontinuálně z hlediska bezpečnosti železnice navazuj...

NEJlépe hodnocené související články

Most přes údolí Gottleuby (Gottleubatalbrücke) v Pirně se představujeMost přes údolí Gottleuby (Gottleubatalbrücke) v Pirně se představuje (5 b.)
Článek představuje stavbu mostu přes údolí Gottleuby (Gottleubatalbrücke) v rámci přeložky spolkové silnice B172 v Pirně...
PONVIA CONSTRUCT s. r. o.: nejen provizorní mostyPONVIA CONSTRUCT s. r. o.: nejen provizorní mosty (5 b.)
Společnost PONVIA CONSTRUCT s. r. o. je českou stavební společností. Součástí širokého portfolia služeb a činností ve st...
Mostní závěry s jednoduchým těsněním spáry v ČRMostní závěry s jednoduchým těsněním spáry v ČR (5 b.)
Mostní závěry s jednoduchým těsněním spáry – druh 4 dle TP 86:2009 jsou nejvíce používané na novostavbách a rekonstrukcí...

NEJdiskutovanější související články

Posouzení indikací ve svarech lamelových pásnic mostu přes Lochkovské údolíPosouzení indikací ve svarech lamelových pásnic mostu přes Lochkovské údolí (3x)
Stavba spřaženého ocelobetonového mostu byla zahájena na podzim roku 2007. Jeho nosná konstrukce byla dokončena koncem r...
Rekonstrukce železničního mostu v Boršově nad VltavouRekonstrukce železničního mostu v Boršově nad Vltavou (2x)
V roce 2015 byl uveden do provozu zrekonstruovaný most, který je součástí stavby “Revitalizace trati České Budějovice – ...
ODPOVĚĎ: K vyjádření prof. Ing. Jiřího Stráského, DSc., ke kritice zavěšeného mostu přes Odru – uveřejněno v časopise Silnice Železnice, v čísle 4/2009 (2x)
Cílem kritiky je, aby naše stavby byly trvanlivé s minimální údržbou, hospodárné a aby si investor, projektant a zhotovi...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice