Ing. Mitlöhner Jan
Články tohoto autora:
Projekt „Uzel Plzeň, 1. stavba – přestavba pražského zhlaví“ míří do finále
Stavba byla zahájena v dubnu 2014 a představuje nejzásadnější zásah do provozu a podoby železniční dopravy na plzeňském hlavním nádraží a na navazujících úsecích ve směru na Prahu, České Budějovice a Žatec. Nejvýznamnější částí stavby je severní část hlavního nádraží s novými nástupišti č. 1, 2, 3 a 4 a samozřejmě pražské zhlaví stanice....
Celý článek zdePřestavba železniční stanice Plzeň: „Uzel Plzeň, 1. stavba – přestavba pražského zhlaví“
Stavba „Uzel Plzeň, 1. stavba – přestavba pražského zhlaví“ je složitým projektem, který řeší přestavbu části žst. Plzeň hl. n. a navazujících úseků směr Praha, Žatec a České Budějovice. Na západní straně navazuje na dokončenou stavbu „Průjezd Uzlem Plzeň ve směru III. TŽK“, na východní straně pak na probíhající stavbu „Modernizace trati Rokycany – Plzeň“ (hranice staveb je mezi mosty přes Jateční ulici a přes řeku Úslavu) a stavbu „Rekonstrukce ...
Celý článek zdeOptimalizace trati Zbiroh – Rokycany
Traťový úsek Zbiroh – Rokycany je součástí 3. tranzitního železničního koridoru, konkrétně jeho části spojující Prahu a Plzeň. Z toho plyne i jeho význam jako součásti důležitého spojení hlavního a krajského města, stejně jako součásti mezinárodního spojení Prahy s Mnichovem a Norimberkem....
Celý článek zdeRekonstrukce provozní budovy Křenovka a technologie elektrodispečinku
Stávající elektrodispečink pro Prahu a okolí dnes sídlí v budově měnírny Vršovice („Třešňovka“). V souvislosti s modernizací tratí a zařízení, resp. s výstavbou železničních koridorů se zvyšuje počet ústředně ovládaných prvků a rostou nároky na výkonnost, bezpečnost a spolehlivost. Současné řešení elektrodispečinku se ukazuje být nevyhovující. Při přípravě stavby Nového spojení bylo proto rozhodnuto, že bude vybudováno nové pracoviště...
Celý článek zdeSeverní zhlaví – Praha Hlavní nádraží
Důležitým úkolem Nového spojení bylo napojení Hlavního nádraží na nové trati ve směru na Libeň, Holešovice a Vysočany. Stávající severní zhlaví spojovalo Hlavní nádraží s okolím pomocí dvou jednokolejných tratí. Realizace nového severního zhlaví byla zejména po stránce železničního svršku opravdovou výzvou, a to zejména vzhledem ke složitosti kolejového řešení. Zároveň kladla značné požadavky na zajištění logistiky u všech dodavatelů. Dokončení v...
Celý článek zde- <<
- <
- 1
- >
- >>