KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Mosty    Malínský most se příští rok na jaře dočká opravy

Malínský most se příští rok na jaře dočká opravy

Publikováno: 16.10.2011, Aktualizováno: 31.10.2011 11:22
Rubrika: Mosty

Malínský nadjezd u Kutné Hory se dočká opravy na jaře příštího roku. Původně se s demolicí a výstavbou nového mostu mělo začít letos, na akci ale nebyly peníze. Havarijní stav nadjezdu si přitom vyžádal dopravní omezení. S těmi budou lidé muset počítat až do doby, než bude most opraven, sdělila ČTK mluvčí Ředitelství silnic a dálnic Nina Ledvinová.

Rekonstrukce si vyžádá 224 milionů korun. Podle původních plánů se mělo letos na práce vynaložit 70 milionů Kč a v dalším roce zbytek. ŘSD ale potřebné peníze v rozpočtu nenašlo.
Kvůli havarijnímu stavu byla na mostě v polovině března instalována značka bránící vjezdu vozidel s hmotností přes 5,2 tuny na jednu nápravu. Opatření tvrdě dopadlo na 1 500 obyvatel Malína, kterým se výrazně zkomplikovalo dojíždění za prací, do škol či za nákupy. Kutnohorský starosta Ivo Šanc (Šance pro Kutnou Horu) již dříve uvedl, že by se mu nelíbilo, kdyby omezení spojená s havarijním stavem mostu trvala příliš dlouho. "Do doby opravy mostu, respektive jeho demolice a nové výstavby, nepřichází zvýšení únosnosti v úvahu," uvedla Ledvinová.

Kutnohorská radnice kvůli omezení tonáže objednala u společnosti Veolia Transport mikrobusy, které požadavku na nižší hmotnost vyhovují. Ne všichni cestující se ale do nich vejdou, problémy mají zejména matky s kočárky.
 

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor

Společnost KONSTRUKCE Media, s.r.o. využívá zpravodajství ČTK, jehož obsah je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.


NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Ocelové mostnice – moderní alternativa mostnic dřevěnýchOcelové mostnice – moderní alternativa mostnic dřevěných (83x)
Ocelové mostnice jsou moderní alternativou pro dřevěné mostnice, které jsou nákladné a náročné na údržbu. Ocelové mostni...
Žďákovský most z pohledu historieŽďákovský most z pohledu historie (56x)
Na jaře příštího roku si připomeneme 50. výročí zprovoznění mohutné konstrukce Žďákovského mostu pro automobilový provoz...
Volný mostní průřez dle ČSN 73 6201:2008 a bezpečnost provozování dráhy (54x)
Volný mostní průřez (dále jen VMP) zavedený normou ČSN 73 6201:2008 kontinuálně z hlediska bezpečnosti železnice navazuj...

NEJlépe hodnocené související články

Most přes údolí Gottleuby (Gottleubatalbrücke) v Pirně se představujeMost přes údolí Gottleuby (Gottleubatalbrücke) v Pirně se představuje (5 b.)
Článek představuje stavbu mostu přes údolí Gottleuby (Gottleubatalbrücke) v rámci přeložky spolkové silnice B172 v Pirně...
PONVIA CONSTRUCT s. r. o.: nejen provizorní mostyPONVIA CONSTRUCT s. r. o.: nejen provizorní mosty (5 b.)
Společnost PONVIA CONSTRUCT s. r. o. je českou stavební společností. Součástí širokého portfolia služeb a činností ve st...
Mostní závěry s jednoduchým těsněním spáry v ČRMostní závěry s jednoduchým těsněním spáry v ČR (5 b.)
Mostní závěry s jednoduchým těsněním spáry – druh 4 dle TP 86:2009 jsou nejvíce používané na novostavbách a rekonstrukcí...

NEJdiskutovanější související články

Posouzení indikací ve svarech lamelových pásnic mostu přes Lochkovské údolíPosouzení indikací ve svarech lamelových pásnic mostu přes Lochkovské údolí (3x)
Stavba spřaženého ocelobetonového mostu byla zahájena na podzim roku 2007. Jeho nosná konstrukce byla dokončena koncem r...
Rekonstrukce železničního mostu v Boršově nad VltavouRekonstrukce železničního mostu v Boršově nad Vltavou (2x)
V roce 2015 byl uveden do provozu zrekonstruovaný most, který je součástí stavby “Revitalizace trati České Budějovice – ...
ODPOVĚĎ: K vyjádření prof. Ing. Jiřího Stráského, DSc., ke kritice zavěšeného mostu přes Odru – uveřejněno v časopise Silnice Železnice, v čísle 4/2009 (2x)
Cílem kritiky je, aby naše stavby byly trvanlivé s minimální údržbou, hospodárné a aby si investor, projektant a zhotovi...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice