KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Doprava    Železniční infrastruktura    Mulčovače Seppi BMS F 150 vč. uchycení T620 pomáhají při údržbě železničních tratí a vleček

Mulčovače Seppi BMS F 150 vč. uchycení T620 pomáhají při údržbě železničních tratí a vleček

Publikováno: 20.6.2019
Rubrika: Železniční infrastruktura

Ing. Tomáš Živný je vedoucí střediska železničních staveb společnosti FIRESTA-Fišer, rekonstrukce, stavby a. s. Zeptali jsme se ho na nově pořízený mulčovač Seppi BMS F 150, který Firesta zařadila do svého strojového vybavení. Má pomoci kvalitněji pomáhat při údržbě tratí SŽDC.

Na jaké stavby jste si půjčili mulčovače od Austrobaumaschinen a proč jste si vybrali zrovna jejich?
Mulčovač jsme si půjčili na základě poptávky našich zákazníků, na činnosti, které realizujeme v rámci údržby železničních tratí pro SŽDC a majitele železničních vleček. Technické parametry nejlépe splňovaly požadavky našich zákazníků, proto jsme tento typ vybrali. 

Jaké jsou technické parametry mulčovače?
Z našeho pohledu je především vhodný i pro dvoucestný bagr a mulčuje vegetaci do průměru až 20 cm. Je to naše první zkušenost s mulčovačem, tak jsem sám zvědavý, jak rychle se se strojem sžijeme. Plánujeme jeho nasazení na řadě staveb podle toho, co bude zákazník potřebovat.

Jak jsou náročné na manipulaci a jak jsou s nimi lidé spokojeni?
Nejprve je třeba určitý čas věnovat tomu, aby servisní technici „vychytali“ všechny záležitosti spojené s instalací nového přídavného zařízení na dvoucestný bagr a následně je třeba počítat s tím, že strojník si musí práci s tímto novým přídavným zařízením vyzkoušet a dostat ji takzvaně „pod kůži“. Čím déle se s tímto příslušenstvím pracuje, tím více je vidět, jakou dovede odvádět práci.

Jak máte zajištěný servis?
Servis našich dvoucestných bagrů a přídavných příslušenství k nim nám zajišťuje Austrobaumaschinen, a je to samozřejmě jedna z klíčových věcí při výběru dodavatele strojů a strojních komponent.

Jaké je další strojové vybavení Firesty a plánujete do něj další investice?
Pro práci na kolejových stavbách vlastníme dvoucestné bagry ATLAS 1604ZW a ATLAS 1404ZW. Ke všem těmto strojům máme různá přídavná příslušenství – otočnou naklápěcí hlavu, svahovací lžíci, drapák 600 mm, drapák mezipražcový 280 mm, kleště na kolejnice, kladeč pražců Windhoff ASL5, vymetač štěrku Windhoff ASB. V rámci zvýšení naší konkurenceschopnosti plánujeme investovat do našeho strojního vybavení i v budoucnosti.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


Fotogalerie
Mulčovače Seppi BMS F 150 vč. uchycení T620 pomáhají při údržbě železničních tratí a vlečekMulčovače Seppi BMS F 150 vč. uchycení T620 pomáhají při údržbě železničních tratí a vlečekMulčovače Seppi BMS F 150 vč. uchycení T620 pomáhají při údržbě železničních tratí a vlečekMulčovače Seppi BMS F 150 vč. uchycení T620 pomáhají při údržbě železničních tratí a vleček

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Poloostrovní nástupiště a jejich přínos pro osobní železniční dopravuPoloostrovní nástupiště a jejich přínos pro osobní železniční dopravu (68x)
Nástupiště, jako zařízení železničního spodku s upravenou zvýšenou dopravní plochou v železniční stanici nebo zastávce u...
Rekonstrukce haly ve stanici Praha hlavní nádražíRekonstrukce haly ve stanici Praha hlavní nádraží (57x)
Hlavní nádraží v Praze je jedním z nejvýznamnějších železničních uzlů v České republice. Nádraží je v provozu od začátku...
Rekonstrukce ŽST Horažďovice předměstíRekonstrukce ŽST Horažďovice předměstí (48x)
Nejvýznamnější železniční spojnicí Plzeňského a Jihočeského kraje je železniční trať č. 190 Plzeň – České Budějovice. Tr...

NEJlépe hodnocené související články

Mezi Sudoměřicemi a Voticemi se pojede 200 km/hMezi Sudoměřicemi a Voticemi se pojede 200 km/h (5 b.)
Téměř dvacetikilometrový modernizovaný úsek na čtvrtém železničním koridoru z Prahy do Českých Budějovic čeká přeprojekt...
Provoz Posázavského pacifiku je plně obnovenProvoz Posázavského pacifiku je plně obnoven (5 b.)
Od pátku 28. června znovu jezdí vlaky podél Sázavy mezi Kácovem a Zručí nad Sázavou. Stalo se tak po dvou letech, kdy by...
Rekonstrukce žst. ŘeteniceRekonstrukce žst. Řetenice (5 b.)
Stavba se nachází v prostoru železniční stanice Řetenice, mezistaničních úseků Teplice v Čechách – Řetenice, Řetenice – ...

NEJdiskutovanější související články

Vysokorychlostní trať Praha – DrážďanyVysokorychlostní trať Praha – Drážďany (2x)
V současné době je na území České republiky v předinvestiční fázi přípravy několik úseků novostaveb vysokorychlostních t...
Mezi Sudoměřicemi a Voticemi se pojede 200 km/hMezi Sudoměřicemi a Voticemi se pojede 200 km/h (1x)
Téměř dvacetikilometrový modernizovaný úsek na čtvrtém železničním koridoru z Prahy do Českých Budějovic čeká přeprojekt...
Aktuální stav modernizace IV. tranzitního železničního koridoruAktuální stav modernizace IV. tranzitního železničního koridoru (1x)
Modernizace koridoru začala již v říjnu roku 2005, a sice prvním úsekem Strančice – Praha Hostivař. Následovali úseky Be...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice