KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Aktuality    2013    Nový bezpečnostní prvek pro dispečink 1. Národního železničního koridoru

Nový bezpečnostní prvek pro dispečink 1. Národního železničního koridoru

Publikováno: 9.4.2013
Rubrika: 2013

Dopravny a dispečinky 1. Národního železničního koridoru (1. NŽK) jsou nově vybaveny moderními ovládacími terminály. Jejich dodavatelem je TTC MARCONI, česká firma s mezinárodní působností, která se specializuje na vývoj a dodávky telekomunikační techniky.  Pro dopravní a energetickou infrastrukturu v mnoha zemích světa dodává a integruje výrobky nejen vlastní produkce, ale i dalších výrobců.

Součástí realizace byla konsolidace hlasových služeb pro výpravčí, modernizace hovorových terminálů elektrodispečinků a provozních dispečinků a sjednocení hlasové technologie po celém železničním koridoru.

Největším přínosem nového řešení je možnost centralizované dálkové konfigurace jednotlivých prvků sítě a zjednodušení fyzické infrastruktury – data i hlasové přenosy byly integrovány do jednoho systému. Pro pracovníky dispěčinků se tak významně zvyšuje komfort obsluhy a přehled o činnosti jednotlivých částí systému. Obsluha má díky integraci stávajících technologií nově k dispozici i přímý záznam hovorů s možností jejich následného přehrávání, což jí umožňuje provést zpětnou kontrolu a případnou korekci provedeného příkazu. Tato kontrola je dalším z bezpečnostních prvků, které předcházejí možným mimořádným událostem na trati. 

V oblasti infrastruktury pro energetiku, telekomunikace a železnice se společnost TTC MARCONI významně podílí na projektech na Ukrajině, v Rusku, Polsku, Bulharsku a v jižní Africe. Úspěšně implementovala tisíce zařízení. Mezi největší úspěchy se řadí zejména výstavba přenosových sítí pro FSK (Federální síťová společnost – obdoba našeho ČEPSu, ovšem s ruskými rozměry), městských sítí pro největšího ukrajinského mobilního operátora Kyivstar nebo komplexní modernizace telekomunikační sítě ukrajinské železnice včetně výstavby páteřní optické sítě. 

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Silnice I/9 Dubice – Dolní Libchava, obchvatSilnice I/9 Dubice – Dolní Libchava, obchvat (61x)
Předmětem stavby je přeložka trasy silnice I/9 jako obchvatu České Lípy a Nového Boru, konkrétně jedna ze tří částí obch...
Stavba silnice „R35 Hořice – Sadová“ (35x)
V prosinci roku 2012 vydal Stavební úřad Městského úřadu Hořice územní rozhodnutí na stavbu „R35 Hořice – Sadová“. S ohl...
Silnice I/38: obchvat KolínaSilnice I/38: obchvat Kolína (26x)
V úrodné polabské nížině na obou březích Labe se rozkládá město Kolín. Bohaté archeologické nálezy z města i jeho nejbli...

NEJlépe hodnocené související články

Na konci příštího týdne zahájí Ředitelství silnic a dálnic opravy na rychlostní silnici R7 ve Středočeském kraji (4.8 b.)
V neděli 27. 10. 2013 budou zahájeny opravy na rychlostní silnici R7 v úsecích mezi Prahou a Knovízí ve Středočeském kra...
Nový bezpečnostní prvek pro dispečink 1. Národního železničního koridoru (4.5 b.)
Dopravny a dispečinky 1. Národního železničního koridoru (1. NŽK) jsou nově vybaveny moderními ovládacími terminály. Jej...
Letos se opraví nejvíce kilometrů dálnic v historiiLetos se opraví nejvíce kilometrů dálnic v historii (4.5 b.)
Už teď je jisté, že v roce 2013 bylo opraveno historicky nejvíce kilometrů dálnic. Tento pozitivní vývoj je možný díky s...

NEJdiskutovanější související články

Pokračuje oprava dálnic D1 a D2 v Brně (1x)
ŘSD tuto neděli zahájí pokračování v rozsáhlé opravě průtahu dálnic D1 a D2 u Brna. Oprava mezi km 193,8 a 199,3 byla z ...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice