KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Stavební stroje    Volvo Trucks uvádí svou nabídku pro normu Euro 6

Volvo Trucks uvádí svou nabídku pro normu Euro 6

Publikováno: 15.8.2013
Rubrika: Stavební stroje

Společnost Volvo Trucks představila nová nákladní vozidla s motory splňujícími normu Euro 6 ve verzích od nejmenšího středně těžkého 5litrového motoru až po těžkou 13litrovou variantu. Počínaje jarem 2014 budou vozidla Volvo dostupná také s 16litrovým motorem splňujícím normu Euro 6 a s hnacím ústrojím I-Torque pro 13litrový motor.

„Hospodárná spotřeba paliva je pro naše zákazníky velmi důležitá a my nabízíme spojení technologií a služeb, které bude pro naše konkurenty těžké překonat,“ říká Astrid Drewsen, produktová manažerka pro hnací ústrojí ve společnosti Volvo Trucks.

VYLEPŠENÉ DOČIŠŤOVÁNÍ EMISÍ
U nabídky těžkých motorů (D11, D13 a nastupujícího D16) zachovává společnost Volvo Trucks osvědčený systém pro katalytickou regulaci emisí – SCR (Selective Catalytic Reduction). Systém SCR se při dočišťování emisí velmi osvědčil a ideálně také vyhovuje požadavkům normy Euro 6. Společnost Volvo Trucks navíc vylepšila katalytický povrch jednotky SCR a vstřikovacího systému AdBlue.

EKONOMICKÁ TECHNOLOGIE
Aby byly splněny požadavky normy Euro 6, musí se teplo ve výfukovém systému udržovat na více či méně konstantní vysoké úrovni. Společnost Volvo Trucks proto v motorech D11 a D13 Euro 6 kombinuje svoje řešení SCR se systémem EGR (recirkulace výfukových plynů) bez chlazení a s filtrem pevných částic (DPF). Technologické řešení pro motory D5 a D8 je kombinace systému EGR s chlazením, filtru pevných částic a SCR.

„Naše volba motorů, které jsou méně složité, úspornější a levnější, vychází z našich zkušeností se zákony o emisích výfukových plynů v různých zemích. S naší nabídkou pro normu Euro 6 jsme velmi spokojeni, hlavně proto, že ochrana životního prostředí patří k našim hlavním prioritám,“ říká Astrid Drewsen.

NABÍDKA SPOLEČNOSTI VOLVO TRUCKS PRO NORMU EURO 6

  • V září 2012 společnost Volvo Trucks začala prodávat první motory splňující normu Euro 6 – jednotky D13 s výkonem 460 koní.
  • V červnu 2013 se začnou prodávat nové motory D5, D8, D11 a D13.
  • Počínaje jarem 2014 budou vozidla Volvo dostupná také s 16litrovým motorem splňujícím normu Euro 6 a s hnacím ústrojím I-Torque pro 13litrový motor.

Společnost Volvo Trucks poskytuje kompletní přepravní řešení pro profesionály a náročné zákazníky, jimž nabízí úplnou řadu středních a těžkých nákladních vozidel. Podporu zákazníků zajišťuje globální síť 2 300 dealerů a dílen ve více než 140 zemích. Nákladní vozidla Volvo se montují v 16 zemích po celém světě. V roce 2012 bylo do celého světa dodáno více než 105 000 nákladních vozů Volvo. Společnost Volvo Trucks je součástí Volvo Group, jednoho z předních světových dodavatelů nákladních vozidel, autobusů a stavebních strojů, pohonných systémů pro lodi, průmyslových aplikací, leteckých dílů a služeb. Společnost Volvo Group nabízí také finanční a pojišťovací služby. Činnost společnosti Volvo je založena na základních hodnotách, za něž považuje kvalitu, bezpečnost a péči o životní prostředí.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor

www.volvotrucks.cz


Fotogalerie
Nové motory Volvo plní normy Euro 6

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Základní členění strojů využívaných v pozemním stavitelstvíZákladní členění strojů využívaných v pozemním stavitelství (93x)
Když si člověk položí otázku, jaké stavební stroje zná a k čemu se vlastně využívají, může dojít k závěru, že u většiny ...
S novými finišery P7820C a P8820C Volvo opět nastavuje laťku při přesném pokládání všech typů materiálůS novými finišery P7820C a P8820C Volvo opět nastavuje laťku při přesném pokládání všech typů materiálů (83x)
Konstrukce nových finišerů Volvo P7820C a P8820C těží z více jak padesátileté zkušenosti výroby silniční techniky. Velká...
Hlavní zásady bezpečnosti při práci se stavebními strojiHlavní zásady bezpečnosti při práci se stavebními stroji (75x)
Cílem tohoto článku je čtenáři poskytnout přehled hlavních zásad bezpečnosti při práci se stavebními stroji. Bezpečnost ...

NEJlépe hodnocené související články

Při opravě trati AŽD Praha nasadí Swietelsky Rail stroj, který v Česku ještě nebyl. Dobu rekonstrukce zkrátí o tři dny Při opravě trati AŽD Praha nasadí Swietelsky Rail stroj, který v Česku ještě nebyl. Dobu rekonstrukce zkrátí o tři dny (5 b.)
Mimořádnou podívanou nabídne rekonstrukce kolejí na severočeské trati Čížkovice – Obrnice, patřících AŽD Praha. Společno...
Bourací kladiva Atlas Copco COBRA: kompaktní stroje s neuvěřitelnou silou (5 b.)
Když potřebujete bourací či podbíjecí kladivo s vysokým výkonem, nemusíte kupovat jen elektrické nebo pneumatické. Atlas...
Efektivní využití věžových jeřábů na stavbáchEfektivní využití věžových jeřábů na stavbách (5 b.)
Značné množství zabudovávaného materiálu při výstavbě objektů si vyžádalo rozvoj strojů a zařízení pro svislou dopravu. ...

NEJdiskutovanější související články

Zajímavé aplikace zvedání a vysouvání konstrukcí na tyčích v roce 2011Zajímavé aplikace zvedání a vysouvání konstrukcí na tyčích v roce 2011 (3x)
Článek pojednává o realizacích společnosti MTEK, s. r. o., a to jak v rámci České republiky, tak v zahraničí. Konkrétně ...
Dvoucestné rypadlo Terex 1604 ZW míří do PrahyDvoucestné rypadlo Terex 1604 ZW míří do Prahy (2x)
Dvoucestná rypadla Terex jsou zatím stále jedinými speciálně vyráběnými stroji na českém trhu. Speciální v tom, že se ne...
Bourací kladiva Atlas Copco COBRA: kompaktní stroje s neuvěřitelnou silou (1x)
Když potřebujete bourací či podbíjecí kladivo s vysokým výkonem, nemusíte kupovat jen elektrické nebo pneumatické. Atlas...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice