KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Informace o autorovi - Ing. Mitlöhner Jan

Ing. Mitlöhner Jan

Články tohoto autora:

Projekt „Uzel Plzeň, 1. stavba – přestavba pražského zhlaví“ míří do finále

Projekt „Uzel Plzeň, 1. stavba – přestavba pražského zhlaví“ míří do finále
Publikováno: 17.1.2017

Stavba byla zahájena v dubnu 2014 a představuje nejzásadnější zásah do provozu a podoby železniční dopravy na plzeňském hlavním nádraží a na navazujících úsecích ve směru na Prahu, České Budějovice a Žatec. Nejvýznamnější částí stavby je severní část hlavního nádraží s novými nástupišti č. 1, 2, 3 a 4 a samozřejmě pražské zhlaví stanice....

Celý článek zde

Přestavba železniční stanice Plzeň: „Uzel Plzeň, 1. stavba – přestavba pražského zhlaví“

Přestavba železniční stanice Plzeň: „Uzel Plzeň, 1. stavba – přestavba pražského zhlaví“
Publikováno: 10.12.2014

Stavba „Uzel Plzeň, 1. stavba – přestavba pražského zhlaví“ je složitým projektem, který řeší přestavbu části žst. Plzeň hl. n. a navazujících úseků směr Praha, Žatec a České Budějovice. Na západní straně navazuje na dokončenou stavbu „Průjezd Uzlem Plzeň ve směru III. TŽK“, na východní straně pak na probíhající stavbu „Modernizace trati Rokycany – Plzeň“ (hranice staveb je mezi mosty přes Jateční ulici a přes řeku Úslavu) a stavbu „Rekonstrukce ...

Celý článek zde

Optimalizace trati Zbiroh – Rokycany

Optimalizace trati Zbiroh – Rokycany
Publikováno: 16.1.2014

Traťový úsek Zbiroh – Rokycany je součástí 3. tranzitního železničního koridoru, konkrétně jeho části spojující Prahu a Plzeň. Z toho plyne i jeho význam jako součásti důležitého spojení hlavního a krajského města, stejně jako součásti mezinárodního spojení Prahy s Mnichovem a Norimberkem....

Celý článek zde

Rekonstrukce provozní budovy Křenovka a technologie elektrodispečinku

Rekonstrukce provozní budovy Křenovka a technologie elektrodispečinku
Publikováno: 2.2.2009

Stávající elektrodispečink pro Prahu a okolí dnes sídlí v budově měnírny Vršovice („Třešňovka“). V souvislosti s modernizací tratí a zařízení, resp. s výstavbou železničních koridorů se zvyšuje počet ústředně ovládaných prvků a rostou nároky na výkonnost, bezpečnost a spolehlivost. Současné řešení elektrodispečinku se ukazuje být nevyhovující. Při přípravě stavby Nového spojení bylo proto rozhodnuto, že bude vybudováno nové pracoviště...

Celý článek zde

Severní zhlaví – Praha Hlavní nádraží

Severní zhlaví – Praha Hlavní nádraží
Publikováno: 26.1.2009, Aktualizováno: 3.2.2009 08:23

Důležitým úkolem Nového spojení bylo napojení Hlavního nádraží na nové trati ve směru na Libeň, Holešovice a Vysočany. Stávající severní zhlaví spojovalo Hlavní nádraží s okolím pomocí dvou jednokolejných tratí. Realizace nového severního zhlaví byla zejména po stránce železničního svršku opravdovou výzvou, a to zejména vzhledem ke složitosti kolejového řešení. Zároveň kladla značné požadavky na zajištění logistiky u všech dodavatelů. Dokončení v...

Celý článek zde
  • <<
  • <
  • 1
  • >
  • >>

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice