Nový vibrační pěch značky Weber MT dodává na český trh Phoenix-Zeppelin
Rubrika: Stavební stroje
Společnost Phoenix-Zeppelin, zástupce výrobce hutnící techniky Weber MT v České republice, nabízí zákazníkům nový vibrační pěch SRV 660 s novým systémem filtrace vzduchu. Vibrační pěch SRV 660 nahrazuje ve své třídě model SRV 66. Novinka od výrobce Weber MT – vibrační pěch SRV 660, patří do vyšší výkonové třídy s provozní hmotností 75 kg. Tento nový model se hodí převážně do těžších provozů, resp. na stavby, kde jsou pěchy denně vystavovány vysokému zatížení. Výrobková řada vibračních pěchů zahrnuje dva modely se čtyřtaktními motory a jeden model s dieselovým motorem.
Vibrační pěchy od výrobce Weber MT vynikají především robustním zpracováním, dlouhou životností a garancí vysoké úrovně zhutnění. Novinkou letošního podzimu je nový model vibračního pěchu SRV 660, který nahrazuje současný model SRV 66. Výrobková řada vibračních pěchů zahrnuje dva modely se čtyřtaktními motory a jeden model s dieselovým motorem.
U nového vibračního pěchu SRV660 je poprvé použit třístupňový systém filtrace vzduchu. Tento systém se skládá z cyklonového předčističe, nově vyvinutého hlavního filtru a dočasné pojistky – vzduchového filtru od výrobce motoru. Tento nový systém podstatně prodlužuje životnost čtyřtaktního motoru SUBARU Robin EH12, a to i při použití v extrémních podmínkách se zvýšenou prašností.
Uživatelé vibračního pěchu SRV 660 také ocení lepší ovládání a manévrovatelnost, respektive lepší voditelnost po nezpevněných plochách. Dalším přínosem nového modelu je také výrazné snížení vibrací na madlo.
Technické údaje vibračního pěchu značky Weber MT | |
Provozní hmotnost | 75 kg |
Šířka hutnící desky | 280 mm |
Počet úderů | 670 1/min. |
Amplituda úderu | 70 mm |
Odstředivá síla | 16 kN |
Výrobce a typ motoru | SUBARU Robin EH12 |
Maximální výkon | 3,0 kW |
Provozní otáčky | 3 600 1/min. |
Výrobce hutnící techniky Weber MT sází při výrobě svých vibračních pěchů na precizní zpracování a maximální kvalitu. Příkladem je vnitřní část vodícího válce v noze pěchu, která je upravena systémem HARD-COAT, aktivní systém mazání zajišťující promazání všech potřebných částí pěchů a v neposlední řadě také pojistky proti zadření motoru.