KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Bezpečnost    Odborníci na reklamu už potřetí ocenili kampaň „Nemyslíš – zaplatíš”

Odborníci na reklamu už potřetí ocenili kampaň „Nemyslíš – zaplatíš”

Publikováno: 20.2.2009, Aktualizováno: 2.4.2009 14:10
Rubrika: Bezpečnost

Bezpečnostní kampaň Ministerstva dopravy „Nemyslíš – zaplatíš” získala další vítězství v anketě odborníků na reklamu. Televizní spot, upozorňující na používání dětských autosedaček, jednoznačně vyhrál hodnocení listopadových klipů v týdeníku Strategie. Jeden z předchozích spotů už obsadil první místo ve stejné anketě za říjen. Do třetice se billboardy staly Vítězem měsíce října v kategorii venkovní reklama v anketě týdeníku Marketing a media.

Porotci se v nejnovější anketě shodli, že kampaň „Nemyslíš – zaplatíš” je drsná, ale účinná. Zástupci reklamních agentur, novináři a pracovníci v marketingu posuzovali necenzurovanou verzi klipu, ve kterém zemře malé dítě po nárazu do čelního skla. Některé televizní stanice před 22. hodinou zakrývaly tragický okamžik nehody černým čtvercem. Plné verze všech klipů jsou k dispozici na stránce www.nemyslis-zaplatis.cz.

Listopadový spot bezpečnostní kampaně získal 9,2 bodů z 10 možných a nechal za sebou klipy mobilních operátorů T-Mobile a Vodafone. „Je to pro nás příjemné překvapení. Nevzpomínám si na žádnou komerční kampaň, která by byla tak dobře hodnocená, natož na kampaň některého ministerstva,” říká Eda Kauba z agentury Euro RSCG, která pro resort dopravy kampaň připravila.

Odborný týdeník Strategie ocenil také internetovou část kampaně, když ji zařadil mezi tři nejlepší za listopad 2008.

„Těší mě úspěchy této kampaně. Tím nejdůležitějším měřítkem však budou výsledky nehodovosti v dalších měsících, které ukážou, do jaké míry byla kampaň opravdu efektivní. Připravujeme navíc další projekty, které by měly dopad této kampaně posílit,” říká ministr Petr Bendl a dodává: „Zatím jsou pro nás tou nejpodstatnější zpětnou vazbou ohlasy lidí, které přicházejí z celé republiky a které nás utvrzují v tom, že spoty mířily a stále míří tím správným směrem. Zůstávám optimistou a pevně věřím, že kampaň v lidech zanechá takový dojem, který jim pomůže předejít zbytečným nehodám a úmrtím na silnicích.”

Bookmark
Ohodnoďte článek:

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Kategorizace bezpečnosti samostatných sjezdů vzhledem k nárazu vozidel do jejich čelKategorizace bezpečnosti samostatných sjezdů vzhledem k nárazu vozidel do jejich čel (41x)
Problematika snižování účinků nárazů na cestující při dopravní nehodě se dosud řešila převážně cestou optimalizace defor...
Hodnocení bezpečnosti železničních zabezpečovacích zařízení – 1. částHodnocení bezpečnosti železničních zabezpečovacích zařízení – 1. část (34x)
Železniční zabezpečovací technika je jednou z částí železničního systému, která se velkou mírou podílí na zajištění bezp...
JUDr. Stanislav Diviš: „Především prevence a výchova vede k bezpečné práci“JUDr. Stanislav Diviš: „Především prevence a výchova vede k bezpečné práci“ (29x)
Co považujete z pohledu bezpečnosti ve stavební firmě za nejdůležitější?Stavebnictví je z pohledu bezpečnosti práce a vy...

NEJlépe hodnocené související články

Hodnocení bezpečnosti železničních zabezpečovacích zařízení – 1. částHodnocení bezpečnosti železničních zabezpečovacích zařízení – 1. část (5 b.)
Železniční zabezpečovací technika je jednou z částí železničního systému, která se velkou mírou podílí na zajištění bezp...
Jihočeský kraj zkontroloval přejezdy, značky zarostla vegetace (5 b.)
Jihočeský kraj zkontroloval 245 železničních přejezdů na silnicích druhé a třetí třídy, u téměř poloviny z nich zjistil ...
Dobré osvětlení zvyšuje viditelnost na silnicích o 30 % a snižuje možnost vzniku dopravních nehod (5 b.)
Z dopravních statistik vyplývá, že se během letních měsíců setkáváme s výrazným nárůstem nehodovosti. V průběhu června a...

NEJdiskutovanější související články

(Ne)zvratné osudy rozšiřují kampaň Nemyslíš – zaplatíš! Ministerstva dopravy ČR(Ne)zvratné osudy rozšiřují kampaň Nemyslíš – zaplatíš! Ministerstva dopravy ČR (1x)
V dubnu 2009 zahajuje Ministerstvo dopravy ČR ve spolupráci s Českým sdružením obětí dopravních nehod a Organi...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice