KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Aktuality    Na dálnici D8 u Prahy se vracejí práce a dopravní omezení

Na dálnici D8 u Prahy se vracejí práce a dopravní omezení

Publikováno: 1.3.2019
Rubrika: Aktuality

Na začátku března se na dálnici D8 u Prahy vracejí pracovníci EUROVIA CS, aby dokončili opravy na 7km úseku dálnice, konkrétně provedli výměnu druhého dálničního mostu u Zdib. Od 1. března budou realizována dopravní opatření v místě a v pondělí 4. března začnou práce, které provádí EUROVIA CS pro ŘSD ČR.

Od 1. – 3. března bude v místě mostu u sjezdu na Zdiby realizováno dopravní opatření, kdy provoz na D8 bude v okolí zmíněného mostu v režimu 2+2 převeden z pravé části dálnice na levou. Současně dojde k omezení dopravy na silnici I/9, kdy bude možné místem projet jen ve směru od Mělníka na Zdiby. V opačném směru bude zapotřebí využít vyznačené objízdné trasy. V pondělí 4. března pak začnou práce na daném mostě. Proběhnou přípravné práce před jeho snesením, konkrétně bude odfrézován povrch a vybudovány pažící stěny. Snášení mostu pak proběhne během 5 dnů od 16. března. Po tuto dobu bude provoz na silnici I/9 oboustranně uzavřen a převeden na objízdné trasy. Následně bude možné místem projíždět opět jednosměrně až do úplného dokončení prací na mostě.

Objízdně trasy budou vyznačeny. „Všechny řidiče prosíme především o dodržování stanovených rychlostí v místě, a to nejen kvůli bezpečnosti své ale i našich pracovníků. Jsme si plně vědomi toho, že dopravní opatření v místě i objízdně trasy mohou způsobit komplikace v dopravě, a proto doporučujeme řidičům, aby si svou cestu do Prahy po D8 naplánovali,“ sdělila Iveta Štočková, tisková mluvčí EUROVIA CS.

Doprava po D8 u Prahy bude vedena v režimu 2+2 na polovině dálnice vedoucí z Ústí nad Labem do Prahy.

Od 16. března na opravovaném úseku dojde ještě k jednomu dílčímu omezení dopravy, a to u Klíčan, kdy budou probíhat práce na podchodu Klíčany, a proto bude režim jízdy v místě řešen v režimu 2+1+1 jízdní pruh.

„Letošní práce na D8 u Prahy probíhají v rámci projektu opravy D8 -2. až 5. km, který zahrnuje kompletní rekonstrukci mostů u Zdib a opravu povrchu dálnice na levé části, tj. v polovině z Ústí nad Labem na Prahu. Povrch na druhé polovině z Prahy do Ústí nad Labem byl opraven v roce 2014. Během letošní sezóny dojde k výměně druhého mostu u Zdib a k zesílení mostovky podchodu Klíčany. Pouze v místech prací bude provedeno dopravní opatření, nikoliv již na celém 7km úseku,“ dodala Iveta Štočková, tisková mluvčí EUROVIA CS.

Daná dopravní opatření na dálnici D8 a silnici I/9 budou platná do konce července, kdy je plánované úplné dokončení projektu.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Nové mapy postupu výstavby dálnic a rychlostních silnic v letech 2008 - 2010 (49x)
Zatímco v letech 2001 - 2005 bylo na území České republiky uvedeno do provozu pouze 89 kilometrů dálnic a rychlostních s...
Spustili jsme novou podobu webových stránek! (47x)
Vážené čtenářky a čtenáři časopisu SILNICE ŽELEZNICE, po více než 10 letech se od roku 2020 změnila tvář on-line verze ...
Dálnicemi se mají stát železniční koridory (43x)
Železnice jako důležitá součást dopravní infrastruktury musí být moderní a konkurenceschopná. Bez budování tranzitních k...

NEJlépe hodnocené související články

Praha bude mít další čtyřkolejný traťový úsek (5 b.)
Začíná přestavba důležité spojnice Prahy a Berouna podél řeky Berounky. Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) dnes sla...
Vlaky na Teplicku zrychlí, lidé z Litvínova získají přímé spojení s krajskou metropolí (5 b.)
Železnice v podkrušnohorské oblasti Ústeckého kraje projde v následujícím období výraznou proměnou. Správa železniční do...
Nepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskemNepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskem (5 b.)
Skanska prošla v posledních třech letech rozsáhlými změnami, které mají firmu připravit na dlouhodobou prosperitu. Jak s...

NEJdiskutovanější související články

Nepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskemNepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskem (1x)
Skanska prošla v posledních třech letech rozsáhlými změnami, které mají firmu připravit na dlouhodobou prosperitu. Jak s...
Český vynález přináší revoluci do stavebnictví. Skanska začala používat recyklovaný betonČeský vynález přináší revoluci do stavebnictví. Skanska začala používat recyklovaný beton (1x)
Zbytky ze zdemolovaných staveb představují až polovinu všech odpadů vyprodukovaných v České republice. Kameniva, které j...
Dálnice D47 se osvědčila - šetří čas i peníze řidičů (1x)
Loni v listopadu byl mezi Bělotínem a Bílovcem zprovozněn poslední chybějící úsek dálnice D1 z Lipníku nad Bečvou do Ost...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice