KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Aktuality    2017    Výrobce ložisek ZKL získal certifikaci v oblasti železničního průmyslu, respektují ji čtyři hlavní výrobci vlakových souprav

Výrobce ložisek ZKL získal certifikaci v oblasti železničního průmyslu, respektují ji čtyři hlavní výrobci vlakových souprav

Publikováno: 9.3.2017
Rubrika: 2017, Železniční infrastruktura

Výrobce ložisek ZKL získal důležitou certifikaci v oblasti železničního průmyslu. Pozitivní ohodnocení firmě pomůže v růstu na světových trzích. Certifikace IRIS specifikuje požadavky na systém managementu kvality výrobců komponent pro železniční průmysl a podporují ji největší výrobci v oboru. Audity, které má ZKL za sebou, proběhly v závodě v Klášterci nad Ohří, kde se téměř veškerá produkce pro železniční průmysl vyrábí.  

Standard IRIS je založen na mezinárodně uznávaných normách kvality ISO 9001. Byl vytvořen za účelem hodnocení systémů řízení specificky pro železniční průmysl. Iniciativa IRIS je vedena Unií evropského železničního průmyslu (Union of the European Railway Industry - UNIFE) a zároveň je podněcována a podporována čtyřmi z největších výrobců - Bombardier, Siemens, Alstom a AnsaldoBreda.

„ZKL splnilo vysoké normy kvality, prokázalo vhodnost, účinnost a efektivnost vybudovaného systému managementu kvality a prošlo certifikačními audity. Od ledna 2017 jsme držitelem tohoto významného certifikátu, což nám pomůže v expanzi na řadě světových trhů. V posledních letech se snažíme o diverzifikaci našich výrobků a železniční průmysl patří v této oblasti k našim prioritám," uvedl výkonný ředitel ZKL Jiří Prášil.

Železniční průmysl má řadu specifických požadavků, proto je certifikát IRIS pro dodavatele klíčový. Auditoři nezávisle posuzují schopnost firmy plnit požadavky technické specifikace, norma obsahuje i pokyny pro její praktickou aplikaci. Výsledky auditů jsou vyhodnocovány podle úrovně plnění, nejedná se tedy o hodnocení na principu dobrý nebo špatný. Některé požadavky mají status knock out, což znamená, že jejich neplnění má za následek nemožnost podstoupit samotný audit.

„Úspěšná implementace IRIS vytváří situaci win-win pro všechny zúčastněné strany, tedy výrobce zařízení, systémové integrátory, provozovatele a obchodní partnery. Certifikát nahrazuje individuální audity druhou stranou nejméně od čtyř nejvýznamnějších výrobců, jako jsou Alstom Transport, Ansaldobreda nebo Siemens," dodal Prášil.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Poloostrovní nástupiště a jejich přínos pro osobní železniční dopravuPoloostrovní nástupiště a jejich přínos pro osobní železniční dopravu (69x)
Nástupiště, jako zařízení železničního spodku s upravenou zvýšenou dopravní plochou v železniční stanici nebo zastávce u...
Rekonstrukce haly ve stanici Praha hlavní nádražíRekonstrukce haly ve stanici Praha hlavní nádraží (53x)
Hlavní nádraží v Praze je jedním z nejvýznamnějších železničních uzlů v České republice. Nádraží je v provozu od začátku...
Rekonstrukce ŽST Horažďovice předměstíRekonstrukce ŽST Horažďovice předměstí (47x)
Nejvýznamnější železniční spojnicí Plzeňského a Jihočeského kraje je železniční trať č. 190 Plzeň – České Budějovice. Tr...

NEJlépe hodnocené související články

Mezi Sudoměřicemi a Voticemi se pojede 200 km/hMezi Sudoměřicemi a Voticemi se pojede 200 km/h (5 b.)
Téměř dvacetikilometrový modernizovaný úsek na čtvrtém železničním koridoru z Prahy do Českých Budějovic čeká přeprojekt...
Provoz Posázavského pacifiku je plně obnovenProvoz Posázavského pacifiku je plně obnoven (5 b.)
Od pátku 28. června znovu jezdí vlaky podél Sázavy mezi Kácovem a Zručí nad Sázavou. Stalo se tak po dvou letech, kdy by...
Rekonstrukce žst. ŘeteniceRekonstrukce žst. Řetenice (5 b.)
Stavba se nachází v prostoru železniční stanice Řetenice, mezistaničních úseků Teplice v Čechách – Řetenice, Řetenice – ...

NEJdiskutovanější související články

Vysokorychlostní trať Praha – DrážďanyVysokorychlostní trať Praha – Drážďany (2x)
V současné době je na území České republiky v předinvestiční fázi přípravy několik úseků novostaveb vysokorychlostních t...
Mezi Sudoměřicemi a Voticemi se pojede 200 km/hMezi Sudoměřicemi a Voticemi se pojede 200 km/h (1x)
Téměř dvacetikilometrový modernizovaný úsek na čtvrtém železničním koridoru z Prahy do Českých Budějovic čeká přeprojekt...
Aktuální stav modernizace IV. tranzitního železničního koridoruAktuální stav modernizace IV. tranzitního železničního koridoru (1x)
Modernizace koridoru začala již v říjnu roku 2005, a sice prvním úsekem Strančice – Praha Hostivař. Následovali úseky Be...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice