KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Aktuality    TCHAS úspěšný na polském trhu

TCHAS úspěšný na polském trhu

Publikováno: 4.5.2006, Aktualizováno: 20.1.2010 00:44
Rubrika: Aktuality

Společnost TCHAS jako lídr sdružení vyhrála zakázku na modernizaci polské železniční tratě E20 na úseku Siedlce – Terespol, etapa I, LOT A v hodnotě cca 50 mil. EUR, čímž prokázala, že české stavební firmy mohou nabídnout získané know-how a reference ze železničních staveb realizovaných v posledních patnácti letech v České republice.

28. dubna 2006 byla slavnostně podepsána smlouva v sídle objednatele – společnosti PKP Polskie Linie Kolejowe ve Varšavě.  Předmětem první etapy dané stavby, která bude provedena během dvaceti měsíců a jejíž délka dosahuje 23,3 km, je zhotovení projektu a provedení modernizace železniční tratě E20 ze stanice Siedlce do stanice Łuków. Ta zahrnuje modernizaci kolejí, železničního spodku i svršku, trakční sítě společně se souvisejícími pracemi – geodetické, inženýrské apod. Součástí díla jsou také rekonstrukce nástupišť, souvisejících objektů, zbudování objízdných komunikací, rekonstrukce železničních mostů aj.  Po modernizaci budou moci vlaky jezdit rychlostí až 160 km/hod. Výsledkem bude rovněž snížení nákladů, zvýšení úrovně cestování, komfortu a standardu pro cestující, zlepšení bezpečnosti, snížení hlučnosti apod.  Zakázka je financována z Evropské unie ze 75% a zbytek ze státního rozpočtu Polské republiky.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Nové mapy postupu výstavby dálnic a rychlostních silnic v letech 2008 - 2010 (49x)
Zatímco v letech 2001 - 2005 bylo na území České republiky uvedeno do provozu pouze 89 kilometrů dálnic a rychlostních s...
Spustili jsme novou podobu webových stránek! (47x)
Vážené čtenářky a čtenáři časopisu SILNICE ŽELEZNICE, po více než 10 letech se od roku 2020 změnila tvář on-line verze ...
Dálnicemi se mají stát železniční koridory (44x)
Železnice jako důležitá součást dopravní infrastruktury musí být moderní a konkurenceschopná. Bez budování tranzitních k...

NEJlépe hodnocené související články

Praha bude mít další čtyřkolejný traťový úsek (5 b.)
Začíná přestavba důležité spojnice Prahy a Berouna podél řeky Berounky. Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) dnes sla...
Vlaky na Teplicku zrychlí, lidé z Litvínova získají přímé spojení s krajskou metropolí (5 b.)
Železnice v podkrušnohorské oblasti Ústeckého kraje projde v následujícím období výraznou proměnou. Správa železniční do...
Nepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskemNepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskem (5 b.)
Skanska prošla v posledních třech letech rozsáhlými změnami, které mají firmu připravit na dlouhodobou prosperitu. Jak s...

NEJdiskutovanější související články

Nepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskemNepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskem (1x)
Skanska prošla v posledních třech letech rozsáhlými změnami, které mají firmu připravit na dlouhodobou prosperitu. Jak s...
Český vynález přináší revoluci do stavebnictví. Skanska začala používat recyklovaný betonČeský vynález přináší revoluci do stavebnictví. Skanska začala používat recyklovaný beton (1x)
Zbytky ze zdemolovaných staveb představují až polovinu všech odpadů vyprodukovaných v České republice. Kameniva, které j...
Dálnice D47 se osvědčila - šetří čas i peníze řidičů (1x)
Loni v listopadu byl mezi Bělotínem a Bílovcem zprovozněn poslední chybějící úsek dálnice D1 z Lipníku nad Bečvou do Ost...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice