KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Aktuality    2012    Na Letné začínají povrchové opravy navazující na tunel Blanka

Na Letné začínají povrchové opravy navazující na tunel Blanka

Publikováno: 17.2.2012, Aktualizováno: 20.2.2012 14:09
Rubrika: 2012

Na pražské Letné dnes začaly rozsáhlé povrchové opravy, které navazují na výstavbu tunelového komplexu Blanka. Trvat budou téměř osm měsíců. Informoval o tom František Polák, mluvčí společnosti Metrostav, která je dodavatelem stavby. Tunelový komplex Blanka by měl být zprovozněn v roce 2014, do té doby bude nutné dokončit povrchové úpravy také na dalších místech. Termín těchto prací zatím Metrostav neoznámil.

Současné opravy se dotknou především Letenského náměstí a třídy Milady Horákové. Nejprve bude podle Poláka odstraněn zbytek aleje před bytovým domem u Sparty, kterému se přezdívá Molochov. Proti kácení v tomto místě před časem vystupovali místní obyvatelé. Podle Poláka je většina stromů nemocných nebo je nelze přizpůsobit plánované podobě aleje. "Alej bude znovu vysazena a zkompletována po doznění všech stavebních prací na podzim letošního roku," uvedl Polák.

Následovat budou přeložky sítí na třídě Milady Horákové. Kvůli tomu bude automobilová doprava vedena po tramvajových kolejích, bude také zrušena tramvajová zastávka u Korunovační ulice. Tyto práce budou dokončeny v květnu.

Na začátku června začne tříměsíční oprava tramvajové trati v úseku od Sparty po Oveneckou ulici u Letenského náměstí. Zároveň budou vyměněny inženýrské sítě, opraveny chodníky a na vozovky bude nově položen místo dlažby asfalt. Dělníci také zúží automobilové pruhy tak, aby na přechodech mohly vzniknout středové ostrůvky.

Tunelový komplex Blanka je součástí Městského okruhu, stavět se začal v roce 2007. Výstavba zhruba 6,4 kilometru dlouhého úseku by měla stát kolem 37 miliard korun. Minulé vedení města přitom tvrdilo, že cena bude asi o devět miliard nižší. Budování od počátku provází množství problémů. Během ražby se tunel třikrát propadl a dodavatel stavby Metrostav kvůli nehodám dostal od báňského úřadu několik pokut. Místní obyvatelé si často stěžovali na hluk a prašnost ze stavby.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor

Společnost KONSTRUKCE Media, s.r.o. využívá zpravodajství ČTK, jehož obsah je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.


NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Část lidí v Bílině nechce, aby obchvat vedl kolem Bořně (24x)
Část lidí v Bílině na Teplicku nechce, aby obchvat města vedl kolem přírodní památky Bořeň, sepsali i petici. Podle star...
AUDIO: Rozhovor o složitosti parkování na Rádiu Česko s výkonným ředitelem KONSTRUKCE Media, s.r.o. (22x)
Rozhovor o složitosti parkování z konference Doprava v klidu 2012 s Ing. Michalem Sirovátkou, výkonným ředitelem KONSTRU...
V Semilech se otevírá lávka přes JizeruV Semilech se otevírá lávka přes Jizeru (20x)
Nová lávka v Semilech je součástí projektu „Cyklostezky - Z údolí Jizera do údolí Bobru – I. Etapa“. Lávku financovalo m...

NEJlépe hodnocené související články

Doprastav podniká v Poľsku – úsek diaľnice A1 odovzdaný do prevádzkyDoprastav podniká v Poľsku – úsek diaľnice A1 odovzdaný do prevádzky (5 b.)
Situácia dopravného staviteľstva na Slovensku, ktoré bolo počas 60 rokov existencie spoločnosti Doprastav ťažiskovým výr...
Prvotní poznatky německých expertů z prohlídky mostů na úseku dálnice D 4708.2 (5 b.)
Ve dnech 2. a 3.7.2012 uskutečnili němečtí experti z hanoverské univerzity vizuální prohlídku 3 ocelových a 2 železobeto...
Modernizace železnice č. 109 Kraków Bieżanów – Wieliczka RynekModernizace železnice č. 109 Kraków Bieżanów – Wieliczka Rynek (5 b.)
Společnost EURO VIA CS rekonstruuje od roku 2010 trať nr 109 Kraków – Wieliczka, poslední práce se mají realizovat...

NEJdiskutovanější související články

Stát nepočítá s Brnem jako železničním uzlem, kritizoval Hašek (2x)
Stát údajně nepočítá s Brnem jako jednou z hlavních železničních křižovatek v zemi. Ministerstvo dopravy prý v aktuálníc...
V Semilech se otevírá lávka přes JizeruV Semilech se otevírá lávka přes Jizeru (1x)
Nová lávka v Semilech je součástí projektu „Cyklostezky - Z údolí Jizera do údolí Bobru – I. Etapa“. Lávku financovalo m...
AUDIO: Rozhovor o složitosti parkování na Rádiu Česko s výkonným ředitelem KONSTRUKCE Media, s.r.o. (1x)
Rozhovor o složitosti parkování z konference Doprava v klidu 2012 s Ing. Michalem Sirovátkou, výkonným ředitelem KONSTRU...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice