KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Katalog staveb    Železniční most přes silnici I/3 v Táboře

Železniční most přes silnici I/3 v Táboře

V rámci modernizace trati Veselý nad Lužnicí – Tábor v místě původního jednokolejného mostu z roku 1924 byl postaven nový dvoukolejný most přes silnici I/3 Tábor – České Budějovice. Jedná se ocelový most o jednom poli rozpětí 56 m.

Rozšiřující informace:

Most má dolní mostovku s kolejovým ložem v ocelovém žlabu. Hlavní nosnou konstrukcí je tzv. Langrův trám, ocelový trám vyztužený obloukem. Parabolické oblouky o vzepětí 9,0 m jsou v osové vzdálenosti 11,2 m a jsou uprostřed rozpětí propojeny třemi rámovými spojkami. Průřez oblouků je komorový. Trámy průřezu I o výšce 2.500 mm jsou podpírány závěsy po 7,0 m. Závěsy jsou kruhového průřezu z plné tyče ∅ 125 mm. Jsou přivařeny ke styčníkovým plechům. Ortotropní mostovka je tvořena příčnými výztuhami po 3.500 mm, podélnými trapézovými výztuhami a plechem tloušťky 14 mm. Podélné výztuhy procházejí spojitě výřezem ve stěně příčné výztuhy. Konstrukce je vyrobena z oceli S355 a S420 a je opatřena kombinovaným nátěrovým ochranným systémem.

Zařazeno v kategoriích:



Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice