KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Aktuality    2012    Silničáři přeměří vlnící se místa na rozestavěné silnici R6

Silničáři přeměří vlnící se místa na rozestavěné silnici R6

Publikováno: 21.2.2012, Aktualizováno: 24.2.2012 10:46
Rubrika: 2012

Ředitelství silnic a dálnic nechá přeměřit několik míst na rozestavěné silnici R6 mezi Novým Sedlem a Sokolovem. Na silnici, která se má dokončit letos v dubnu, se vozovka mírně vlní. Silničáři proto zjistí, jestli podezřelá místa odpovídají normě, uvádí dnešní vydání MF Dnes.
 

Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) už ale teď ví asi o třech místech, kde vozovka není příliš rovná. „Hupy budeme každopádně ještě před převzetím díla řešit. Necháme změřit, jestli jsou v normě. Ta povoluje určité odchylky v rovinatosti. Pokud by byla nerovnost větší, musela by ji dodavatelská firma opravit," řekl listu šéf pobočky Ředitelství silnic a dálnic v Karlovarském kraji Pavel Rödl.

Poukázal i na šedesátiměsíční záruční dobu, během které by bylo možné silnici reklamovat, pokud by se hrby zvětšovaly.

Úsek dlouhý 7,5 kilometru staví sdružení firem Strabag, Metrostav a Skanska. Cena - 2,5 miliardy korun bez DPH. Už pouze tato část zbývá, aby se mezi Chebem a Karlovými Vary (37,5 kilometru) dalo jezdit rychlostí 130 kilometrů za hodinu po čtyřproudové silnici. Mluvčí Strabagu Edita Novotná uvedla, že ŘSD firmě zatím žádné vady neavizovalo.

Na silnici R6 by se po dokončení úseku mezi Novým Sedlem a Sokolovem navíc mělo začít platit dálničními známkami. Za osvobození řidičů na R6 od placení se snaží bojovat hejtman Josef Novotný. Ministra dopravy Pavla Dobeše přesvědčoval na první schůzce, teď čeká na termín druhé.

Vážnější problém s vlnící se dálnicí řeší ŘSD na Ostravsku. Tam podle ŘSD stavební firma nedodržela domluvený postup stavby. Například prý použila nestabilní stavební odpad i tam, kde měly být stálé materiály. Použitý materiál nyní bobtná a způsobuje zvlnění vozovky. Problematický úsek D47 u Ostravy v délce zhruba osm kilometrů postavilo za 4,5 miliardy korun konsorcium firem v čele se společností ODS-Dopravní stavby Ostrava, kterou později převzala stavební firma Eurovia CS. Ta jakékoliv pochybení odmítá.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor

Společnost KONSTRUKCE Media, s.r.o. využívá zpravodajství ČTK, jehož obsah je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.


NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Část lidí v Bílině nechce, aby obchvat vedl kolem Bořně (32x)
Část lidí v Bílině na Teplicku nechce, aby obchvat města vedl kolem přírodní památky Bořeň, sepsali i petici. Podle star...
V Semilech se otevírá lávka přes JizeruV Semilech se otevírá lávka přes Jizeru (26x)
Nová lávka v Semilech je součástí projektu „Cyklostezky - Z údolí Jizera do údolí Bobru – I. Etapa“. Lávku financovalo m...
AUDIO: Rozhovor o složitosti parkování na Rádiu Česko s výkonným ředitelem KONSTRUKCE Media, s.r.o. (26x)
Rozhovor o složitosti parkování z konference Doprava v klidu 2012 s Ing. Michalem Sirovátkou, výkonným ředitelem KONSTRU...

NEJlépe hodnocené související články

Doprastav podniká v Poľsku – úsek diaľnice A1 odovzdaný do prevádzkyDoprastav podniká v Poľsku – úsek diaľnice A1 odovzdaný do prevádzky (5 b.)
Situácia dopravného staviteľstva na Slovensku, ktoré bolo počas 60 rokov existencie spoločnosti Doprastav ťažiskovým výr...
Prvotní poznatky německých expertů z prohlídky mostů na úseku dálnice D 4708.2 (5 b.)
Ve dnech 2. a 3.7.2012 uskutečnili němečtí experti z hanoverské univerzity vizuální prohlídku 3 ocelových a 2 železobeto...
Modernizace železnice č. 109 Kraków Bieżanów – Wieliczka RynekModernizace železnice č. 109 Kraków Bieżanów – Wieliczka Rynek (5 b.)
Společnost EURO VIA CS rekonstruuje od roku 2010 trať nr 109 Kraków – Wieliczka, poslední práce se mají realizovat...

NEJdiskutovanější související články

Stát nepočítá s Brnem jako železničním uzlem, kritizoval Hašek (2x)
Stát údajně nepočítá s Brnem jako jednou z hlavních železničních křižovatek v zemi. Ministerstvo dopravy prý v aktuálníc...
V Semilech se otevírá lávka přes JizeruV Semilech se otevírá lávka přes Jizeru (1x)
Nová lávka v Semilech je součástí projektu „Cyklostezky - Z údolí Jizera do údolí Bobru – I. Etapa“. Lávku financovalo m...
AUDIO: Rozhovor o složitosti parkování na Rádiu Česko s výkonným ředitelem KONSTRUKCE Media, s.r.o. (1x)
Rozhovor o složitosti parkování z konference Doprava v klidu 2012 s Ing. Michalem Sirovátkou, výkonným ředitelem KONSTRU...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice