KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Zajímavosti    UniCredit Leasing je stále jedničkou nebankovního financování

UniCredit Leasing je stále jedničkou nebankovního financování

Publikováno: 18.9.2012
Rubrika: Zajímavosti

Největší společnost nebankovního financování v České republice UniCredit Leasing zaznamenala výrazný nárůst zájmu o financování nákladních a užitkových automobilů. Úspěšně si však vede i při financování osobních automobilů nebo stavebních strojů. Co je důvodem tohoto úspěchu a jaké jsou aktuální trendy v leasingovém a úvěrovém financování dopravní techniky, jsme se zeptali Marka Chvojky, ředitele divize Retailového financování UniCredit Leasing.

 

Jaký je podle vás hlavní důvod rostoucího zájmu o vaše produkty?
Skutečně jsme v prvních měsících zaznamenali výrazný nárůst financování nákladních a užitkových vozů, ale daří se nám v celém segmentu dopravní techniky i stavebních strojů. Důvodů rostoucího zájmu o naše služby je několik. Především je to skutečnost, že se UniCredit Leasing stal univerzální finanční společností, která nyní nabízí nejširší škálu produktů – od leasingu přes úvěry až po splátkový prodej. Nejde však jen o samotné produkty, ale i rozsah doprovodných služeb a přístup k našim zákazníkům. A v této oblasti jsme se stali jakýmsi benchmarkem českého trhu. Rovněž prakticky neomezené jsou možnosti v předmětu financování. Stačí vyzkoušet.


Můžete uvést nějaké trendy v oblasti financování dopravní techniky?
Stále větší oblibu si získává operativní leasing osobních automobilů, nabízený naší dceřinou společností UniCredit Fleet Management, a jsem přesvědčen, že jde o produkt budoucnosti i u dalších dopravních prostředků, zejména nákladních automobilů. Jeho výjimečnost spočívá v tom, že náš zákazník se v podstatě stará jen o to, kam s vozem pojede. Vše ostatní je jen na nás. Tedy od nákupu a přihlášení vozu, přes pravidelné servisní prohlídky, opravy, výměny pneumatik, řešení pojistných událostí až po prodej po ukončení leasing. Tento produkt umožňuje užívat si vozu, přičemž veškeré záležitosti včetně rizik souvisejících s jeho vlastnictvím na sebe přebírá UniCredit Leasing.

Prostřednictvím operativního leasingu si je možné pronajmout nejen několik automobilů, ale i celý vozový park. Nezanedbatelnou výhodou jsou množstevní slevy, které máme
od našich partnerů a které dále přenášíme na naše klienty.

Čím se ještě odlišujete od konkurence?
Významnou roli v nabídce produktů UniCredit Leasing sehrává i nabídka značkového financování, kde jsme lídrem trhu. Kromě řady renomovaných značek osobních automobilů, jako jsou například BMW, Volvo, Subaru, Opel, Chevrolet, KIA, Suzuki, Honda, Renault, Dacia, a Nissan, zajišťujeme tento výhodný způsob financování také pro nákladní vozy značek MAN a Avia nebo návěsovou techniku Schmitz Cargobull a Krone. Značkové financování umožňuje kupujícím získat financování za velmi atraktivních cenových podmínek.

Co byste doporučil na závěr?
Žádný dopravní prostředek by neměl vyjet na veřejné komunikace bez správného pojištění. Proto našim zákazníkům nabízíme možnost zahrnout do pravidelných úvěrových a leasingových splátek také kompletní pojištění. Za zvýhodněných podmínek prostřednictvím dceřiné společnosti UniCredit pojišťovací makléřská nabízíme nejen povinné ručení nebo havarijní pojistku, ale i řadu doplňkových pojištění včetně pojištění schopnosti splácet své závazky nebo pojištění pořizovací ceny GAP pro případ totální havárie nebo krádeže.

V případě bezeškodného průběhu samozřejmě započítáme poskytovanou výši bonusu podle jednotlivých smluvních pojistitelů a jimi nabízených produktů. V pojištění za zvýhodněných podmínek lze samozřejmě pokračovat i po skončení financování.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


Fotogalerie
Marek Chvojka

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Řízení železniční dopravy 1. částŘízení železniční dopravy 1. část (113x)
Článek se ve dvou dílech zabývá řízením železniční dopravy. Problematika řízení železniční dopravy je v rámci jednotlivý...
Okružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatkyOkružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatky (75x)
V minulém roce médii proběhly informace typu, „kruhových objezdů je hodně“, „v některých případech jsou zbytečné a nesmy...
Řízení železniční dopravy – 2. částŘízení železniční dopravy – 2. část (71x)
Druhá část článku z oboru železniční dopravy, zabývajícího se konkrétně tématem jejího řízení, vysvětluje základní aspek...

NEJlépe hodnocené související články

Oprava železničního svršku na trati Velký Osek – KolínOprava železničního svršku na trati Velký Osek – Kolín (5 b.)
Na 6,5 kilometru dlouhém mezistaničním úseku dvoukolejné trati stavbaři odstranili vady snižující komfortní užívání trat...
„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“ (5 b.)
říká v rozhovoru pro Silnice železnice Radim Čáp, ředitel divize 4 Metrostavu a zároveň člen představenstva, který má na...
Obchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEAObchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEA (5 b.)
Nově budovaný severní obchvat Opavy (I/11 Opava, severní obchvat - východní část) má výrazně ulevit dopravní situaci v m...

NEJdiskutovanější související články

Brána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v PodolskuBrána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v Podolsku (5x)
Původní most v obci Podolsko postavený v letech 1847 – 1848 přestal počátkem dvacátých let minulého století vyhovovat do...
Na silnice míří nová svodidlaNa silnice míří nová svodidla (4x)
ArcelorMittal Ostrava prostřednictvím své dceřiné společnosti ArcelorMittal Distribution Solutions Czech Republic pokrač...
NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“ (4x)
„Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR,“ řekl Ing. Marcel Rückl, porad...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice