KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Doprava    Doprava v klidu    Obermeyer Helika spolupracuje na výstavbě parkovacího domu v Praze 9 na Černém Mostě

Obermeyer Helika spolupracuje na výstavbě parkovacího domu v Praze 9 na Černém Mostě

Publikováno: 24.10.2017
Rubrika: Doprava v klidu, Zajímavosti

Architektonická, projekční a stavebně-poradenská kancelář Obermeyer Helika spolupracuje na realizaci nového parkovacího domu v Praze 9 na Černém Mostě, který bude zařazen do celoměstského systému P+R. Jeho uvedení do provozu je plánováno na konec roku 2020. Obermeyer Helika zpracovává potřebné projektové dokumentace včetně autorského dozoru. Dále zajišťuje potřebnou technicky-poradenskou činnost při zpracování žádosti o dotaci. Investorem projektu je Magistrát hl. m. Prahy v zastoupení Oboru strategických investic. 

Veřejně prospěšná stavba parkovacího domu typu P+R (park and ride, tj. zaparkuj a jeď) vznikne na místě stávajícího pozemního parkoviště v Chlumecké ulici a výrazně zvýší parkovací kapacitu – nově poskytne až 880 parkovacích stání. Obermeyer Helika vypracovala dokumentaci pro územní rozhodnutí. V současné době připravuje dokumentaci pro vydání stavebního povolení. Obermeyer Helika průběžně poskytuje technickou pomoc při zpracování žádosti o dotaci, po vydání stavebního povolení bude pracovat na dokumentaci pro výběr zhotovitele a v průběhu realizace stavby zajistí autorský dozor. Zahájení výstavby je předběžně navrženo na první kvartál 2019 a s dokončením se počítá na konci roku 2020.

Obermeyer Helika využívá při tvorbě projektové dokumentace pro nový parkovací dům moderní způsob projektování v BIM (Building Information Modeling) – program Autodesk Revit. Základem budovy bude železobetonový monolitický skelet, do kterého jsou vloženy zateplené vestavby s provozy vyžadujícími úpravu vnitřního prostředí. Fasáda bude částečně pokryta zelení pro zlepšení prostředí a zpříjemnění okolí hlavní komunikace.

„Spolupráce na tomto projektu je pro nás velkou příležitostí nejen z odborného hlediska, ale je to také možnost podílet se na zlepšení dopravní situace uvnitř Prahy a na snížení smogové zátěže v hlavním městě. Nové záchytné parkoviště navíc řidičům ušetří čas při jejich cestě do Prahy a zpět i potíže s parkováním, kterým by v centru města museli čelit,“ říká vedoucí projektu architekt Radovan Chládek a dodává: „Projekt nového parkovacího domu přinese pohodlné a bezpečné parkování až pro 880 automobilů i moderní zázemí pro řidiče.“

Více na www.obermeyer.czwww.opb.de.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


Fotogalerie
P+R Černý Most - vizualizace

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Dálnice Vratislav – Brno – Vídeň (Reichsautobahn Breslau – Brünn – Wien): Problematika trasování a projektování dálnice v okolí Králík, Štítů a LanškrounaDálnice Vratislav – Brno – Vídeň (Reichsautobahn Breslau – Brünn – Wien): Problematika trasování a projektování dálnice v okolí Králík, Štítů a Lanškrouna (86x)
Od podzimu 1938 do konce roku 1942 probíhají ve východní části dnešního Pardubického kraje rozsáhlé projekční práce v tr...
Modernizace železniční sítě v České republiceModernizace železniční sítě v České republice (61x)
Modernizace a rozvoj železniční dopravní cesty je základní povinností SŽDC jako vlastníka dráhy. V oblasti modernizace a...
Dálnice a silnice I. třídy, jejich stav a rozvoj v dalším obdobíDálnice a silnice I. třídy, jejich stav a rozvoj v dalším období (61x)
Doprava, jak je všeobecně známo, je hybnou pákou hospodářského rozvoje. Bez zabezpečení dopravních vztahů na odpovídajíc...

NEJlépe hodnocené související články

Oprava železničního svršku na trati Velký Osek – KolínOprava železničního svršku na trati Velký Osek – Kolín (5 b.)
Na 6,5 kilometru dlouhém mezistaničním úseku dvoukolejné trati stavbaři odstranili vady snižující komfortní užívání trat...
„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“ (5 b.)
říká v rozhovoru pro Silnice železnice Radim Čáp, ředitel divize 4 Metrostavu a zároveň člen představenstva, který má na...
Obchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEAObchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEA (5 b.)
Nově budovaný severní obchvat Opavy (I/11 Opava, severní obchvat - východní část) má výrazně ulevit dopravní situaci v m...

NEJdiskutovanější související články

Brána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v PodolskuBrána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v Podolsku (5x)
Původní most v obci Podolsko postavený v letech 1847 – 1848 přestal počátkem dvacátých let minulého století vyhovovat do...
Na silnice míří nová svodidlaNa silnice míří nová svodidla (4x)
ArcelorMittal Ostrava prostřednictvím své dceřiné společnosti ArcelorMittal Distribution Solutions Czech Republic pokrač...
Stavba nového centra Černý Most vstupuje do druhé fázeStavba nového centra Černý Most vstupuje do druhé fáze (4x)
Otevřením moderního parkovacího domu bude brzy završena první fáze výstavby nového Centra Černý Most. Společnost Unibail...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice