KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Bezpečnost    Na místě zrušeného přechodu v centru Zlína nový nevznikne

Na místě zrušeného přechodu v centru Zlína nový nevznikne

Publikováno: 14.3.2012, Aktualizováno: 19.3.2012 11:09
Rubrika: Bezpečnost

Nový přechod na místě zrušeného v ulici Dlouhá v centru Zlína na základě doporučení dopravní komise magistrátu nevznikne. U nového přechodu by nešlo nainstalovat světelnou signalizaci, ani jej umístit na bezpečnější místo než tomu bylo dříve, informoval dnes ČTK mluvčí zlínské radnice Zdeněk Dvořák. Blízko zrušeného jsou další dva přechody pro chodce řízené semafory a podchod. Nebezpečný přechod na křižovatce ulic Dlouhá, Kvítkova a Zarámí se zrušil loni v prosinci na žádost policie, opakovaně se tu stávaly dopravní nehody s účastí chodců.
 

Například v loňském roce se zde stalo 11 nehod, při kterých bylo zraněno pět lidí. "Zrušený přechod již dlouho nevyhovoval požadavkům na bezpečnost silničního provozu. Jeho délka převyšovala sedm metrů, a přestože vedl přes čtyři jízdní pruhy, nebyl na něm dělící ostrůvek," uvedl radní Josef Novák.

Instalace semaforů však nebyla podle firmy, která má tato zařízení ve Zlíně na starosti, možná. Její odborníci vložení další světelné křižovatky mezi křižovatky u Komerční banky a křižovatky ulic Vodní a Santražiny nedoporučili. "Své tvrzení opírají o koordinační diagramy, které dokumentují, že instalace dalšího světelného signalizačního zařízení by vážně ohrozila plynulost dopravy," poznamenal primátorův náměstek Jiří Kadeřábek. Zřízení nového přechodu pro chodce se semafory by navíc přišlo téměř na pět milionů korun.

Dopravní komise kromě doporučení nezvyšovat počet přechodů v této lokalitě navrhla radním, aby se zabývali zlepšením dopravního řešení křižovatky ulic Dlouhá, Kvítková a Zarámí.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor

Společnost KONSTRUKCE Media, s.r.o. využívá zpravodajství ČTK, jehož obsah je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.


Analýza dodržování bezpečného odstupu mezi vozidlyAnalýza dodržování bezpečného odstupu mezi vozidly (32x)
V oblasti dopravních nehod jsou bezesporu velmi časté ty dopravní nehody, při kterých jedno vozidlo při jízdě stejným sm...
JUDr. Stanislav Diviš: „Především prevence a výchova vede k bezpečné práci“JUDr. Stanislav Diviš: „Především prevence a výchova vede k bezpečné práci“ (30x)
Co považujete z pohledu bezpečnosti ve stavební firmě za nejdůležitější?Stavebnictví je z pohledu bezpečnosti práce a vy...
Kategorizace bezpečnosti samostatných sjezdů vzhledem k nárazu vozidel do jejich čelKategorizace bezpečnosti samostatných sjezdů vzhledem k nárazu vozidel do jejich čel (28x)
Problematika snižování účinků nárazů na cestující při dopravní nehodě se dosud řešila převážně cestou optimalizace defor...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

 
otočit obrázek o 90 stupnů dolevapředchozíspustit prezentacidalšíotočit obrázek o 90 stupnů doprava
loading
zavřít
zastavit prezentacispustit prezentaci