KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Aktuality    2012    Na Slovensko poputují kolejnice z Třineckých železáren za více než 100 milionů korun

Na Slovensko poputují kolejnice z Třineckých železáren za více než 100 milionů korun

Publikováno: 1.8.2012
Rubrika: 2012

Společnost Moravia Steel získala významnou zakázku na dodávku ocelových železničních kolejnic pro firmu Železnice Slovenskej republiky, která je správcem a provozovatelem slovenské železniční dráhy. Cena zakázky se vyšplhala na 4,1 milionu eur bez DPH, tedy v přepočtu na více než sto milionů korun bez DPH. Kolejnice vyrobené v Třineckých železárnách tedy nyní poslouží východním sousedům, a to zejména k údržbě stávajících tratí.

Zakázku na dodání kolejnic pro Železnice Slovenskej republiky (ŽSR) získala Moravia Steel ve veřejné soutěži. „Vítězství v této soutěži je pro nás samozřejmě velmi potěšující. Jsme rádi, že to mohou být právě Třinecké železárny, které jsou východním sousedům geograficky téměř na dosah, kdo bude vyrábět nové kolejnice pro slovenské tratě. ŽSR je v oblasti kolejnic naším dlouholetým zákazníkem, proto nás těší, že i v tomto případě se na nás s důvěrou obrací," říká obchodní ředitel Moravia Steel Mgr. Krzysztof Ruciński s tím, že první širokopatní kolejnice by na Slovensko mohly putovat už v září.

Železniční kolejnice jsou tradičním výrobkem produkovaným v Třineckých železárnách od roku 1878, tedy více než 130 let. Skupina Třinecké železárny – Moravia Steel prodává kolejnice do celého světa. K nejvýznamnějším odběratelům patří země Evropské unie, Blízký východ, Kanada i USA.

Celkově jsou kolejnice vyrobené v Třinci používány v téměř padesáti zemích světa a jsou například i součástí jedné z nejdelších železničních tratí vedoucí napříč Egyptem od Káhiry až po súdánské hranice. Vyráběny jsou přitom vždy podle přání zákazníka, v různých délkách od osmnácti až po pětasedmdesát metrů. Vizitkou kvality kolejnic je úroveň reklamací, která je posledních pět let na téměř nulové úrovni.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Část lidí v Bílině nechce, aby obchvat vedl kolem Bořně (32x)
Část lidí v Bílině na Teplicku nechce, aby obchvat města vedl kolem přírodní památky Bořeň, sepsali i petici. Podle star...
V Semilech se otevírá lávka přes JizeruV Semilech se otevírá lávka přes Jizeru (26x)
Nová lávka v Semilech je součástí projektu „Cyklostezky - Z údolí Jizera do údolí Bobru – I. Etapa“. Lávku financovalo m...
AUDIO: Rozhovor o složitosti parkování na Rádiu Česko s výkonným ředitelem KONSTRUKCE Media, s.r.o. (26x)
Rozhovor o složitosti parkování z konference Doprava v klidu 2012 s Ing. Michalem Sirovátkou, výkonným ředitelem KONSTRU...

NEJlépe hodnocené související články

Doprastav podniká v Poľsku – úsek diaľnice A1 odovzdaný do prevádzkyDoprastav podniká v Poľsku – úsek diaľnice A1 odovzdaný do prevádzky (5 b.)
Situácia dopravného staviteľstva na Slovensku, ktoré bolo počas 60 rokov existencie spoločnosti Doprastav ťažiskovým výr...
Prvotní poznatky německých expertů z prohlídky mostů na úseku dálnice D 4708.2 (5 b.)
Ve dnech 2. a 3.7.2012 uskutečnili němečtí experti z hanoverské univerzity vizuální prohlídku 3 ocelových a 2 železobeto...
Modernizace železnice č. 109 Kraków Bieżanów – Wieliczka RynekModernizace železnice č. 109 Kraków Bieżanów – Wieliczka Rynek (5 b.)
Společnost EURO VIA CS rekonstruuje od roku 2010 trať nr 109 Kraków – Wieliczka, poslední práce se mají realizovat...

NEJdiskutovanější související články

Stát nepočítá s Brnem jako železničním uzlem, kritizoval Hašek (2x)
Stát údajně nepočítá s Brnem jako jednou z hlavních železničních křižovatek v zemi. Ministerstvo dopravy prý v aktuálníc...
V Semilech se otevírá lávka přes JizeruV Semilech se otevírá lávka přes Jizeru (1x)
Nová lávka v Semilech je součástí projektu „Cyklostezky - Z údolí Jizera do údolí Bobru – I. Etapa“. Lávku financovalo m...
AUDIO: Rozhovor o složitosti parkování na Rádiu Česko s výkonným ředitelem KONSTRUKCE Media, s.r.o. (1x)
Rozhovor o složitosti parkování z konference Doprava v klidu 2012 s Ing. Michalem Sirovátkou, výkonným ředitelem KONSTRU...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice