KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Aktuality    První letošní Silnice Železnice již brzy spatří světlo světa

První letošní Silnice Železnice již brzy spatří světlo světa

Publikováno: 18.3.2009
Rubrika: Aktuality

Ještě než se začtete do letošního prvního čísla časopisu Silnice Železnice, nahlédněte do jeho obsahu.

Projektování
Diaľnica D1 Hričovské Podhradie – Dubná Skala ako III. balík PPP (Ing. František Brtáň): 4

Zakládání staveb
První nasazení hydrofrézy BC 32 a nosiče MC 64 na hloubení rýh pro podzemní stěny v Praze
(Ing. Ján Bradovka): 9
Tunel Jablunkov – zhodnocení geotechnických rizik přestavby železničního tunelu
(Ing. Ota Jandejsek, Ing. Jiří Mára): 12

Mosty
Vliv jednotlivých aspektů na dobu životnosti ocelové mostní konstrukce (Ing. Miloslava Pošvářová, Ph.D.): 14
Mostní dílo roku 2007 (Doc. Ing. Tomáš Rotter, CSc.): 21
Rekonstrukce mostu na III. tranzitním železničním koridoru v úseku Stříbro – Plzeň
(Pavel Bulejko, Rastislav Schreiber): 25
Železniční uzel Brno – 1. etapa (Ing. Jiří Borovička, Ing. David Kmošek): 29
Příčiny poškození malých mostů povodněmi – ochranná opatření (Dr. Ing. Petr Vítek): 32
Výměna nosné konstrukce znojemského viaduktu (Ing. Dalibor Václavík, Ing. Radim Pokorný): 34
Mostní objekty a zdi na R6 v úseku Praha – Pavlov (Ing. Vít Havlíček): 39

Tunely
Technologie pro zvýšení bezpečnosti v silničních tunelech (Ing. Vlastimil Novák): 42
Optimalizace trati st. hranice SR – Mosty u Jablunkova – Bystřice nad Olší,
přestavba železničního tunelu Jablunkovský č. 2 (Ing. Emil Macháček, Ing. Jiří Tesař): 44

Hydroizolace a sanace
Vysokopevnostní malty v silniční výstavbě (praktické pokračování) (Mgr. Roman Nepraš): 47
Rekonstrukce železničního mostu přes Plzeňskou ulici v Ostravě (Jiří Zadorožný, Roman Martiník): 51
I/18 Strečno – Dubná Skala, odstránenie havarijného stavu skalných stien a svahov
(Ing. Viktor Tóth, Ing. Beatrix Pribilová): 52

Technologie a materiály
Nekovové vláknové kompozity FR P v betónových, spriahnutých a hybridných FRP – betónových konštrukciách
(Prof. Ing. Ľudovít Naď, CSc., Ing. Anton Bajzecer): 54
Nová generace mostních závěsů (Pavel Smíšek): 59

Stavební stroje a zařízení
Stavební stroje Liebherr v akci (Mgr. Ludmila Doudová): 61
Synchronizované zvedání mostních konstrukcí (Václav Procházka): 63
Společnost Kohlschein předvedla speciální příslušenství dvoucestných rypadel firmy Windhoff
(Ing. Stanislav Cieslar): 69
Využitie mobilných pracovných strojov v praxi a kritéria ich výberu
(Doc. Ing. Ladislav Gulan, PhD., Ing. Gregor Izrael): 72

Zajímavosti z oboru
Zvyšování bezpečnosti na komunikacích ve správě Ředitelství silnic a dálnic (Ing. Jiří Volek): 75
XI. Konference OCELOVÉ KONSTRUKCE 2009, 28.–30. 4. 2009 (red): 81
Rampa ze silniční estakády (Ing. Libor Šácha): 82
Třípatrová křižovatka vyrůstá u Opatovic nad Labem (Mgr. Ludmila Doudová): 83
Průvodce zajímavými realizacemi z dopravního stavitelství po České republice
(Ing. Ladislav Štěpánek, Ing. Josef Adamčík): 85
Nejnovější vysokorychlostní vlak AGV provedl zkušební provoz při 360 km/h (Mgr. Ludmila Doudová): 87
Sanácia dna šachty Š52 po výrone tlakovej vody na stavbe:
„Sústava na likvidáciu odpadových vôd – Banská Bystrica II. etapa“ (Ing. Štefan Sukeník): 89
Rizikové mapy ČR (Ing. Dagmar Sázavská): 92
Marketing – investujte do své propagace a expandujte na zahraniční trhy (čes): 94
ROADWARE 2009 – 15. ročník mezinárodního silničního veletrhu s novými prvky (Ing. Jindřich Volf, CSc.): 95

Příloha – Mosty a tunely
Technická řešení dlouhých železničních tunelů z pohledu investora a projektanta
(Ing. Josef Hloušek, Ing. Otakar Hasík): II
Prostorové uspořádání otvorů mostních objektů přes vodní překážky dle ČSN 73 6201:2008
(Ing. Miroslav Teršel): V
Rekonstrukce mostu v železničním kilometru 56,589 přes řeku Moravu (Ing. Jan Sýkora): VIII
Navrhování betonových železničních mostů podle evropských norem
(Doc. Ing. Vladislav Hrdoušek, CSc., Ing. Roman Šafář): XIII
Inštrumentácia piezometrických vrtov bez pieskového obsypu (Ing. Vladimír Gróf, PhD., Mgr. Martin Valter): XVI
Integrované mosty – aktivity v Rakúsku (Dipl.-Ing. Dr. Roman Geier, Dipl.-Ing. Gerald Schimetta): XIX
Aplikacia spektrálnej analýzy v dynamickej diagnostike zemného podložia (Ing. Ivo Demjan, PhD.): XXVI

Bookmark
Ohodnoďte článek:

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Spustili jsme novou podobu webových stránek! (40x)
Vážené čtenářky a čtenáři časopisu SILNICE ŽELEZNICE, po více než 10 letech se od roku 2020 změnila tvář on-line verze ...
Nové mapy postupu výstavby dálnic a rychlostních silnic v letech 2008 - 2010 (37x)
Zatímco v letech 2001 - 2005 bylo na území České republiky uvedeno do provozu pouze 89 kilometrů dálnic a rychlostních s...
Liebherr Group Worldwide standardizuje svůj software na platformě Infor (31x)
Společnost Infor dnes oznámila, že Liebherr Group, jeden z největších světových výrobců konstrukčních strojů a zařízení,...

NEJlépe hodnocené související články

Praha bude mít další čtyřkolejný traťový úsek (5 b.)
Začíná přestavba důležité spojnice Prahy a Berouna podél řeky Berounky. Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) dnes sla...
Vlaky na Teplicku zrychlí, lidé z Litvínova získají přímé spojení s krajskou metropolí (5 b.)
Železnice v podkrušnohorské oblasti Ústeckého kraje projde v následujícím období výraznou proměnou. Správa železniční do...
Nepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskemNepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskem (5 b.)
Skanska prošla v posledních třech letech rozsáhlými změnami, které mají firmu připravit na dlouhodobou prosperitu. Jak s...

NEJdiskutovanější související články

Nepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskemNepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskem (1x)
Skanska prošla v posledních třech letech rozsáhlými změnami, které mají firmu připravit na dlouhodobou prosperitu. Jak s...
Český vynález přináší revoluci do stavebnictví. Skanska začala používat recyklovaný betonČeský vynález přináší revoluci do stavebnictví. Skanska začala používat recyklovaný beton (1x)
Zbytky ze zdemolovaných staveb představují až polovinu všech odpadů vyprodukovaných v České republice. Kameniva, které j...
Dálnice D47 se osvědčila - šetří čas i peníze řidičů (1x)
Loni v listopadu byl mezi Bělotínem a Bílovcem zprovozněn poslední chybějící úsek dálnice D1 z Lipníku nad Bečvou do Ost...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice