KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Aktuality    2012    Phoenix-Zeppelin spouští micro site o nízkoemisních motorech Caterpillar

Phoenix-Zeppelin spouští micro site o nízkoemisních motorech Caterpillar

Publikováno: 26.1.2012
Rubrika: 2012

Informační stránku pojednávající o nových motorech Caterpillar, které splňují emisní limity stanovené evropskou normou Stage IIIB, spustila společnost Phoenix-Zeppelin. Návštěvníci www.p-z.cz/novemotory se dozvědí nejen veškeré údaje o moderních motorech značky Cat, ale i pokrokové technologii, která tento rozvoj umožnila. Cílem stránky je seznámit strojníky, techniky a majitele strojů se změnami v emisních normách a připomenout jim připravenost strojů Caterpillar na stále se snižující emisní limity.

„Od letošního roku podléhají všechny nově vyrobené stroje o výkonu 130-560 kW normě Stage IIIB,“ řekl Richard Smola, technický komunikátor a školitel z Phoenix-Zeppelin. „Motory Caterpillar jsou zkonstruované tak, aby vyhovovaly přísným emisním standardům. Přitom funkční řešení strojů Caterpillar dokáže snížit spotřebu paliva těchto motorů až o 5 %. Pro majitele všech strojů Cat to představuje citelné snížení provozních nákladů,“ řekl Richard Smola.

Technologie motorů Caterpillar Stage IIIB minimalizují dodatečnou údržbu a maximalizují účinnost s cílem stabilizovat provozní náklady. Redukce emisí pevných částic (PM) o 90 % a 50% snížení emisí oxidů dusíku (NOx) pomáhají provozovatelům strojů šetřit životní prostředí. Caterpillar se věnoval trvanlivosti jednotlivých komponent a docílil, že doba do generální opravy stroje je minimálně stejná jako u předchozích typů motorů, a to i přes technickou složitost nově použitých systémů. Snižuje se tak dopad servisu a údržby na celkové provozní náklady.

Caterpillar ve svých motorech představil také vlastní systém snižující emise oxidů dusíku. Ten zachycuje a ochlazuje malé množství výfukových plynů, které přivádí zpět do spalovací komory. Dochází tedy ke snížení teploty spalování. Systém snižování emisí oxidů dusíku Cat® je výsledkem více než desetiletého výzkumu této technologie a představuje nejspolehlivější řešení svého druhu.

Více informací o nových motorech Cat a jejich konstrukčním řešení se zájemci tedy dozví na adrese www.p-z.cz/novemotory. „Věříme, že se stránka stane zajímavým zdrojem informací pro strojníky, mechaniky i majitele strojů. Dodržení emisních limitů je pro výrobce motorů velice drahé a náročné. Caterpillar investoval nemalé prostředky do výzkumu a vývoje těchto motorů,“ dodal Richard Smola.
 

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


Fotogalerie
Phoenix-Zeppelin spouští micro site o nízkoemisních motorech CaterpillarPhoenix-Zeppelin spouští micro site o nízkoemisních motorech Caterpillar

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

HN:První dálnicí v ČR spravovanou soukromou firmou má být úsek D3 (37x)
První dálnicí v Česku spravovanou soukromou firmou bude osmikilometrový úsek jihočeské D3 u obce Bošilec, který vyjde na...
Metrostav úspěšně proniká do FinskaMetrostav úspěšně proniká do Finska (36x)
Metrostav a jeho divize 5 se prosazuje na finském trhu v oblasti podzemního stavitelství. Po zahájení spolupráce na výst...
Silničáři ve Zlínském kraji na jaře zahájí pět staveb za 40 mil. (34x)
Ředitelství silnic Zlínského kraje (ŘSZK) zahájí na jaře pět nových dopravních staveb. Dokončeny jsou veřejné obchodní s...

NEJlépe hodnocené související články

Doprastav podniká v Poľsku – úsek diaľnice A1 odovzdaný do prevádzkyDoprastav podniká v Poľsku – úsek diaľnice A1 odovzdaný do prevádzky (5 b.)
Situácia dopravného staviteľstva na Slovensku, ktoré bolo počas 60 rokov existencie spoločnosti Doprastav ťažiskovým výr...
Prvotní poznatky německých expertů z prohlídky mostů na úseku dálnice D 4708.2 (5 b.)
Ve dnech 2. a 3.7.2012 uskutečnili němečtí experti z hanoverské univerzity vizuální prohlídku 3 ocelových a 2 železobeto...
Modernizace železnice č. 109 Kraków Bieżanów – Wieliczka RynekModernizace železnice č. 109 Kraków Bieżanów – Wieliczka Rynek (5 b.)
Společnost EURO VIA CS rekonstruuje od roku 2010 trať nr 109 Kraków – Wieliczka, poslední práce se mají realizovat...

NEJdiskutovanější související články

Stát nepočítá s Brnem jako železničním uzlem, kritizoval Hašek (2x)
Stát údajně nepočítá s Brnem jako jednou z hlavních železničních křižovatek v zemi. Ministerstvo dopravy prý v aktuálníc...
V Semilech se otevírá lávka přes JizeruV Semilech se otevírá lávka přes Jizeru (1x)
Nová lávka v Semilech je součástí projektu „Cyklostezky - Z údolí Jizera do údolí Bobru – I. Etapa“. Lávku financovalo m...
AUDIO: Rozhovor o složitosti parkování na Rádiu Česko s výkonným ředitelem KONSTRUKCE Media, s.r.o. (1x)
Rozhovor o složitosti parkování z konference Doprava v klidu 2012 s Ing. Michalem Sirovátkou, výkonným ředitelem KONSTRU...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice