KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Informace o autorovi - mmcité+ a.s.

mmcité+ a.s.

Články tohoto autora:

Nové autobusové nádraží v Sázavě

Nové autobusové nádraží v Sázavě
Publikováno: 18.9.2019

V jednom z nejmalebnějších měst na řece Sázavě bylo potřeba postavit nový dopravní terminál. Pro hlavního zhotovitele, Dopravní stavby Bohemia s. r. o., dodala společnost mmcité+ a. s. zastřešení dvou ostrovních nástupišť pro autobusovou dopravu....

Celý článek zde

Komplexní rekonstrukce autobusového terminálu a přednádražního prostoru v Holešově

Komplexní rekonstrukce autobusového terminálu a přednádražního prostoru v Holešově
Publikováno: 30.1.2019

Holešov je město, které leží na pomezí Hané a Valašska a žije v něm jen něco málo přes deset tisíc obyvatel. Přesto je důležitým dopravním uzlem mikroregionu a tvoří přirozenou hranici Zlínského a Olomouckého kraje. Společnost mmcité+ uvedla do provozu k poslednímu září tohoto roku autobusové nádraží, které navazuje na vlakové, a rovněž dodala komplexní řešení pro celý přednádražní prostor. Rozsáhlá rekonstrukce probíhala ve sdružení s projektant...

Celý článek zde

Protihlukové stěny noba: co dokáže promyšlený design

Protihlukové stěny noba: co dokáže promyšlený design
Publikováno: 11.9.2017, Aktualizováno: 12.9.2017 08:49

Může být dopravní stavba něčím více, než účelovou komunikací umožňující lidem cestovat z místa A do místa B? Ano, může. Může být ekologická. Může skvěle vypadat a zapadnout do míst, kterými vede. A může dokonce motivovat své okolí k tomu, aby se začalo zajímat o to, jak vypadá veřejný prostor. To vše dokáže promyšlený design....

Celý článek zde

Rekonstrukce: královská disciplína

Rekonstrukce: královská disciplína
Publikováno: 23.6.2017

Rekonstrukce. Pro stavební firmu možná nejtěžší disciplína vůbec. Citlivě a přitom funkčně zrekonstruovat historickou stavbu vyžaduje úsilí, kreativitu, trpělivost, odvahu a zkušenosti. Rekonstrukce je složitá. Často je nutné použít historické stavební postupy, nebo je přinejmenším citlivě nahradit těmi moderními. Je třeba brát ohled na historickou hodnotu budovy a přitom její funkci přizpůsobit současným požadavkům, včetně stavebních norem. U re...

Celý článek zde

mmcité plus mění tvář nádraží v Česku i ve světě

mmcité plus mění tvář nádraží v Česku i ve světě
Publikováno: 25.1.2017

Železniční nádraží je jednou ze vstupních bran do města. Je místem, na kterém každý z nás strávil část života. Místem, kde se lidé loučí, rozcházejí. Do konce života si pamatují chvíli, kdy potkali poprvé svoji lásku nebo se s ní nadobro rozloučili. Bílovická firma mmcité plus se snaží, aby bylo lidem na nádražích dobře. Navrhuje, projektuje, vyvíjí, vyrábí a staví zastřešení nádraží, železničních zastávek. V sídle firmy se rodí první návrh, myšl...

Celý článek zde

Zahraniční i domácí výzvy mmcité+

Zahraniční i domácí výzvy mmcité+
Publikováno: 28.10.2016

„Každá výzva posouvá naši firmu dál,“ říká spoluzakladatel bílovické společnosti mmcité+ Radek Hegmon. Pro firmu, která dodává, navrhuje, vytváří stavby pro železniční a silniční infrastrukturu, může být výzvou cokoliv. Například proniknutí na zdánlivě nedostupné západní trhy. Výzvou může být složité technické řešení zastřešení vlakového nádraží. Nebo minimální rozpočet na zakázku autobusového terminálu, který má ale působit velkoryse a útulně. A...

Celý článek zde

NOBA: nepřehlédnutelná protihluková stěna

NOBA: nepřehlédnutelná protihluková stěna
Publikováno: 24.6.2016

Řešit je třeba komplexně celý systém, nikoliv jednotlivosti. To je přístup, kterým si mmcité+, významná česká společnost dodávající zastřešení pro dopravní infrastrukturu a protihlukové stěny, již bezmála dvacet let buduje dobré jméno v České republice i v zahraničí. A pokud dnes chce dodavatel zajistit investorovi ucelenou řadu řešení, musí nejen umět postavit velké budovy, ale současně i nabídnout variabilní zastřešení nástupišť, širokou paletu...

Celý článek zde

Řada/systém NOBA – komplexní řešení nejen protihlukových stěn

Řada/systém NOBA – komplexní řešení nejen protihlukových stěn
Publikováno: 5.2.2016

Protihlukové stěny jsou často dlouhé až několik kilometrů. Nejedná se přitom vždy o nepřerušenou liniovou stavbu, ale mnohdy jsou v ní zabudovány drážní nebo autobusové zastávky nebo železniční stanice. Právě realizovaný projekt společnosti mmcité+ na Slovensku na trase Považská Teplá – Žilina je příkladem komplexního zpracování, které počítá nejen s protihlukovými stěnami, ale i s novými zastávkami, drobnou architekturou a rekonstrukcí nádraží. ...

Celý článek zde

Protihlukové stěny jako kreativní systém

Protihlukové stěny jako kreativní systém
Publikováno: 20.10.2015

Ač se to pro mnohé může zdát překvapivé, železnice a dálnice patří k novodobým veřejným prostorům, každý den zde trávíme až několik hodin. Na cestách jsou protihlukové stěny (PHS) naším nejčastějším „vizuálním společníkem“, ne vždy však kultivovaným. Ještě více to platí pro obyvatelé žijící „za stěnou“. I proto se staly PHS tématem, kterým se společnost mmcité+ začala zabývat a navrhla jejich novou podobu v několika variantách vhodných pro volnou...

Celý článek zde
  • <<
  • <
  • 1
  • >
  • >>

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice