KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Aktuality    Škoda Transtech prodala třetí tramvaj do německého Schöneiche

Škoda Transtech prodala třetí tramvaj do německého Schöneiche

Publikováno: 17.4.2019
Rubrika: Aktuality

Společnost Škoda Transtech ze skupiny Škoda Transportation dodá třetí tramvaj ForCity Smart Artic X34 do německého města Schöneiche. Celková hodnota kontraktu činí zhruba 3 miliony EUR. Tramvaj bude vyrobena ve finském závodě v Kajaani a do Německa bude dodána na jaře 2020. 

Dopravní podnik v Schöneiche koupil už v říjnu 2018 dvě tramvaje ForCity Smart Artic Helsinky, které už slouží v provozu s cestujícími. Tato třetí tramvaj bude poslední vyrobené vozidlo tohoto typu.

Jsme rádi, že můžeme poskytnout německému zákazníkovi naši tramvaj Artic, kterou jsme vyvinuli v úzké spolupráci s helsinským dopravním podnikem. Tramvaj je 100% nízkopodlažní a poskytuje cestujícím komfortní a pohodlné cestování. Její technické řešení umožňuje tichou a spolehlivou jízdu a tramvaj je navíc energeticky efektivní,“ říká Zdeněk Majer, předseda představenstva Škoda Transtech a senior Viceprezident skupiny Škoda Transportation a doplňuje: „Naší skupině Škoda Transportation se v Německu na tramvajovém trhu daří. V loňském roce zvítězila v tendru na dodávku moderních tramvají pro dopravní podnik Rhein-Neckar-Verkehr. Celkem osmdesát tramvají v základní dodávce tak bude v příštích letech v provozu na tratích mezi městy Mannheim, Ludwigshafen a Heidelberg. První tramvaje ForCity Classic navíc nedávno vyrazily do městské kolejové sítě v dalším německém městě Chemnitz.“

Díky dobrým zkušenostem a vysoké spokojenosti s těmito vozidly chce náš dopravní podnik využít příležitost k zakoupení nového vozidla před ukončením výroby této série tramvají. Tímto nákupem zajistíme budoucnost našeho vozového parku. Díky většímu vozovému parku můžeme využívat synergie v oblasti údržby a servisu, nákupu náhradních dílů a školení. Nová, třetí tramvaj Artic bude dodána počátkem roku 2020,” říká Detlef Bröcker, generální ředitel dopravního podniku v Schöneiche (Schöneicher-Rüdersdorfer Strassenbahn GmbH).

Škoda Transtech vyvinula tramvaj ForCity Smart Artic Helsinki v úzké spolupráci s dopravním podnikem v Helsinkách (HKL). První tramvaje Artic jsou v Helsinkách v provozu již od roku 2013 a v současné době už jezdí 60 těchto vozů s cestujícími. Dopravní podnik v Helsinkách objednal celkem 72 vozidel tohoto typu.

Jednosměrná tříčlánková tramvaj ForCity Smart Artic Helsinki má rozchod 1 000 mm, je dlouhá 27,4 m a plně nízkopodlažní. Vozidlo nabízí také bezbariérový přístup pro vozíčkáře a rodiče s kočárky. Pohon všech kol a robustní konstrukce podvozku a náprav umožňují bezproblémový provoz v náročných klimatických podmínkách.

Společnost Škoda Transtech je největší výrobce kolejových vozidel ve Skandinávii. Firma byla založena roku 1985. V roce 2015 se stala členem skupiny Škoda Transportation a v roce 2018 došlo k úplném převzetí společnosti skupinou Škoda Transportation. Mezi její hlavní produkty patří dvoupodlažní elektrické vagony (provozované jako PushPull soupravy), tramvaje a strojírenské výrobky. V současnosti zaměstnává více než 700 lidí.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


Fotogalerie
Společnost Škoda Transtech ze skupiny Škoda Transportation dodá třetí tramvaj ForCity Smart Artic X34 do německého města Schöneiche. Společnost Škoda Transtech ze skupiny Škoda Transportation dodá třetí tramvaj ForCity Smart Artic X34 do německého města Schöneiche.

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Nové mapy postupu výstavby dálnic a rychlostních silnic v letech 2008 - 2010 (49x)
Zatímco v letech 2001 - 2005 bylo na území České republiky uvedeno do provozu pouze 89 kilometrů dálnic a rychlostních s...
Spustili jsme novou podobu webových stránek! (47x)
Vážené čtenářky a čtenáři časopisu SILNICE ŽELEZNICE, po více než 10 letech se od roku 2020 změnila tvář on-line verze ...
Dálnicemi se mají stát železniční koridory (43x)
Železnice jako důležitá součást dopravní infrastruktury musí být moderní a konkurenceschopná. Bez budování tranzitních k...

NEJlépe hodnocené související články

Praha bude mít další čtyřkolejný traťový úsek (5 b.)
Začíná přestavba důležité spojnice Prahy a Berouna podél řeky Berounky. Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) dnes sla...
Vlaky na Teplicku zrychlí, lidé z Litvínova získají přímé spojení s krajskou metropolí (5 b.)
Železnice v podkrušnohorské oblasti Ústeckého kraje projde v následujícím období výraznou proměnou. Správa železniční do...
Nepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskemNepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskem (5 b.)
Skanska prošla v posledních třech letech rozsáhlými změnami, které mají firmu připravit na dlouhodobou prosperitu. Jak s...

NEJdiskutovanější související články

Nepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskemNepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskem (1x)
Skanska prošla v posledních třech letech rozsáhlými změnami, které mají firmu připravit na dlouhodobou prosperitu. Jak s...
Český vynález přináší revoluci do stavebnictví. Skanska začala používat recyklovaný betonČeský vynález přináší revoluci do stavebnictví. Skanska začala používat recyklovaný beton (1x)
Zbytky ze zdemolovaných staveb představují až polovinu všech odpadů vyprodukovaných v České republice. Kameniva, které j...
Dálnice D47 se osvědčila - šetří čas i peníze řidičů (1x)
Loni v listopadu byl mezi Bělotínem a Bílovcem zprovozněn poslední chybějící úsek dálnice D1 z Lipníku nad Bečvou do Ost...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice